Miesiąc później...
Siedzimy z Harrym w moim pokoju, oglądamy jakiś horror jestem wtulona w Harre'go bo nie lubię horrorów to najgorsze co może być!
Mama wyjechała nad morze z koleżankami a Harry zostaje u mnie na noc, tak bardzo się cieszę! Nie z tego że mama wyjechała tylko że Harry zostaje u mnie na noc!
Nareszcie skończył się ten film.
- Harry jesteś głodny? Co chcesz zjeść?
- ciebie! Po chwili przyciągnął mnie do siebie i zaczął całować, zdjął moją koszulkę i dotykał rękoma wszędzie...
Po chwili był już we mnie...
Jęknęłam z bólu, przygryzłam wargę i zaczęłam całować Harre'go...
***
Leżeliśmy na łóżku Harry wstał i pocałował, przyciągnął i leżałam na nim, Harry zaczął mnie łaskotać, teraz on był na mnie.
- i co teraz zrobisz księżniczko? Znowu zaczął łaskotać nie mogłam się powstrzymać od śmiechu... tak się wierciłam że spadliśmy na podłogę.
Teraz ja byłam na gorze zaczęłam łaskotać Harre'go a on ani rusz! Wstałam i uciekam do kuchni Harry biegł z mną więc ja uciekam do łazienki on mnie dogonił i przewróciłam się a na mnie Harry, znowu zaczął mnie łaskotać.-przestań!
-Lubię jak się denerwujesz
-prze-prze-s-tań! Krzyknęłam ze śmiechem
-jesteś taka słodka!
Pocałował mnie i podniósł się, złapał mnie za rękę i obrócił wokół siebie...-idziemy spać? Jestem zmęczona?
- z tobą, z wielką chęcią!
-idę wziąć kąpiel
-ze mną?
-jak chcesz. Wzruszyłam ramionami
Nalałam wody do mojej wielkiej wanny posypałam płatkami róż i zrobiłam pianę zapaliłam świeczki i zawołałam Harre'go.
Harry wszedł do łazienki i zaczął mnie całować chciał już włożyć do wanny napełnionej wodą...-ej ej chyba w ubraniach nie będziemy się kąpać?
-nie ma problemu Harry zdjął moja bluzkę spodnie... i włożył do wanny.
Siedzieliśmy w wannie, ja chciałam odpocząć ale Harry nie pozwolił mi na to...
CZYTASZ
Directionerka | H.S
FanfictionLily szczęśliwa 18- latka, Directionerka uwielbia 1D, ich wierna fanka, najbardziej podoba jej się Harry pewnego dnia zdobyła 2 bilety na koncert i osobiste spotkanie z chłopakami czy Lily znajdzie miłość swojego życia? Tego dowiecie się w tej his...