,,A je zle!''

27 3 0
                                    

Ronie cválal po dlhom chodníku až sa blížil koniec. ,,Ronie?! Ronie stoj ! Ronieeee'' kričala som zo strachu. Zatvorila som dvere aby som nevidela náš drastický pád. ,,Môžeš otvoriť oči.'' znova vyšlo z čierneho Ronieho. Pomaly som otvorila oči. Bolo to krásne. Kráčali sme, kráčsli sme po vzduchu. Ronie letel a my na ňom. ,,Ronie ako je to možné ?'' Pýtala som sa nemá od úžasu. ,,Každého pegasa tvorí život normálny naplnený krvou, potom a slinami a druhú polovicu pegasa tvorí dúha. Takže v mojich krýdlach sa nachádza krv a dúha čiže a.b+f.D:2-(f+c-[D+K] :h) =O2 to dá rozum.'' vysvetloval pegas, pričom stratil menšiu rovnováhu. ,,Najdi Starka !'' rozkázala biela Night. Z jej roha vystrelila červená žiara, ukazujúca smer ocko. Night si všimla môj spýtavý pohlad. ,,Lietajúce koníky, čiže my, pôjdeme za červeným svetielkom. To nás zavedie za tvojim ocinkom.'' Povedala ironicky....
Prišli sme na očakávané miesto. Metloballové ihrisko bolo obrovské. Presne ako z filmu. V strede ihriska stál mávajúci ocko s metlami okolo seba. Ronie a Night elegantne pristáli vedla ocka a my sme mohli zliezť. ,,Ocko to bolo úžasné, bolo to super krásne. Neboj raz ťa Ronie alebo Night zvezie.'' začala som hladkať oboch pegasov naraz. Ocko sa ironicky pousmial a prevrátil oči. ,,Percy !'' zvolal ocko. ,,Čo? Kto je Percy?'' Prekvapene som hladela okolo seba. Zrazu sa z neba prihnali dva krásne lietajúce kone. Pristáli a ja som si uvedomila že to niesu kone. Sivý pegas sa postavil za ocka. Až vtedy som si všimla že nemá roh ako Ronie a Night. ,,Percy, Percy je krásny ale prečo nemá roh ?'' vyzvedala som so sánkou dolu. ,,Nó neviem ako teba učili ale mňa tolko, že človek roh nemá.'' usmial sa chalan s tmavými vlasmi a oceánovomodrími očmi. ,,A ty si kto ?'' obrátila som sa na chalana. ,,Ja som Percy Jackson.'' povedal chalan zosadajúc z jeho pegasa. ,,Ocko to je šialené dať tvojmu pegasovy také isté meno ako má tvoj pekný kamoš.'' Pozrela som na ocka s údivom na tvári. ,,Tak moment, ako si vravel že sa to voláš ?!'' prebodávala som chalana pohladom. ,,Ty si Percy Jackson ?! Ja ho mám celý čas, no teda mala som ho nad postelou, po stenách všade a ty mi neč nepovieš ?!''Pozrela som na ocka so spýtavým pohladom. ,,Tak si to tak predsav, tvoj otec dy ti povedal že jeho učeň je Percy Jackson. Za prvé asi by si mu to neverila. Za druhé okamžite by si chcela vysvetlenie ako je to možné veď je to len film. A za tretie ty ma máš nad postelou ?!'' z keždej strany na mňa vrhali spýtavé pohlady. ,,No a čo ?! Má niekto problém ?'' Usiala som sa na Percyho. ,,Tak čo takto nechať toho výsluchu a naučiť sa hrať metloball ?!'' Namietal ocko. ,,Tak fine, pod podmienkou že hrá Percy s nami !'' zalomila som rukami a hodila som ne Jacksona veselí úsmev.
...
Poriadne sme sa na metloballe pobavili. Bolo to úžasné. No prišiel čas keď ocko zavelil. ,,Decká, to by už stačilo pre dneškajšok sadajte na kone a poďte domov.'',,Nechcem byť nezdvoilí Stárk ale my nemáme svojich pegasov.'' Jasper nadvihol obočie. ,,Dobrý postrech tak to sa musíme staviť na okrýdlenej ferme. Zatial môžete letieť na Night, Roniem alebo na mojom Diablovy.'' povedal ocko. ,,Nehovoril si že tvoj pegas sa volá Percy?!'' Pozrela som na jeho pegasa. ,,O nie. To si si len ty myslela.'' Ocko vysadol na sivého pegasa bez roha, podávajúc Color ruku na vysadnutie. Color a Dix si sadli za ocka. Pawie nasadla na krásnu Night spolu s Smileyom a Kantiem. Ja som sadla na Ronieho a za mňa si posadali Foxie a Jesper. ,,A ty ?'' prekvapene som hladela na Percyho. ,,Ja idem na svojom jednorožcovy. Water.'' Zo zadu sa vynoril královskymodrý jednorožec s bielučou hrivou a rohom. ,,Ale ako budete letieť keď nemá krídla ?'' Vyzvedala som. ,,To už nechaj na mňa.'' Usmial sa. ,,Diablo, môžeme ?'' Ocko sa pozrel do dialky. Diablo sa rozbehol po rovinke a v zápätí vzlietol. Ronie a Night ho následovali. Jedným očkom som pokukovala po Percym a Water, veľmi som bola zvedavá ako chce s jednorožcom vzlietnuť. ,,Tak čo, jednorožec nelieta ?!'' Ozvalo sa vedla mňa. Áno bol to Percy a Water. Hladela som na nohy Water. Pod nohami sa jej tvoril oblak v tvere vľn a ona iba jednoducho po ňom kráčala. Skoro som vypadla od úžasu. ,,Chceš si vyskúšať jazdu na jednorožcovy ?'' opýtal sa ma, podávajúc mu ruku. Vydela som milión filmov o jednorožxoch a pegasov v ktorých sa večne jeden urazil na svojho jazdca že letel na inom. Preto som sa zdvorilo opýtala Ronieho a Night. ,,Jasné to mne nevadí.'' ,,Jasné, ja som neni tvon pegas, ja patrím tvojej mame.'' Povedala Night. Pozrela som na ňu že či je to pravda, no potom mu došlo že Night v nornálnom svete patrila mame ale darovala mi ju. A pegas sa darovať nedá. A Diablo a Night mi dali Ronieho. No jasné.
Späť do reality.
Chytika som sa jeho ruky a nasadla som na jeho jednorožca.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Apr 17, 2015 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Nič nie je NEMOŽNÉOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz