⛧ Co mě to stálo ⛧

30 3 0
                                    

Izuku ♡

Todoroki mě svíral v náručí. Za celý život jsem nebyl tak šťastný. Kéž by věděl, co mě to stálo

Flashback

Poprvé jsem stál před Shigarakim. Pistolí mířil k hlavě mé matky. Neměl jsem si myslet, že ji dokážu zachránit.  Potom mi už vyhrožovali, že zabijí Todorokiho. To už jsem dopustit nemohl...

End of flashback

Snažil jsem se dostat z Todorokiho sevření, ale držel mě moc silně. Dal jsem mu hlavu přes rameno a videl, že kateta s nápisem 'plán' je neotevřená.

Je to dobře. League of villians mi tam nahráli smrt mé matky, aby mi připomínaly, co se stane, když nebudu poslouchat.

Nápis plán tam byl, proto, aby to Todorokiho nálákalo a vyděsilo. Chtěli se ujistit, aby nedělal blbosti.

" Je mi líto, že tě k tomu donutili.." řekl Todoroki. Odstrčil jsem ho trochu, a snažil jsem se chovat přirozeně.

Chtěl jsem něco říct, ale nic mě nenapadlo.

Pořád musím peníze sehnat  Shigarakimu, ale to počká. Konečně jsem s ním, a to mi nikdo nevezme!

"Todoroki, nechceš navštívit svou rodinu? Jsem si jistý, že o tebe mají strach.

" Otec má spíš strach o to, že bych se nestal hrdinou."

"Ale není to tvůj sen..?" Podíval jsem se na Todorokiho, který vypadal smutně.

"Nech to být, prosím..." řekl Todoroki, a odvrátil pohled.

Todoroki odešel, a já jsem stále přemýšlel jak to vymyslet, abych dostal peníze.

A proč vlastně musím dávat peníze někomu, kdo mi zabil matku?Nejradši bych s Todorokim odešel daleko, kde by nás nenašli.

Stejně kromě něho nic jiného nemám. Přemýšlel jsem jěstě chvilku, když mi hlavou proletěla myšlenka.

Musím do svého domu! League of villians po mně chtěli, ať vězním Todorokiho tady, ale kdyby jsme se někam přesunuli ..nemohli by nás najít.

Rozběhl jsem se dolů.

"Počkej tady, Todoroki. Hned se vrátím!"

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 09, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

I hate you, mother f*cker. [Tododeku]Kde žijí příběhy. Začni objevovat