Deil č. 8

232 14 6
                                    

Ráno....

Ráno som sa zobudila a vôbec sa mi nič nechelo dnes robiť.Stále som ležala  v posteli a rozmýšlala nad tým že čo dnes budeme robiť."Dobré ránko" povedal mi tak známy hlas vedla mňa."Dobré ránko" povedala som."Láska čo budeme dnes robiť" opýtala som sa ho. "Mne sa absolutne nič nechce ostaneme na hoteli čo ty na to" povedal mi Eduard a ja som len prikívla na súhlas.Išla som do kúpelne a napustila som si vaňu plnú teplej vody. "Láska idem sa okúpať" povedala som mu a zavrela som dvere od kúpelne a vyzliekla som si moje tričko na spanie a kratasy a vliezla som do vone.Bola som tam asi pol hodinu.Vyšla som a o kolo tela som si obmotala uterák.Na hlavu som si tiež dala uterák.V kúpelny som strávila asi dalšiu pol hodinu lebo som si robila rannú hygienu a fénovala si vlasy.Keď som vyšla z kúpelne tak som si to zamierila rovno do skrine kde sme mali veci."No konečne si vyšla už som si myslel že si sa mi utopila" počula som hlas tesne za mňou.Nestihla som ani odpovedať už som bola otočená smerom ku nemu.Naklonila som sa k nemu a netrvalo dlho a naše peri sme spojoli v jedny.Bozkávali sme sa  dlho a vášnivo.Stále som bola v uteráku.Keď sme sa od seba odtiahlu tak so sa otočila smerom ku skriny a vytiahla som si odtial iba ryflové kratasi a nejaké tielko a spodne prádlo.Zaliezla som do kúpelne a tam som sa prezliekla.Keď som všla tak sme išli rovno do jednálne na raňajky.Nestretli sme tam Becu s Ruggem lebo oni ešte spali bolo iba pol osmej.Raňajky boli vynikajúce.Hneď potom sme išli na späť do izby.Hrali sme tam všeliake hry.Skoro vždy som vyhrala ale len kvoly tomu že ma nechal vyhrať.Keď sme sa dohrali tak sme si lahly na postel a odpočívali sme a ja som rozmýšlala nad tým že budem musieť ukončiť školu ale potom ma napadla taká vec že by som sa dohodla s riaditelom školy že by som sa učila doma ale do 7mesiaca tehotenstva by som normálne chodila do školy atď...Veď uvidíme...

"Láka ja som unavená je pol druhej tak si na hodinku lahnem" povedla som Eduardovy."Pojdem stebou okey" povedal Eduard a ja som len prikívla.Lahli sme si do postele a rozbravali sme sa "Láska ako sa bude volať naše babo??" opýtala som sa ho."Keď to bude baba bude sa volať Meggie a keď sa bude chlapec bude sa volať Josh. Čo ty na to láska??" povedal a jasné že so súhlasila sú to nádherné mená.Lahla som si na jeho hruď a prstami som mu behale po brušku a on ma hladkal po vlasoch.Zatvorila som oči a nič nevnímala.

Skok v čase...

Celé dva týždne sme chodili po meste.Vyvalovali sme sa pri bázene atď a dnes sa už musím baliť lebo zajtra večer odlietame a potom nás čaka škola.Idem napísať otcovy že zajtra už dojde...

Ahoj zajtra večer dojdem ale asi budem spať u Eduarda takže ked doletíme tak ti zavolam.-R

Okey zlatko a poslednú noc sa poriadne vyspi.-otec

Okey idem sa ja dobaliť papa.-R

odpoveďe som a už nedočkala.Keď som si dobali tak bola pol siedme a pomali sme sa chistali na posledú večeru."Láska už to máš balíš si celý deň" povedal mi Eduard pri tom ako vychádzal z kúpelne."Áno mam a keby že mi pomôžeš mala by som to rýchlešie ale ne ty si musel isť k Bece a Ruggemu na izbu oni už maju zblané??" opýtala som sa Eduarda.Keď som sa postavila tak som ucítila na mojom chrbte niekoho ruky.Keď som sa otočila uvidela som Eduarda." Toto mi už nikdy nerob vieš ako som sa zlakla" povedal som mu a dala mu pusu na líce ale on si ma potom pritiahl bližšie k sebe a pobozkal ma ja som mu bozk oplatila a potom som sa od neho odlepila."Láska zajtra ja budem na hoteli a pripravovať sa na let neviem ako ty ale ja áno" povedal mi Edaurd a ja som len prikívla na súhlas.Zavrela som kufor a lahla som si na postel Eduard si lahol vedla mna a v jeho náruči som zaspala.

Po dlhom čase je tu dalšia časť veľmi sa ospravedlňujem ale bola škola....... Veĺmi pekne ďakujem tím čo čítaju môj príbeh....

Pokračovanie nabudúce........... s láskou -S-

Love ❤Where stories live. Discover now