od teďka jsem Vilemína

104 4 2
                                    

Prolok (berte tohle seznamování na začátku s rezervou protože se mi tohle na příbězích nesnášíme a protože je tohle žblemc tak jsme to tu museli dát. s pozdravem 

a&b m. (Nejaciidioti)

Zdravíčko jsem týna a jsem podnikatelka. Mám nejlepší kamarádku Vilemínu a sestřenici Romanu se kterou vlastním firmu egnalos energy ve které je i moje máma Johanka ( čtěte jako džohanka). Mám přítele a jmenuje se denis ale nevyhovuje mi jeho délka( myslím tím výška hihi). 

Čusky jsem Janek a pracuji na mém statku který vlastním se svým bratrem Sylvestrem a matkou Martinou která před pár dny odešla. Mám nejlepšího kamaráda Juliána a přítelkyni Štěpánku (ale nevyhovuje mi)

Do kostela se otevřely dveře a v tu ránu vstoupili do kostela smuteční hosté. Všichni měli na sobě černé oblečení a v očích slzy smutku. Všichni se kukli nad varhany kde stál mladík a zpíval lítostnou písen.

Mezitím v Praze:

Do kanceláří přišla Vilemína a ptá se Týny: "Tak jsem ti vyzvedla to kolo a nechápu jak jsi za to mohla dát takovou raketu. 

Ale 10 korun není přece tolik! " Řekne Týna a jde zase výdělávat prašulky. má zákazku od důležitého klienta a tak dále. 

po půl hodině: jdeme na kolo.

týna jela pofiderní závod na kolem s ještě pofidernějšíma lidma a chtěla to vzít skratkou. Tak jela skratkou. 

Na statku:

Janek šel z kuchyně do hospody a řekl:

"Vím že jsme všichni nešťastní ze smrti mé matky ale vím že ona by řekla at netruchlíme tak netruchlete a užijte si svíčkovou" a odešel do kuchyně 

"Měli by jsme statek prodat a užít si peníze". Řekl Sylvestr a probodl Janka pohledem

"hromadí se vám tady zoufalý existence. To je personál." odvětil Janek 

"Jasně bejvalej kurevník, zoufalkyně v exekuci s harantama, nablblá kriminálnice, stará alkoholička, vyloženě dream team!"

janek se naštve a odejde.

Před statkem:

Všichni spokojeně popíjeli pivko když v tom se objevila Týna. Všichni začali tleskat a ptali se kde byla. " no to je na dlouhý vyprávění" a napila se pivka.  Za chvíli přišel s další rundou mladý pohledný mladík. Týna se koukla a procítěně řekla: " Takový mužský a děla tady číšníka? Jo protože mi to tu patří " řekl Janek s ironii ve tváři a odešel. " Ty chceš zase sbalit nějakého ubohého chlapa a dát mu. řekla Vilemína Týně " Jo ataky že mi dá. Tak to je jasný když máš prašulky. Tak se vsadíme že na tohohle zabere moje sexy tělo jako na každýho. No dobře ale vyměníš se mnou. " Řekla vilemína a plácla si s týnou.

"Tak platí. Od teďka jsem vilemína"!


PS: MI O TĚCH GRAMATICKÝCH CHYBÁCH VÍME!

Slunečná- druhá dimenzeKde žijí příběhy. Začni objevovat