Škola - Hodina - mini škola tanca 10:00
Pustila som hudbu na plné pecky a postavila pred zrkadlo, začala som tancovať. Rain sa na mňa díval a usmieval sa. Videla som ako jeho noha cupká po dlážke do rytmu, a tak som ho chitila za ruku a vytiahla na parket. ,,Ale ja,..... ja neviem ........ ja neviem tancovať !,, vyšlo z neho. Ako som to počula hneď som prestala tancovať a hudba sa sama vypla. ,,Čože ?!,, neverila som vlastným ušiam ,,tak potom prečo si tu ?!,, otčila som sa mu chrbtom. ,,Ja vlastne sám neviem prečo ale niečo ma sem donútilo isť s nadšením, no a ďalšia vec je ten papier s aktivitami na dnes.,, smutne mi všetko vysvetlil. ,,Vtedy som ho objala a opítala sa ho ,,A chcel by si to vedieť ?,, opýtala som sa nedvoverčivo ,,Že váhaš !,, usmial sa Rain. Pustila som tam valčíka a ukazovala som mu ako sa začína.
10:20
Je to úplne super, on sám sa smeje, je vážne dobrý. ,,Veď si úžastný tanečník,, povedala som mu a usmiala sa. ,,To hovoríš každému chalanovi, ktorého stretneš !?,, povedal a pousmial sa
,,Nie! Iba tým ktorý sú pekný a príťažlivý,, povedala som a až po pár sekundách keď sme prestali tancovať som si uvdomila že som to povedala nahlas. ,,Já prepáč ...... Neviem ... neviem čo to do mňa vošlo jaaaa .... ,, ospravedlňovala som sa mu a vyšmykla som sa mu z rúk. Otočila som sa mu chrbhom aby nevidel ako mi je trápne. ,,Počkaj, Taylor noták, počkaj.,, podišiel ku mne a obrátil ma
Stála som mu zoči voči, medzi 4 očami a až vtedy som si všimla aké krásne má modré oči.
,,Ja sa ti zdám sympoš hej,.....,, chvýľku sme stáli a on odvrátil hlavu na moment a v rest sme sa obaja rozosmiali.
Chitil ma za bradu, o kúštik dvihol a naklonil sa nado mňa.
Nemohla som tomu uveriť Rain Parker ma išiel pobozkať, bola som ako v sne.
,,Crrrrrrn,, rozzvučal sa zvonček. ,,Hmmm,, usmial sa Rain a odklonil sa, zobral si tašku a odchádzal z miestnosti. ,,Bože, Blbý zvonček,, pozrela som sa naň a zamračila som sa. ,,Tak predsa len mi osud šťastie nepraje.,, schmatla som tašku a vyletela som z triedy.10:35 Škola prestávka
Chodila som chodbou ako zkyslený hrýb, bola som vážne naštvaná. ,,Blbý zvonček !,, mrmlala som si. ,,Tak čo ako dopadlo pozvanie od Raina ?,, zvedavo sa opýtala Pawie. Postavila som sa pred ňu zastavila sa a tasla ( položila, sklonila ) som jej hlavu o jej rameno ,,Ani sa nepítaj,, pokrútila som hlavou ,,Moc zlé ?!,, opýtala sa ,,Bolo to ako z rozprávky, úplne dokial mi nepovedal že nevie tancovať, samo. ( samo - samozrejme ) blafoval ale potom som mu vujavila nechtiac city k nemu a on ma chcel pobozkať ....,, hovorila som jej, keď mi zrazu skočila do reči ,,to znie super, noták na čo sa sťažuješ ?!,, ,,..... Proste zrazu Crrrrn, no Crrrrn,, dopovedala som. ,,Crrrrn ?!,, Nechápala. ,,No Crrrrn, proste Crrrn,, zalomila som rukami ,,Tak Crrrrn hej ?!, Raiaaaaan ona si nerozbila hlavu náhodou šak jej šibe !,, Pawie kričala na celú chodbu. ,,3, ... 2, ... 1, ...,, odpočítala som jej a zrazu ,,Crrrrn,, Pawie pochopila.
ESTÁS LEYENDO
Nič nie je NEMOŽNÉ
RomanceTento príbeh je o dievčati Taylor, ktorá s rodičmi odchádza do Nuit City. Pár dní pred odchodom má byť v škole večierok pre 9. ročníky 2. škôl. Podmienkou je partner. Čo sa stane keď to zistí Taylor ? Zachová chladnú hlavu alebo totálne zošalie ? A...