Otevřel jsem dveře a zamířil k autu
"Nastup si.." řekl jsem klidně. Todoroki kývl. Nevím přesnou pozici Momo, takže si musím říct o pomoc. Výtahl jsem mobil a volal Shigarakimu.
"Shigaraki, potřebuji pomoc."
"Co se děje. Plán s Todorokim nevyšel? Nemají výkupné?"
Já zapoměl, že jsem shigarakimu lhal. Neunesl jsem ho kvůli pěnez. Ten malý detail můžu přehlédnout. Něak to s tím nesouvisí.
"Ne, jen potřebuji znát polohu jednoho studenta z U.A"
"Jméno?"
"Momo Yaorozu."
"Je někde na *****"
"Děkuji."
Dal jsem telefon do kapsy a nastoupil jsem do auta.
"Kam jedeme..?"
Zarazil jsem se. Z tváře mi zmizel úsměv. Měl bych tohle dělat..? Ale jinak se neujistím, že bude milovat jen mě..
"Ty máš Momo rád, že..?"
"..Je to jen kamarádka.."
Jen kamarádka? Taky jsem měl přátele....tedy, než jsem se vzdal svého snu.
"Ale.. proč to děláš...?" P-proč..?Já nevím!
"K-když Momo nezabiju, budeš mě milovat?" Todoroki se na mě podíval s vyděšeným výrazem.
"..J-jestli..zabiješ mé blízké, nebudu tě milovat o nic víc!" Takže takhle to je?Dobře..
"Nezabiju ji. Zabiju sebe.." řekl jsem s úsměvem.
"P-počkej!!" Proč by mi to řekl? Když se zabiju..bude volný, ne?
"Co je?!" Todoroki začal slzet.
"Já na tebe nejsem naštvaný. Jen to prosím nedělej." Takže mu na mně záleží?
"Byli jsme blízcí přátelé a to mi nikdo nevezme..." řekl Todoroki. Nemohl jsem uvěřit, že i když jsem ho unesl stejně mi tohle řekl. Objal jsem ho a chytil ho za ruku.
"Tak půjdeme zpátky.."
Todoroki vypadal překvapivě šťastně..jako by mi i věřil. Byl jsem šťastný taky..než mi zavolal Shigaraki.
Zvedl jsem telefon a čekal, co z něj vypadne.
"Zabil si Momo? Kolik z toho bude peněz!?"
"Nakonec ne. Bylo to moc riskantní.." řekl jsem. Shigaraki si povzdechl.
"Jsi zklamání, Izuku. Unést ho byl tvůj nápad! Musíš sehnat něaké pení-"
"S kým voláš?"
ČTEŠ
I hate you, mother f*cker. [Tododeku]
Fanfic⛧ Izuku se utápí ve smutku kvůli Todorokimu.Touží po jeho pozornosti tak, že se uchýlil k manipulaci, a vzdal se jeho snů. 🏳🌈𝐘𝐀𝐎𝐈!!🏳🌈 Omlouvám se, za gramatické chyby.