,,Au, tak toto sol vážne nečakala !,,

36 3 1
                                    

Škola: večierok: 20:00
Foxie je úžasná zabalila zo sebou aj plán b,. Nasadili sme si čelenky s mačacími uškami a chalani šiltovky s vlčími uškami. Chvostík sme si priviazali okolo pása a noštek bola už chvíľka času. ,,Tak, čo ty na to ?,, opýtala som sa Foxie keď som mala na sebe oblečenú čelenku a chvistík ,,Ano, eheeee super, a teraz na pódium, užaj,, Zvrieskla Foxie.

Kantie & Taylor: Don't look down.
,,Uuuuuuuuuuu, ideeeeeeeeš, wow anoooo,, zabávali sa a mi bez žiadnych stôp.

Taylor: Never been hurt
,,Aaaaaaaaaaaaa, wow,uuuuujeeeee,,  publikum sa náramne zabávalo. ,,Tak a teraz trochu spomalíme dáme si ladný valčí, páni chopte sa svojich partneriek a poriadne ich povykrúcajte na parkete. Všetci sme sa boli prezliecť. Pawie malana sebe oblečené veľmi krásne modré šaty na ramienkach sa jej plazili po zemi, no bok mala vystrihnutý aby jej noha mohla vybiehať. Krásme sa jej tam ligotal zlatý náhrdelník, a zlaté lodičky, zlaté náušnice jej vyseli až po plecia. Jej galantný partner Smiley mal čierny smoking s modrou kravatou a normálnimi čiernymi botazkami. Color mala nádherné ostro rúžové šaty slebšej tortovej verzí na ramienkach. Jej šatý krásne doplňovali fialové náušnice v tvare kruhu a neuveritelne nádherné lodičky. Dixie mal smoking s čiernou kravatou a ako hovorca si musel obuť podlhovasté spoločenské topánky. Foxie mala mini šaty žltej farby a krásne balerínky, čiernej farby. Samozrejme nesmeli chýbať čierne sluchátka a čiapka v rege farbách. Jessper mal tmavo modré rifle s kockovanou košelou a botaskami značni nike. Ja som mala červené šaty po pás obtiahnuté a až po kolená sa začali uvolňovať ( nie nejak vyditelne ) cez stred išiel kus šiat s vlnkovaným zošitím. Šaty mi držali okolo krku, ktoré bolo zdobené krásnimi kamienkami. Obuté som mala čierne balerínky a náušnice mi vyseli až po plecia. Moj partner Kantie mal červené rifle biele tričko, na tom mal čiernu vestu a uvolnenú čiernu kravatu. Všetci sme išli tancovať. Kantie ma pozval do tanca a ja som si to parádne užila. Nepovedala som jeden detajl ohladom nášho oblečenia všetci sme mali na hlave čelenkové ušká a okolo pása obviazaný chvostík.

Večierok- parket- 20:45
,,Vieš, Kantie ja odchádzam do Nuit City ale nie na veky iba na 2 mesiace idem akoby na prázdniny ale nechcem aby si bol z toho sklamaný.,, vysvetlila som mu moje pocity. ,,Ale Taylor v pihode choď len mi slúb jednu vec, vráť sa mi celá.,, Usmial sa a obaja sme kývli hlavou. Po skončení valčíka sa ma Kantie opýtal či nechcem niečo na pitie a ja som súhlasne kývla hlavou. Vyšla som von a postavila som sa pred školskú fontánku, v noci je velmi čarovná. ,,Vieš vždy som myslela že budem čakať na princa z tozprávky ja, ale.......,, rozprávala som blížiacemu sa Kantiemu. ,, Ale ?......,, chcel vedieť pokračovanie. ,,Ale ja ho mám celé roky pred sebou,, otočila som sa bokom na neho a uprene som sa mu dívala do očí. ,,Kantie ?,, ,,Taylor ?,, ,,prečo som len bola taká hlúpa a nevšimla som si že môj Princ z rozprávky si ty ?,, opýtala som sa ho. ,,Tak na túto otázku nenájde ani YouTube odpoveď ,, usmial sa a vlasy čo mi padali do očí mi založil za ucho. Naklonil sa ku mne a ja som zatvorila oči. Dvihol mi bradu nahor a ...........  . Zrazu sa objavila Foxie, Pawie a Color s chalanmi rúčka v rúčke. Otvorila som oči a pozerala som sa na nich. ,,Takžeeeee nevedela som nájsť slov.,, A potom si už nič viac nepametám lebo som zrejme odpadla. Zobudila som sa až doma. ,,Mami.... Oci... Čo ...... čo sa stalo?,, nevedela som si to vysvetliť. ,,Už sa preberá ,, zavolala mama na ocka. ,,Miláčik mi sami nevieme doniesli ťa sem taký milí chlapci, dievčatá im otvárali dvere.,, povedala mama. ,,Musím okamžite za nimi.,, vyletela som z postele, zrazu som zacítila strašnú bolesť. ,,Aaaaaaa, Sssssss,, zvolala som bolesťou. ,,Si v poriadku opýtal sa ocko. ,,áno ale musím okamžite za kamošmi ! Ahoj. Mimochodom ahojte Kantie, Smiley, Dixie, Jesper, Pawie, Color a Foxie musím letieť za vami von tak vonku!,, povedala som sadiacim kamošom v kuchini. ,,Try,.. Dvá,... Jedná,, poavedala Foxie sediaca za barovým stolom v kuchini. ,,Ahojte vy ste tú, ani som si to neuvedomila,, usmievala som sa od ucha k uchu. ,,Ludia ako moc sa treskla do hlavy ?!,, robil si srandu Dixie. ,,Ludia čo.... Čo sa stalo ?,, opýtala som sa zmetene. ,,Od kiaľ si to pametáš ?,, spýtala sa Color pripravená rozprávať. ,,Nooo,.... Ako sme prešli katastrofálnim vystúpko, potom total super vystupko, no a potom valčík tam som sa s Kantiem rozprávala a potom sa opítal či som neni smedná a ja že hej a potom som išla k fontáne a bum ani neviem či vôbec som tam išla.,, vysvetlila som ,,Čože?  Nič viac ?!,, Kantie buchol rukou po stole. ,,Čo mu je ? Ja za to nemôžem.,, zatvárila som sa nevinne. ,,Ale nič, prečo sa tieto veci dejú práve mne?!,, postavil sa Kantie a začal sa prechádzať po kuchini. ,,Takže, ty si išla k tej fontáne ale to nie je DÔLEŽITÉ ! potom sme tam za tebou prišli všetci a ty sa sa premenila na mačacieho človeka, no potom to bolo divné akoby,...... akoby bol niekto v tebe a z vnútra ťa zabíjal. Začala si sa skrúcať na zami a kričala si. Odniesli sme ťa do auta a čakali kým sa nepremeníš na človeka.,, vysvetlovala Color. ,,Takže sa dá povedať že som vám zničila večierok že ?!,, opýtala som sa vedomá si, čo som spravila. ,,Nie, keby sa stalo jednému z nás to isté zachovala by si sa rovnako.,, usmial sa Jesper. ,,Eeeeee, môžeš na chvýľku Taylor ?,, opýtala sa mama. No do čerta, isto nás počula a teraz chce vidieť ako sa dokážem premeniť na mačku. ,,Ano samozrejme.,, tvárila som sa že absolutne nemám šajn o čom to hovorí. ,,Ukáž mi ruku !,, povedala mama a začala mi ju obväzovať. ,,Hsssssss.,, rana ma bolela celkom dosť. ,,Vieš Taylor my ideme už zajtra do Nuit City, a preto sa ide dnes baliť.,, pomali vysvetlovala mama. ,,Dobre tak mám ísť už baliť ?,, opýtala som sa jej neisto ,,Wow, ak by si bola taká dobrá,, prikývla mama s údivom v očiach.

Doma- 22:30
,,Ludia nerada to hovorím ale musím ísť baliť, už zajtra ideme do Nuit Cyti ale iba na prázdniny.,, oznámila som im. ,,Tak to aby sme išli,, postavila sa Foxie a pomali aj všetci ostatný, pri ich odchode ma najviac zarazilo že sa Kantie za celý čas na mňa ani len nepozrel. Apsolutne som nechápala prečo no tešila som sa do Niuit City.

Doma v mojej izbe 24:00
,,Hsssssssss, aaaaaa nie nie nieeeeeeee.,, zdal sa mi strašný sen. Bolo to úplne hrozné bola tam lúka a potom taká červená žiara a potom prišla čierna a tá prechádzala cez mojoch známich, a ako išla cez ne na mieste zomierali. ,, Zlatíčko si v poriadku ?!,, Mama vtrhla do izby. ,,Celá som sa klepala. Ocko vošiel rozospatý do izby ,,Zlatko čo sa deje ?,, opýtal sa. Night vyskočila na posteľ a lahla si mi na kolená. ,,Nič ocko len nočná mora.,, snažila som sa zatajiť môj strach. Ocko vyšiel z izby a zamieril do spálne. Mama ma obýmala a po chvýlke si aj ona išla znovu lahnúť. Night som nadvihla a položila na kraj vankúša. Lahla som si a Night pritúlila k sebe. Spolu sme zaspali.

Ráno, deň odchodu 8:30
,,No kde ste ?!,, kričala som na ocka a mamu. ,,Zlatíčko veď je len 6:00.,, povedala ospalo mama. ,,Try, dvá, jedna !,, začala som odpočítavať mamine úplne zošalanie. ,,Hiiii, Stark, drahý vstávaj my sme zaspali !,, volala mama a lietala po celom dome. ,,Mamiiii prosím veď už iba naložíme kufre a môžeme vyraziť na letisko. ,, upokojovala som mamu. Ešte predtým ako sa ocko stihol postaviť z postele ho mama tlačila von, kde na nás čakalo auto. ( Ak vám je divné že mama by ocka tlačila v pižame k autu tak NIE. Myslím že ak by ste mali stráviť iba jednu noc doma a hneď ráno vyraziť, bolo by rozumnejšie spať v tom v čom pojdete na výlet. ) Ocko naštartoval plyn a ja som vedela že je ten správny čas nasadiť si sluchátka a zapnúť telefón. Lebo vždy keď ocko vytiahne drahé čierne BMW a naštartuje namakaný plyn BMW-čka viem že:

,,MÔŽEME VYRAZIŤ !,, :D

Nič nie je NEMOŽNÉWhere stories live. Discover now