×Egy fárasztó nap után...×

43 4 2
                                    

Joker

Nagy mázlistának mondhatom magam. Még pedig azon okból, hogy nekem általában este felé vannak mérkőzéseim és vagy egyáltalán nincsenek egy nap, de egy héten kettő-három legalább biztos van. Emiatt többet aludhatok. A gond ott kezdődik, hogy mikor kora hajnalban lenne mérkőzésem, pont akkor vannak a legjobb álmaim. Upsz, nem erről kéne beszélnem igaz? Nem? Oké. Na, a helyzet az, hogy mikor a "Nagy megbeszélés" estéjén a nappali előtt mentem el, kihallgattam Michi és Mary beszélgetését. Persze puszta véletlenből.

-Hmm...szóval Joseph nem tud a vadász-túlélő kapcsolat toleranciáról? Érdekes.-mondtam magamban egy kis kuncogással fűszerezve. A konyha felé mentem, ott összetalálkoztam Luchinóval és Fannal. Egy nagy vigyor húzódott az arcomra.

-Helló srácok! Van egy fantasztikus ötletem a számunkra!-intettem nekik, ők pedig figyeltek. Miután elmeséltem a felfedezésemet, Fan rákérdezett:

-És most mit kezdjünk ezzel bohóc?

Összecsaptam a két tenyerem.

-Remek kérdés drága barátom! Sőt, nagyszerű! Ugyanis én és a zseniális elmém azt találta ki, hogy....hogy is fogalmazzak..."zsarolgathatnánk" azt a törpe pudlit.-hangoztattam tervemet. Luchino zavarodottan nézett rám, Fan (elnézést, Fekete őr vagy mi) viszont izagtottan hallgatott.

-Sejtettem, hogy valami elborult hülyeség lesz, de ennyire?!-nyafogta Luchino. Fan csitítgatta:

-Ha nem érdekel, menj el!

Luchino nyugodtan felállt.

-Oké, akkor szólok Jacknak.-válaszolta Luchino.

-Fan, fogdd le a gyíkot!-parancsoltam, majd kis szenvedés után sikerrel jártunk.

-Akkor, hogy is képzelted el ezt a..."zsarolgatást"?-érdeklődött Fan.

-Egyszerűen! Majd gyűjtünk bizonyítékokat Joseph és Aesmo-

-Aesop.-vágott közbe Fan.

-Mindegy- Szóval bizonyítékokat a kapcsolatukról, felmutatjuk őket Josephnek és...BUMM! Kész is a tökéletes zsarolás!-mondtam. Fan díjazta az ötletemet, Luchino csak bólintott.

-Attól még szólni fogok Jacknek.

-Nem, nem fogsz!-mondtam.

-Ezt honnan veszed? Kivágod a nyelvem?

-Fúj! Dehogy! Csak téged is megzsarollak.

Luchino felröhögött.

-És mégis mivel? Hogy vedlek?!

Ekkor előcsaptam egy képet, amin Luchino láthatóan annak a bányász fiúnak a seggét bámulja, tátott szájjal. Luchino értetlenül nézett.

-Ez mi?-kérdezte.

-Oh ez? Semmi, csak a belépőjegyed a "Szánalmas és szerencsétlen szinglik" klubbjába. Ha egy szót is mondasz Jacknek a tervemről, akkor biztos lehetsz abban, hogy az a...Norman-

-NORTON!

-Tökmindegy! Szóval tudni fogja azt, hogy kémkedsz utána! Oh, és ne hidd hogy ez az egyetlen képem.

Egy titok előlükOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz