Ghostly Kisses -Empty Note Acoustic
Ghostly Kisses- Such Words Acoustic
Kılıçlarınızı çevirin bana fakat bilin ki sizinle savaşmayacağım. Zırhlarınıza, kılıçlarınıza sımsıkı sarılın ve kendinizi hazırlayın yaralanmayın. Özümdeki bir başka ben yollarıma mayınlar, dikenli bitkiler dikmiş kaçmayacağım. Mayınlar bedenimi parçalamayacak korkmuyorum ancak asıl korkan zihnim, kuşanmış korkusundan bir köşede elindeki dolu olup olmadığını bilmediği bir silahla hedefi kendisine tutmuş durumda. Bir düşman bekliyor, elinde zehir, bomba ,mermi ,ok ,kılıç. Kilitlemiş olduğu kutunun kilidini yine kendisinin açmış olduğunu unutmuş halde. Kim düşünür ki zihnin kazalarının sonucunda felç kalmasının nedeninin kendisi olduğunu. Ben burada üçüncü bir kişiyim onlar savaşacaklar ben yaşamak mecburiyetimden çizik bile almamış gibi davranacağım, bu sebeple lütfen bedenime karşı olan öfkenizi bir kenara bırakın. Özünüzden korkun onun öfkesi tüm insanlığın ağırlığı omuzlarınıza verilmiş bir his olarak size yeter de artar.
Genç kız ve büyükannesi bir süre sonra evlerine vardılar, genç kız odasına çekilmiş cebine katlayıp koyduğu kağıda ara ara tekrar bakıyor düşünüyordu. Bazen kendisini çok bitkin hissediyordu, bu sebeple karşısındaki insanları anlamakta güçlük çekiyordu. Kendisi ile sorunları olduğunda annesiyle konuşurdu annesi ona bir teselliden çok kendisine ayna tutardı çünkü. Anlık aklına gelen düşünceyi gerçekleştirmek için odasından çıkıp annesinin olduğu yere mutfağa doğru çevirdi adımlarını. Çekingen bir tavırla kapı pervazında durmuş birkaç dakika annesini izlemişti genç kadın kızını fark ettiğinde sevgi dolu tebessümü çehresinde belirmiş, kızının yanına gelerek parmak uçlarıyla yanaklarını sevmişti. "Söyle bakalım ay kızım ne istersin?" Genç kız istekli bir ifade ile tuttuğu nefesini bırakmış konuşmak için dudaklarını aralamıştı. "Karmaşa içindeyim anne, ne düşünsem ne söylesem bilemiyorum sanki konuşursam da konuşmak için konuşacakmışım gibi hissediyorum bu sebeple bu sefer senin bana ayna tutmanı değil senin kendine karşı bir aynayı nasıl çevirdiğini bilmek istiyorum bu yüzden günlüğünü okuyabilir miyim?" Genç kadının çehresinde sanki bunun bir gün yaşanmasını bekliyormuşcasına durgun düşünceli bir ifade oluşmuştu.
Elleriyle kızının çenesini sevmiş başıyla sessiz bir şekilde onaylamıştı onu. Genç kız, aldığı onay ile neşe içerisinde annesinin kaldığı odaya günlüğünü almaya gitmişti. Kutunun üzerinde yağmur yağarken bir kenara saklanarak dinmesini bekleyen bir kız resmi vardı kutu tahta veyahut kağıttan değildi metaldendi genç kız kutuyu açmış ve odada tok bir ses yankılanmıştı. Kutunun içerisinde kendisinin küçüklük resimleri ilk adımlarından bu zamana dek olan resimler mevcuttu. Annesinin üzerinde gökkuşağı ve yağmur resmi olan günlüğü odak noktasına girmiş heyecan dolu bir nefes bırakmıştı odaya ardından çehresinde mutluluk dolu bir tebessüm de eksik olmamıştı. Kutudan çıkardıklarını toparlamış yerleştirmiş ve kutuyu kaldırarak odadan çıkmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Portrelere İçinden Bakmak. / Girl × Girl
Ficção Geral"Gerçeği kim bulmuş ki doğruyu kim aramış ki biz yanlış yollara gidip doğrulardan sapalım Fanchone?" - Ayame Eos , Fanchone Luna -