,,Hľadaj Straty a Nálezy !,,

32 3 1
                                    

Letisko - 8:45
,,Už tu sedíme celú večnosť,....,, protestovala mama. ,,Mami, veď sme tu len 15 minút. Čo takto sadnúť si a čítať si časo......,, Nestihla som mame dopovedať moju radu lebo niekto začal cez celé letisko kričať na nás. ,,Oooo Haha si to ty ?,, nemohla tomu uvariť žena v úzkych legýnach a čiernom dlhom kabáte. Mama sa otočila a za moment sa aj postavila a bežala za ženou. ,,Klarissa, si to ty ?!,, volala na mamu žena. ,,Amber, Ahooooj a čo kam letíte ?,, pýtala sa zvedavá mama. ,,Aaale ideme do Nuit City,, povedala jej žena. ,,To sa mi len zdá aj mi, to bude zábava čo ty na to ?,, ,,Aaano teraz si to užijeme!,, nadšene poskočila ženská a išla si sadnúť k nám. Ocko čítal noviny a ja som počúvala hudbu. ,,No to nie je možné, Taylor skáviky si už výsoká.,, postavila sa predo mňa ženská. Dala som si dole sluchátka a až vtedy mi došlo že je to Pani Hairova. ,,Zdravim, tak to tak vyzerá že pôjdeme spolu na dovošku.,, Milo som sa usmiala na Pani Hairovu. ,,Vzadu pri koktejloch,, usmiala sa Pani Hairova vediac že sa obzerám po Firey ( Fajry ). Rozbehla som sa smerom ku koktejlom. ,,Firey?,, zakričala som na červenovlasé dievča s čiernymi sluchátkami prehodené okolo krku, modrým tričkom, čiernimi jegynsami a prechodnými, modrími a nižšími čižmami. Dievča sa pomali otočilo, otvorilo ústa a koktejl jej spadol na zem. ,,Taylor.,, rozbehli sme sa k sebe a obímuli sme sa. Len aby ste vedeli Firey je moja uuuuplne naj kamoša *****  stretli sme sa ako maličké 5-ročné dievčatká v škole tanca: Dancing Star *****        

Letisko, Detektor kovu- 9:45

,,Detektory, prečo to musia byť vždy detektory.,, pozrela som sa na Firey a obe sme sa rozosmiali. Fízel čo stál za detektorom na mňa mykol aby som mohla prejsť. Zrasu sa detektor rozpýpal a ja som nevinne stála vedla fízla. Ten ma začal ohmatávať v najrozličnejších miestach. Bolo to divné. No potom prešla aj mama, ocko, Pani Hearova a dokonca aj Firey a nič sa  nestalo. A ja vojdem a samé piiiip, piiiiip, piiiiiiip. K lietadlu sme prešli takým maličkým autobusom že sa to ani povedať nedá. Mama si vymenila letenku s Firey. Aby mohla sedieť vedla pani Hearovej a Firey vedla mňa. Ocko sedel vedla Pána Heara. Boli sme pripravený vyraziť. ,,Dámi a Páni hovorí k vám váš kapitán sme pripravený zdvihnuť túto mašinku. Prosím pripútajte sa kôli bezpečnosti.,, hovoril vážne kapitán. Zrazu sa pri nás zastavila 2 členná rodinka so slovami že medzi mnou a Firey má sedieť jeden z nich, čo samozrejme bola hlúposť lebo medzi mnou a Firey sedeli Night a Ronie - moja mačička a kocúrik. ,,Prepáčte ale medzi vami a medzi vašimi dcérami máme sedieť mi.,, prihovoril sa muž nie veľmi priateľsky mame a pani Hearovej. ,,Ospravedlňujeme sa ale máme papiere aj zvieracie letenky že medzi mnou a mojou spolusediacou môže sedieť tento pes a medzi dievčatami tie mačky.,, postavila sa mama. ,,Oooo,, chitila sa letuška za ústa, ktorá medzi časom prišla. Letuška ukázala prstom na zadné dve sedadlá a milo sa usmiala. ,,Ak chceš môžeš ich pustiť, ale poprosím ťa nech nám tu počas jezdy nelietajú. :D,, usmievala sa milá letuška. Otvorila som otvor na klietke a Night a Ronie neisto vychádzali von. Pani Hearova videla že nám letuška dovolila pustiť spoluletcov a tak aj ona pustila Dustyho ( Dastyho ). Dusty je Fireyin pól ročný kocúrik. Pani Hearova podala Dustyho Firey a tej sa hneď rozžiarili oči ako zlaté kamienky. ,,Taylor viem že sme uuuuplne naj kamošky ***** a tak ti to poviem.,, zvážnela Firey. Firey ma chitila za ruku a ťahala k malej miestnosti vzadu na konci lietadla. Stihla som zachitiť Ronieho.

Záchod- 11:00

,,Firey tak čo sa deje ?,, nechápavo som sa opýtala. ,,Musím ti niečo povedať !,, začala Firey. ,,Noták von s tým!,, naliehala som na Firey. ,,Ja... som... vlk.,, hovorila po slovíčkach. ,,Počkať,....Čo ?,, nemohla som tomu uveriť. Všetci v mojom okolí sa menia na ludí čo sa menia na vlkov alebo mačky : /  . ,,Ty mi neveríš, že ?,, opýtala sa Firey. ,,Nie,..Jaaaa ja len že, nemôžem tomu uveri. Aj ja sa mením na niečo iné ale ja som mačka.,, vysvetlovala som jej. ,,Ty Brďoooo, to je super a od kedy ?,, opýtala sa ma. ,,Tak 3 dni do zadu.,, odpovedala som pohotovo. ,,Čoooo?! Ja už niekoľko mesiacov. Je to úplne super, doma nebývam skoro nikdy a to je super behám si len tak po lese s mojimi kamošmi a užívam si života.,, rozplývala sa Firey. ,,To chcem teda zažiť !,, potichu som zašomrala. 

Lietadlo- 12:15

Na záchode sme strávili dobrú hodinku a štvrť, a boli by sme tam aj dlhšie keby nestála rada pred WC. ,,Ospravedlňujem sa pane už môžete.,, slušne sa ospravedlnila Firey ,,Sorry !,, aj ja som sa snažila byť slušná. Usadili sme sa na svoje miesta a chvíľku sme mlčali keď v tom som začala niečo hladať. ,,Eeee. Taylor, čo hladáš ?,, opýtala sa Firey. ,,Night,... Night je preč !,, začala som panikáriť. ,,Čo to nie, to je zleeee. Toto lietadlo je velké tak ako 4 školy na sebe ako ju chceš nájsť ?!,, rozhadzovala rukami Firey. ,,To nemám šajn ale ty mi pomôžeš !,, žmurkla som na ňu. ,,Fine, presne viem ako ti pomôžem. Haaaaa povieme to rodičom.,, otočila sa smerom k vedlajším sedadlám, kde sedeli naši rodičia. ,,ZBLÁZNILA SI SA ?!,, rýchlo som ju otočila. ,,Vieš čo spravia naši ak zistia že som stratila Night?! .......... vytiahnú z tej vrchnej poličky klietku pre mačky a narvú tam obe mačičky + tam strávim s nimi dvoma zbitok cesty !,, prebodávala som Firey pohľadom. ,,Tak fine, slávna dvojka v akci !,, usmiala sa. ,,Tak fine prejdem kútik s občerstvením a ty skús zabaviť barmanku.,, ťahala som za sebou Firey. ,,Nemôžeme si vymeniť úlohy ?!,, opýtala sa v myhu sekundy. Sadla som si za stôl a čakala na vhodnú príležitosť. ,,Jeeežiš, čaw ty si Elys,.. Elys Lastrengeivá. To som ja, Firey Hear.,, prihovorila sa trošku zvláštnym spôsobom ale zrejme účinným. ,,Firey ? Si to ty ?!,, na prekvapenie sa jej opýtala priateľsky barmanka. ,,Night, Night Poď sem mačička.,, prehladala som proste všetko a nikde nič, ani stopy po Night. Vo vnútri môjho tela som zacýtila paniku a strach. Vzdala som to! Tu naozaj nieje.
Po pár minútach
Mykla som na Firey hlavou. ,,Nie?,, spýtala sa nenápadne. Smutne som pokrútila hlavou. ,,Tak ja už pôjdem.,, rozlúčila sa Firey s barmankou a sadla pribehla ku mne. ,,Si v poeiadku ?,, opýtala sa. ,,E, E.,, pokrútila som sa v tom sa mi slza nerovnomerne kotúlala po líci. ,,Nebooj, nájdeme ju !,, utešovala ma. V tom mi niečo napadlo, bolo to neuveriteľne šialené ale pevne som dúfala že to víde. ,,Firey, poď !,, utekala som k automatu s kávov. ,,Ooo super dám si Vellvet s cukrom ,, začala Firey pchať do automatu centy. ,,Čo ?!  Nie pozri, vidíš to? To je začiatok všetkých sedadiel v lietadle.,, začala som výrazne gestykulovať. ,,No to nie, to nemyslíš vážne?!,, protestovala Firey. ,,Tak fine, nechoď ale ja idem.,, lahla som si na zem a začala podliezať sedadlá. Počula som rôzne rozhovory, rôzne zvuky ale to čo sa stalo práve teraz som nečakala. Všetko išlo podľa plánu, ja som bez problému podliezala sedadlá keď zrazu,.... ,,No to nemyslíte váže !,, nejaký pán, nie chudý skôr sylnejšej postavy si sadol práve pred môj nos. ,,Mňau !,, počula som zvuk Night bola práve za tým pánom. ,,Night, Poď sem,    UŽAJ!,, šepla som dostatočne na to aby ma počula. ,,Night, Poď sem,, Zopakovala som výraznejšie. night a ja sme nerozlučné mačacie kamošky a preto vid kedy je čas na hru a teraz ten čas práve nebol. Night pochopila čo od nej chcem a podliezla pána. ,,Night, ty zlatíčko už mi nikdy nesmies utiecť!,, chytila som ju a niesla na naše sedadlá. Všetci ludia sa na mna pozerali a ja som pochopila že len tak sa vynoriť z pod sedadla nie je normálne.
,,Hovorí k vám váš kapitán, chcel by som vám oznámiť že pristávame, prosím zapnite si pásy.
Nuit City
,,Nemôžem tomu uveriť, ja som v Nuit City!,, nemohla som tomu uveriť.
...............
.............
...........
.........
.......
.....
Čas plynul rýchlejšie ako sa zdalo a ja som spoznávala viac a viac ludí. No stále mi trhalo srdce niečo a nevedela som ČO.
,,Taylor, prišiel čas porozprávať sa s tebou.,, zvážnel ocko. ,,Máš 16 rokov pravý vek na zmenu svojho tela. A tak ako ja a tvoja mama ti chceme niečo dôležité povedať.,, skončil v napýnavej časti. ,,Taylor nestalo sa ti niekedy že sa s tebou stalo alebo si spravila niečo čo si si nemohla vysvetliť ?!,, prekrikovali sa ocko a mama. ,,Noo raz sa mi stalo že som sa,....,, mama mi skočila do reči. ,,S,s,s nemusíš to hovoriť na hlas.,, ,,Taylor tvoja mama je Mačací človek a ja som Kúzelník a ty si,, ocko začal hovoriť veľmi prekvapivo ,,Mačací kúzelník,, šepla som. ,,Prosím,, nerozumel mi ocko. ,,Nič !,, povedala som nrvinne
Taylor ty si Mačací Kúzelník

Nič nie je NEMOŽNÉOù les histoires vivent. Découvrez maintenant