Dvojí ochutnání mouchy

65 4 0
                                    

týna

Pořád mi v uších zněla hanušova slova: týno, dávej si pozor na hmyz.

Taková pitomost.

Jela jsem autem an statek a tesila se na toho hot kluka. Vím že tu sázku vyhraju. 

S vilemínou jsme se dohodli, že jestliže u toho hot kluka do měsíce neuspěju, (bez mávání kreditkou) koupim jí gucci kabelku. Ale to vážně nenastane. 

Statek:

(Btw štěpánka se v předchozí kapitole rozsekala v autě na kaši a týna ji zachráníla, takže je v nemocnici a snaží se ji dostat do pevného skupenství) 

Lidek (štěpánčin otec) přišel na statek a povídá:

„no ty vole janku štěpánka se vybourala a za to mužeš ty!" zakřičel hystericky.

jak já? řekl janek já nic já muzikant, obhajoval svou čest.

no kdo jiný poslal štěpánku pro bombu! ukázal na něj prstem

no poslal jsem ji pro to ale kdo mohl tušit že je ta vaše štepánka tak blbá řidička!

ty hajzle, tímhle jsme spolu neskončili! vyhlašuju ti válku, rozmíš?

janek za ním ostentativně zabouchne dveře a odjede do chlívku. nevšimne si přitom, že v tom samém chlívku je tína.

Týna řekne dobrý den jako by tam na něj už čekala.

On sebou lekne a zeptá se týny: kdo vás sem pustil?

hledala jsem vás, odpoví. a nechceme si tykat? jsem vilemína. podá mu ruku.

janek, teší mě.

týna se usmála, asi se jí jeho jméno líbilo. vzápětí zasyčí a spadne k zemi. vyluzuje pritom dávivé zvuky.

Ach vilemíno, děje se něco? 

špojkja jšem mouchu! vydá ze sebe. janek se zarazí a sleduje jak nebohá vilemína přestává kýchat. okamžitě se k ní vrhne a udělá to nejinteligentnější co ho napadne. dá jí umělé dýchání.

po chvíli se janek zaraduje protože do vilemínina obličeje se vrátila barva a začala dýchat.

díky žes mě zachránil, poděkuje mu. Chtěla by chseti nějak... odvděčit.

upeč mi topinku, jestli myslíš tohle. V kuchyni je bětomír, ten ti pomuže. Vilemína souhlasí.

Týna

asi super. on žere mouchy. Chvíli mi trvalo, než jsem to dokázala poichopit. 

souhlasila jsem s pečením topinky a odešla z chlévku. 

„Vilí?" ozve se janek

no? zeptám se

dej do ní hodně soli. 

ok řekne týna a zamíří do kuchyně. všimne si bětuslava něco smažit. 

Ale pak se u ní zastavilo černé auto. Její ato a vystoupí z něj vilemínka.

Takže, jsem ted milionářka týna linhartová. a ty jsi jen vilemína fialová, to je super., řekne. jdu se tady trochu rozhlídnout.

náhle se u nich objeví sylvestr v odhalujícím oděvu a přistoupí k vilemíně.

vy jste týna linhartová? podiví se sylvestr

jo to jsem. proč?

já jsem sylvestr popelka a ahoj.

ahoj

trochu kratší kapitola, omlouvám se, příště bude delší XD















Slunečná- druhá dimenzeKde žijí příběhy. Začni objevovat