Zpohladu Rue
Ahojte, volám sa Rue (Ru) a mám 17akurát končím druhu triedu na strednej.Dnes ráno sa mi ale že vôbec nechcelo stávat. Ale aj tak napriek k tomu som musela lebo bol deň vysvečka. Ráno pre mňa došla kamoška Rebeca (ale všetci ju voláme Beca). Jak sme išli do školy tak na nás volali dvaja chalani boli to naši kamaráti.
Z pohladu Becy..
Ahojte volám sa Rebeca(ale všetci ma vllajú Beca).Som najlepšia kamoška Rue.Poznáme sa asi 10 rokou.
Z pohladu Eduarda
Ahojte volám sa Eduarda som neskutočne zamilovaný do Rue ale neviem či to aj ona ku mne cíti lebo je tu ešte jeden chalan ktorého Rue miluje ale nevie sito priznať.
Z pohladu Rugerra
Ahojte volám sa Ryggero(ale všetci ma volajú Rugge).Som zamilovaný do Rue jednu dobu sme spolu chodili ale prišiek k nám do triedy nový chalan volá sa Eduarda.Rue sa do neho zamilovala....A ja teraz cítim aj niečo k Bece
Cesta do školy..
"Ahojte" pozdravila som chalanou.Chalani zborovo odzdravili "Ahojte baby".Beca sa nás spýtala či sa po škole nepojdeme nieka sa najesť a potom do aqa-parku. Zborovo sme zahlásiliže "áno".Ruge povedal " tak poďme lebo dojdeme neskoro do školy".Už poškole....
Všetci sme vybehli zo školy z positom že jupí konečne prázky až celé prázky budeme spolu."Tak čo ideme sa teda najesť lebo ja som už dost hladý" zahlásilEduard. Zborovo sme zahlásili "tak poďme".