Ismét új nap kezdődött...már lassan fél éve, hogy Jack megtiltotta a vadászoknak, hogy engedelmeskedjenek a tulajdonos "jóváhagyásának". Ennek pedig következményei lettek.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A tulaj nem volt se vak, se ostoba. Észrevette, hogy a lakók, mintha nem élnének az ő 'kegyelmével'.
-Ez így nem lesz jó. Nagyon nem!
Tanakodott azon a tulaj, hogy ennek mi is lehet az oka. Talán sejtik, hogy neki igenis tervei voltak azzal kapcsolatban, hogy engedte ezt a 'barátságot'? Elvégre (többnyire) felnőtt (többnyire) emberek lakják eme kastélyt. Valamit muszáj tennie. Az irodájába nyitó tölgyajtó nyikorgása és a hívatlan vendég cipőjének a kopogása azonban kitépte ő ezen gondolatok közül.
-Ah, Miss Nightingale! Hogy megy a bolt? Talán annyira szorgos kegyed keze, hogy fájna, ha kopogna?-kérdezte, kissé idegesen a madármaszkos hölgy előtt helyet foglaló személy. A nő lábai sietséggel léptek a széles íróasztalhoz.
-Kérem bocsássa meg udvariatlanságom, én csak a könyvelést szerettem volna elhozni. Ahogy láthatja, az apró kiegészítők igen kelendőek. A boltba azonban mégis inkább az apró és különlegesebbnél különlegesebb házi kedvencek vonzzák a vevőket.
A tulaj unottan nézett a könyvelésre. Mint mindig, azok a haszontalan kiegészítők nem voltak annyira kelendőek, hisz hihetetlenül drágák voltak és semmi bónuszt nem adtak a viselőiknek. Igaz, vették őket, mert szépek voltak, de mégis a piciny élőlények (tisztelet a kivételeknek) voltak a bolt mágnesei. Mikor is nem a tulajnak támadt egy ötlete.
-A kedvencek aranyosak és nem keltenek félelmet az ember szívében...a vadászok igen....hehehe....talán megtaláltam a megoldást a problémámra...
-Mester?-nézett Miss Nightingale aggódóan a főnökére. Látta őt már rosszabb állapotban is, de attól még aggasztó ez a fajta megnyilvánulás.
-Köszönöm kisasszony, elmehet!-azzal a tulaj felállt a székéből és kitolta a madármaszkos alkalmazottját azon a bizonyos tölgyfaajtón, majd ugyanazzal a lendülettel be is zárta azt. Azzal vette papirost és ceruzát, és hozzá látott a tervezéshez.
Egy jó egész estés maratonnal egyenlő idő után...
A tölgyfa ajtó ismét kinyílt, ismét a madármaszkos hölgy jött be rajta, azonban most más okkal.
-Mester? Mondja zavarom? Főztem magunknak némi teát...Öhm...Mester?
A madármaszkos hölgy aggódóan tekintett arra a nagy papír kupacra, ami a főnöke asztalán tornyosult. A nagy papír kupac mocorogni kezdett, ami közül végül felbukkant a keresett személy, bal kezében egy mappát tartva.
-...Miss Nightingale, hozzon tűt, cérnát, és egyebet, ideje munkához látni!
Eközben a kastélyban, mint mindig, folyt az élet. Pontosabban egy meccsre készült 'volna' két vadász és nyolc túlélő, azonban az egyiket egy levél vonta vissza a kötelességtől.
-Miss Mary, ez abszurdum! Az én képességeim senkit sem hátráltattak még soha!-védekezett a fényképész, akinek színe elfakult a méregtől. Az előtte álló és a kezében lévő levelet legyezőnek használó, vörös ruhás hölgy azonban csak sóhajtozott.
-Monsieur Joseph, a helyében én újra gondolnám az állítását.
Mi robbantott ki most botrányt a Vadász-szállón? Kezdjük az elején. Erre a napra, 'bemelegítőnek' egy Duo meccs volt írva, eredetileg Joseph és Mary részvételével, mint a vadászok. A probléma ott kezdődött, hogy mikor már alig 5 percen belül elkezdődött volna a meccs, Miss Nightingale küldetett Victorral gyorsan egy üzenetet, mely valahogy így hangzott:
VOCÊ ESTÁ LENDO
Egy titok előlük
FanficOletus kastély. A hely, mely szállást ad olyan embereknek, akik egy veszélyes játék részt vevői. Az egyik oldalon az egyik vadász, a másikon az egyik préda sértik meg a kastély és a játék le nem írt aranyszabályát. Egymásba szeretnek. Kapcsolatuk íg...