Diel č.11

142 10 0
                                    

Ráno som sa zobudila a Eduard už nebol vedľa mňa.Tak som išla dole do kuchyne. "Dobré ránko" pozdravil ma otec."Dobré ránko" pozdravila som ich.Všimla som si že tam je aj Eduard tak som ho zo zadu objala."Tak čo dnes podnikneme?" opýtala som sa."Čo tak sa ísť niekam prejsť do parku" povedal otec.My sme len prikývli.Naraňajkovali sme sa a išli sme sa prezliecť.Keď sme všetci boli pripravený tak sme išli do parku.Asi 3 hodinky sme sa prechádzali a potom sme išli domou na obed ktorý nám pripravila Ellies ktorá snami neišla.Došli sme domou a obed sme už mali na stole.Eduard ostal na obed a potom budeme u nás.Naobedovali sme sa a ja a Eduard sme išli ku mne do izby.Rozprávali sme sa svadbe atď... Potom išiel domou a ja som išla do sprchy a potom si ľahnúť.

O dva mesiace neskôr....

Zajtra je veľký deň.Teraz je večer ja sa chystám poli isť spať.Ľahla som si a behom 10 minút som zaspala.

Je ráno a ja som už musela vstávať o 5:30.Jak som sa zobudila hneď som sa šla osprchovať, potom som sa obliekla do jeansou a tielka na to som si dala riflovú budničku a išla som ku kaderníčke zároveň aj maskérke ktorá ma rovno aj namaľovala.Potom som išla tam kde sme mali mať svadbu.Obliekla som sa do šiat a potom prišla Ellies "Zlatko vyzeráš nádherne.Eduard si vybral veľmi dobre" povedala a objala ma."Ďakujem aj ocino si veľmi dobre vybral a kedy má vlastne prísť?" opýtala som sa jej."Za chvíľku príde pre teba tak ja idem zatiaľ ahoj" povedala a odišla.Ani ne za 10 min prišiel oco."Pripravená" opýtal sa ma a ja som len prikývla.Otec ma viedol až do miestnosti potom som išla sk oltáru kde ma už čakal Eduard.Začala hrať ta známa hudby ktorá hra na každých svadbách,"Tak zišli sme sa tu aby sme dali do sňatku dvoch ľudí" povedal oddavajúci.(Neviem ako sa to píše lebo na svadbe som ešte nikdy nebola.No bola ale to som bola mala) "Tak pani Rue Edwars beriete si tu prítomného Eduarda Thomsona za manžela" povedal oddavajúci."Áno" povedala som."A vy pán Eduard Thomson beriete si tu prítomnu Rue Edwards za manželku" povedal oddavajúci."Áno" povedal Eduard."Môžete si dať váš prvý novomanželský bozk" jak povedal tak sa aj stalo.Ako je zvykom tak sa všetky baby postavili za mňa a ja som vyhodila kyticu. Chytila ju Beca. Potom bola hostina a také ďalšie blbosti.

O týždeň...

Už je týždeň po svadbe.Dnes ideme na kontrolu k lekárovi. Akurát sedíme v aute pred nemocnicou. Vystupili sme z auta.Chvíľku sme tam čakali a potom sme išli do vnútra."Dobrý deň" povedal pán doktor."Dobrý" pozdravili sme s Eduardom zborovo. "Tak a dnes by ste sa mali dozvedieť pohlavie bábätka" povedal doktor."A není ešte skoro" povedal Eduard.Ľahla som si na ten stôl (neviem ako sa to volá).Dala som si dole tričko a doktor mi dal na bruško ten gél a tým sonom po brušku."Tak budete mať dievčatko gratulujem" povedal.Utrela som si gél a stiahla som si tričko.Doktor nám podal fotku nášho dievčatka.Potom som si ju dala do tašky."Ďakujeme a dovidenia" povedala som."Dovidenia" povedal doktor.

Ukončila som to takto a zajtra pridám taktiež časť. Ďakujem že to čítate. Ďakujem za 1.2K reads. S láskou -S-

Love ❤Where stories live. Discover now