Nieznajomy przybysz

23 3 1
                                    

Seral od blisko 100 lat swą obecnością i siłą bronił ludzi w kilku okolicznych wioskach. Wiosek było trzy, Triona, Awalon oraz Etrin. Te trzy wioski znajdują się na odludziu, a do najbliższego miasta jest blisko tydzień drogi konno. Zanim Seral osiedlił się w tej okolicy, wioskę nękały różne niebezpieczeństwa. Bandyci, potwory i niesprzyjająca pogoda, z której czasami rodził się głód i bieda. Wioska z trudem dawała sobie radę z tymi problemami. Młodzieńcy z tych trzech wiosek tuż po ukończeniu siedemnastego roku życia wyruszali w podróż szukając zarobku dla swych rodzin. Wielu z nich nigdy już nie wróciło do swych rodzin, a tym którym udało się wrócić przywozili pieniądze, które starczały na podstawowe potrzeby na czas nie dłuższy niż maksymalnie 3 miesiące. Potem młodzi ludzie wyruszali znowu w drogę do czasu znalezienia sobie partnera bądź partnerki do ożenku. Sytuacja materialna tych wszystkich ludzi zmieniła się, kiedy do jednej z wiosek przybył skrzydlaty nieznajomy odziany w długi płaszcz z kapturem i mieczem przy pasie. Nieznajomy wypytywał o sołtysa jednej z wiosek. Przybysz stawił się najpierw w domu sołtysa wsi Awalon. Nieznajomy przedstawił się imieniem Seral, a następnie zapytał czy dom na wzgórzu jest zamieszkany i czy mógłby w nim zamieszkać. Sołtys po krótkim namyśle i rozmowie zgodził się udostępnić przybyszowi dom na wzgórzu. Po około ośmiu dniach od przybycia do Awalon nieznajomego do wsi Awalon przybyli rycerze kościoła Najwyższego Boga Ojca. Przesłuchali każdego w wiosce o skrzydlatego przybysza który się przedstawił jako Seral. Ludzie z wioski powiedzieli rycerzom wszystko co wiedzieli o nieznajomym, ale w zamian za informację o przybyszu chcieli się dowiedzieć kim jest ten nieznajomy. Rycerze powiedzieli że nie mogą narazie wyjawić im tożsamości przybysza, ale powiedzieli że niedługo ich życie zmieni się na lepsze.

Seral, znudzony bóg Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz