Secret love - 3

320 27 3
                                    

כבר ערב, לוטי ופיזי עזבו לפני שעה בערך ונשארנו רק אני והארי.
הסתכלתי לכיוונו וראיתי שהוא היה עייף ״הארי אולי תלך הביתה? אני בסדר גמור״ הצעתי, הוא היה ער מאז אתמול בלילה ״אני בסדר אל תדאג״ הוא קם והתיישב לצידי, חייכתי אליו שראיתי אותו נאבק להשאיר את עיניו פתוחות ״אתה יכול לשכב איתי?״ האמת שלא הייתי עייף אבל ידעתי שזו הדרך היחידה להרדים אותו, הוא הנהן ונשכב לצידי.
לאחר כמה דקות הרמתי את מבטי אליו וראיתי שנרדם.
אני לא מאמין שהוא נשאר ער כל הזמן הזה, הוא באמת מלאך, כל הזמן הזה שהיינו צריכים לשמור על הקשר שלנו בסוד הוא תמיד היה שם בשבילי ופינה מזמנו האישי רק כדי שאני לא אהיה לבד.
המשכתי במחשבותי הארוכות עליו עד שעיניי נעצמו ונרדמתי.

_

עברו כבר חמישה ימים מאז שהגעתי לבית החולים והיום אני אמור להשתחרר, הארי כבר הלך להביא לי את הטפסים מהקבלה, הוא היה איתי כל הזמן הזה. הוא עצר את חייו בשביל להיות כאן בשבילי, אני כל כך אוהב אותו ״יאללה בו-״ הארי נכנס לחדר, עצר את דבריו וסרק את גופי ״עוד לא התלבשת?״ הוא שאל בגיחוך ״אופס״ גיחכתי וקמתי להתלבש, כמובן שהארי לא יצא מהחדר ובהה בי בזמן שהחלפתי לבגדים נורמליים.
שסיימתי להתלבש הוא לקח את ידי והוביל אותי אל היציאה מבית החולים, שם חיכו לנו המון צלמי פפראצי וכתבים. הארי הידק את אחיזתו בי וכרך את כל גופו סביבי ״הארי סטיילס, האם אתה מאשר שאתה חלק מהקהילה הגאה?״ שמעתי את קולה של אחת הכתבות ״מה היא זהותו של מאהבך המסתורי?״ שאל אותו כתב אחר.
הכתבים סגרו עלינו ולא יכולנו לעבור, התפרים שלי עדיין כואבים וכל האנשים כאן לוחצים עליי. נשימותיי החלו להיעשות כבדות וגופי התחיל לרעוד, לא אהבתי להיות מוקף בהמוני אנשים בעיקר אנשים שרוצים ממני מידע שאני לא מוכן לתת ״לו תחזיק מעמד האבטחה בדרך״ הארי לחש באוזני, הנהנתי והידקתי את אחיזתי בו אפילו יותר מנסה לנשום עמוק ולהירגע.
לאחר כמה דקות האבטחה הגיעה ופינתה לנו מקום לעבור אל המכונית, לאחר שנכנסנו נשמתי עמוק והרגשתי את ידו של הארי מלטפת את ראשי ״אתה בסדר?״ הנהנתי, למרות שעדיין רעדתי מעט ״אתה לא בסדר אתה עדיין רועד״ השפלתי את מבטי ״אני עדיין קצת לחוץ מכל זה אבל אני בסדר״ אמרתי והרמתי את מבטי אליו פוגש בעיניו הירוקות, הוא נאנח ואני יכול להישבע שראיתי דמעות מבצבצות מעיניו ״לואי אני כל כך מצטער״ הוא אמר בזמן שדמעות נזלו על לחייו, הנחתי את כף ידי על שלו וליטפתי אותה עם אגודלי ״אתה חייב להפסיק להצטער זו לא אשמתך״ אמרתי לו בתקווה שזה ינחם אותו, הוא הרים את מבטו חזרה אליי בחיוך ״ אני כל כך אוהב אותך״ הוא אמר בחיוך מוקל, התקרבתי אליו ונישקתי אותו אותו ברכות על שפתיו, התנתקתי מהנשיקה אך נשארתי קרוב אליו שמצחינו צמודים אחד לשני ״גם אני אוהב אותך״ השבתי לו וחזרתי להתיישב.

הגענו לביתו של הארי והלכנו לחדר השינה ״תנוח, אתה צריך את זה״ הארי אמר והרים אותי אל המיטה, צחקקתי קצת והנהנתי. הוא קם והתכוון לצאת מהחדר אך משכתי את ידו ״אתה יכול להישאר איתי?״ הוא הנהן ונשכב לצידי, התקרבתי אליו והנחתי את ראשי על חזיהו, כרכתי את ידי סביב מותנו והרגשתי אותו מנשק את ראשי.
וכך לאחר כמה דקות שנינו נפלנו לשינה עמוקה.

Secret love - Larry Stylinson (Hebrew)Where stories live. Discover now