,,Taylor ja ťa.....,,

64 3 5
                                    

,,A čo dokážem, nejaké štvoryté salto, dokážem sa krútiť na nose, viem vyčarovať patromusa?,, spýtala som sa nadšene. Ocko s mamou sa rozosmialy. ,, Ano z časti áno, ale dúfam že vieš čo teraz príde.,, začala mama ,,Musíme sa vrátiť.,, povedala som zmierená s osudom. Ocko mávol prútikom a všetky veci sa zbalili a Hearovci sa objavili v našom hoteli. ,,Firey ty si o všetkom vedela ?,, spýtala som sa jej. ,,áno, bol to super  tréning mlčanlivosti.,, usmiala sa a so slzami v očiach sme sa objali. ,,Heartová, úlohu mlčníka ste zvládla týmto vám darujem toto.,, siahla som do conversy na nohe, vytiahla svoj prútik, zamávala ním nad rukou a na ruke sa pomaly začal objavovať náhrdelníj s dvomi príveskami s našimi fotkami. ,,Jeden tebe a jeden mne.,, Poveala som spomedzi slzy. ,,Slúb že niekedy prídeš.,, obýmala ma. ,,Si piš.,, pán Heart chitil Firey za plece a Firey ma pustila. ,,Ahoj o týždeň,, povedala a odstúpila odomňa. Zrazu som sa ocytla v našej obývačke. ,,To nie je možne!,, vykríkla som. ,,Kde si nabrala prútik, a ako si vedela ako vyčarovať náhrdelník?,, pýtala sa mama. ,,Ja vlastne ani neviem siahla som do conversky a bol tam. Ja som zacýtila pocit ruky že to musím urobiť a bum v ruke som držala prútik. A teraz ak ma ospravedlníte letím za kamošmi.,, zamierila som k dverám. ,,Taylor, počkaj, vieš že o rok pôjdeš do Rokfordu.,, povedala v poslednej sekunde mama. ,,No to teda nie !,, vrátila som sa späť a sadla som si na gauč na protest. ,,Ale aj tvoji Ptiatelia tam musia isť.,, zas som sa postavila. ,,Hezkyy!,, potešila som sa a zamierila k Pawienmu domu. V tom som nabúrala do lampy na chodníku. ,,Au, u Merlina na čo sem dali tú lampu?!,, pohrozila som lampe, pošúchala si hlavu a v tom to prišlo: druhý krát som prežila svoj život, videla som všetko celý deň plesu a všetko proste, Celkom všetko. Postavila som sa a zmenila som smer Pawie na smer Kantie. Zaklopala som da drevenné dvere nočne modrej farby a spravila som krok dozadu. Čakala som kým mi niekto otvorý, pozrela som sa na podlahu, na vonkajších dlaždiciach bol kus koberca ( doslova ) s nasprejovaným cytátom:
Skúšaj znovu .. padaj znovu, skúšaj lepšie ...
Vstaň a bojuj .. ver v krásu svojich snov a nikdy sa nevzdávaj !!
Lebo stratené je len to čoho sa Sami VZDÁME ...
Prečítala som nahlas. Otvoril mi polonahý Kantie maj biele ryfle a cierne adidasy. Jeho telo bolo neuveriteľné, vyšportované telo, tehličku a úžasná postava, nemohla som tomu uveriť -- keď tak nad tým uvažujem ja asi ničomu v mojom živote nemôžem uveriť :D --
,,Taylor...?!,, prekvapene na mňa hľadel. Ten ma chitil, dvihol a takú lietajúcu ma obýmal. ,,Kantie ja.... pamätám sa na všetko.,, povedala som keď ma položil. Z očí sa mi valili slzy a v tedy ma niečo napadlo. Vytiahla som prútik a ukázala mú moment z večierka, keď sme boli pri fontáne.

Zrejme sa všetci pýtate: ,,Veď vieš iba o tom že si mačací človek, že si kúzelníčka si sa dozvedela dnes a ako to že dokážeš čarovať?! Viete mojim rodičom asi schovávačka nešla, lebo ani knihu nadprirodzených bytostí neschovali najlepšie a Kniha kúzel bolo super lahké nájsť. Všetky som ich tajne prečítala a teraz som ako chodiaca kúzelnícka encyklopédia.

Môj vykúzlený Triler skončil a Kantie uprel zrak na mňa. ,,Taylor... ,, povedal ladne a postavil sa tesne ku mne, jemne ma chitil za pás oboma rukami a dal mi jemný bozk na pery. Jeho vlasy boli mokré a len tak z ních kvápalo. Vytiahla som ho na ulicu a rúčka v rúčke sme kráčali k Pawienmu domu. Ja a Pawie si už od mala zvoníme dva krát aby sme vedeli že je to práve ona a ani teraz som tradíciu nenarušila. Zazvonila som. Otvorila nám jej mama ,,Ahojte, Pawie je vo svojej izbe poďte ďalej!,, pozvala nás milo. ,,ďakujeme, môžeme ísť za Pawie ?,, opýtali sme sa pani Breakovej. ,,Ale samozrejme,, usmiala sa a ukázala rukov v pred. Otvorila som dvere. Pawie stála pred šatníkom a držala v ruke jeden super kúsok, Color čo bola zrejme na návšteve sedela na posteli a komentovala jej šaty. ,,čawte!,, oslovil ich Kantie. ,,Aaa, to si ty ?!,, ironicky naňho pozrela Pawie. ,,Niekoho som vám priviedol.,, usmial sa. Vošla som do izby,... No skôr vletela. ,,Taylor, čo tu robíš, mala si prísť až o try týždne?!,, pýtali sa ma obýmajúce baby. ,,Zistila som že výlet bol na nič plánovaný, veď ja som kúzelnica.,, vytiahla som svoj prútik. ,,Tak to ti musíme niekoho predstaviť keď už o tom vieš.,, mykla von oknom Pawie a sadla si na okraj okna. ,,Pawie zbláznila si sa ?!,, pýtala sa Color a išla za ňou zachýtiť ju. V hlave som začula Pawien hlas: ,,Neboj sa svoju moc ovládam najlepšie z nás všetkých. Viem čo robým,, povedala mi cez myslovú komunikáciu a ja som stihla zastaviť Color. Vedela som že má na ovládanie svojej sily talent. ,,Čo vám načisto Hrabe ?!,, zasyčala Color. Pawie skočila. Pustila som Color a všetci traja sme sa dívali von oknom. ,,Tak čo, Idete ?,, kričala na nás. Color sa opatrne posadila na okno a s menším zaváhaním skočila. Kantie sa postavil na kraj izby vedľa derí a pripravoval sa na rozbech na vyskočenie z okna. Vtom niekto vyvalil dvere a rovno na Kantieho. ,,Tayloooor !,, vykrýkol s rukami otvorenými. ,,Jesper,.. Dixie,.. tak strašne ste mi chýbali.,, objala som ich. Jesper ma chitil za ruku a dal mi jemný a priateľský božtek na čelo. ,,Kde je Foxie?,, pýtala som sa netrpezlivo. ,,Ty si na mňa nezabudla!,, široko sa usmiala smerom ku mne. Sylno sme sa objali. Z dverí sa vinoril chudák aj Kantie bez trička. ,,Jeee, Kantie čo sa ti stalo aaa, ... Len tak medzi nami kde máš tričko ?!,, nepochopil Jesper. Kantie vrhol naň výstražný pohľad. ,,Niekam sa chystáte ?,, spýtal sa Dixie a ukázal von oknom. ,,No nie,. Vlastne ano.,, hodila som váhavý pohľad na okno. Vtedy mi popred nos preletet Kantie a skočil von oknom. ,,Hohohooo, tok to si musím skúsiť!,, tlieskal rukami Dixie. Pozrel von oknom a preskočil okno. Dívala som sa na jeho pevný pád na nohy pred Color. Ten podyšiel k nej a začal ju bozkávať. ,,Láska !,,  pohladila ho po tvári Color. Jasper si sadol na okno nohami von a usmial sa. ,,Vytaj späť!,, zakričal. Foxie opatrne skočila von a pri dopade ju zachytil Jesper. ,,Skúška dôvery.,, potlapkala ho po pleci. Prišiel rad na mňa. Proste som skočila a bolo. ,,Noták rýchlo !,, Pawie nászatiahla do nejakého lesa kde nás čakali všetci naši rodičia. ,,Mami čo tu robíš?,, leten zo strany Jespera nechápavý výraz na jeho mamu, pani Rockovú. ,,Neni čas, každý sa postavte pred svojich rodičov.,, uvrhla na nás prýsny pohľad. Všetci sme tak urobili.

Nič nie je NEMOŽNÉWhere stories live. Discover now