Diel č.3

373 17 4
                                    

"Ja a Eduard spolu chodíme" povedal som Bece."To je super" povedala Beca.Rugge bol trochu smutný ale na druhej strane bol aj šťastný.Eduard ma chitil za ruku a išli sme smerom k Bece."Tati tak možeme už vyraziť" povedala Beca."Okey poď te do auta veci si dajte do kufra.Do predu pojde najstraši a to je Ruggero"povedal Beckin oco.Celu cestu sme počuvali naše oblúbene pesničky ako je napríklad:Becky G-Shower Meghan Trainor-All About That Bass a mnoho dalšćh.Konečne sme došli na miesto.
Pri bazéne...
"Láska ideš ideš do vody" opýtal sa ma Eduard."Jo jasne poď.Beca a Rugge idete aj vy?" opytala som sa ich."Nie,neskoršie" povedali zborovo.

Z pohladu Beci...

Páči sa mi Rugge ale nikdo o tom nevie.A teraz som s ním o samote.Musím mu to povedať.

Z pohladu Ruggera...

Teraz so s ňou o samote.Musím jej to povedať.

Realita...

Rue a Eduard išli do bazéna."Beca musím ti niečo povedať" povedal zo smutným výrazom Rugge."Aj ja ti musím niečo povedať" povedala Beca."Beca už dlho sa mi páčiš" povedal Rugge."Aj ty sa mi už dlho páčiš" povedala Beca a pobozkala ho.On jej bozk opetoval.V tom prišli Rue a Eduard."Rue a Eduard musíme vám s Beckou niečo povedať" povedal Rugge."No tak hovor" povedala som zborovo z Eduardom."Ja a Rugge spolu chodíme" povedala Beca."To je super a odkedy"opýtala som sa zvedavo."Od teraz" povedal Rugge.

Asi po 4 hodinách...

"Už mi volal otec,že mame isť na parkovisko" povedala Beca.Išli sme na parkovisko.Akurát prišiel Beckin otec.Veci sme si dali do kufra.Cestou domou som zaspala na Eduardovom ramene.Jak sme došli k nám do mesta tak ma Eduard zobudil.Vystúpili sme z auta rozlučili s ostatními."Lásla nebudeš dnes spať u mňa"  opytala som sa Eduarda."Jo jasne.Poďme ku mne pre moje veci potom pojdeme k tebe" povedal a dal mi pusu na líce.Išli sme k nemu domou.Mal nádherne zadradenu izbu.Potom sme išli knám.

Už u Rue...

"Ahojte,bude tu spať Eduard" povedala som našim."Dobrí večer" pozdravil Eduard."Ahojte" otec s mamou pribehol dole."Tak ty si ten šťastný čo spoznal našu dceru" povedal otec."Áno som" povedal Eduard.Išli sme do mojej izby."Waw" povedal Eduard keď videl moju izba."Páči sa ty" povedala som mu a chitila ho za ruku."Áno je nádherna.To si si zariaďovala sama" opýtal sa ma."Áno" povedala som."Láska idem do sprchy" povedal mi Eduard."Oki idem ja zaťiaľ niečo spraviť na jedenie" povedala som.

Večera...

Ja a Eduard sme sa išli navečerať.Jak sme dovečerali zazvonil mi mobil."Ahoj zajtra sa stretneme pri škole" povedala Beca."Oki a už si volala Ruggemu:" opytala som sa jej."Áno ale musím ešte zavolať Eduadovy" povedala mi Beca."Nemusiš on spí u mňa takže ja mu to poviem" povedala som Bece."Aha tak si to užite a ahooj" povedala Beca."Ahoj" a zavesila som.Všetko som povedala Eduardovy."Poďme si lahnúť" povedal Eduard."Dobre poďme"povedala som mu a chitila som ho za ruku.

Už u Rue  v izbe...

"Láska poďme si lahnúť do postele" povedal mi Eduard.Dala som mu pusu a lahli sme si do postele.Lahla som si na jeho hruď a on ma hladkal po chrbte.Za nejakých 10 min sme oby dvaja zaspali.

Ráno...

Ráno som sa zobudila ale vedľa mňa už nikdo nebol.Zrazu som počla spláchnutie.Eduard bol na WC."Láska už si hore" povedal."Áno som" prišla som k nemu a dala som mu pusu."Mala by som sa isť pripraviť" povedala som Eduardovy.Išla som urobyť rannú hygienu.

O pár mesiacou neskoršie ..
Do školy sa ešte neišlo mali sme ešte mesiac volna jupiiiiiii....

Pokračovanie nabudúce...... s láskou -S- 

 

Love ❤Where stories live. Discover now