Secret love - 11

143 21 103
                                    

נקודת מבט לואי:

*כעבור שלושה חודשים*

עברתי תהליך ארוך בשלושת החודשים.

מצאתי פסיכולוגית חדשה שבאמת עוזרת לי, בעזרתה התגברתי על כל מה שקרה ועברתי הלאה.

הארי עדיין לא יודע שלא הגשתי תלונה במשטרה, אבל זה לא משנה. לא שמענו ממארק, והכל חזר לקדמותו.

קיבלתי אתמול שיחה מאמא שלי, היא הזמינה אותי ואת הארי לארוחת ערב כדי שנוכל להכיר את בן זוגה החדש. האמת, אני שמח בשבילה.

אני יודע שהיה לה קשה עם כל המצב עם אבא, וטוב שהיא ממשיכה בחייה.

סגרתי את זרם המים ויצאתי מהמקלחת, עטפתי מגבת סביב מותניי והלכתי לחדר השינה. שם הארי היה לבוש בבוקסר בלבד, ומחפש בארון מה ללבוש.

״הארי״ נאנחתי, הוא הפנה את מבטו אליי במבט שואל ״אמרת שתסיים להתלבש עד שאני אצא מהמקלחת״ בדרך כלל, לוקח לו המון זמן לבחור בגדים.

שלא נדבר על לסדר את השיער...

״בו-באר, שנינו יודעים שזה לא היה קורה״ הוא השיב והסיט את מבטו בחזרה לארון הבגדים.

״לך תסדר את השיער, אני אביא לך בגדים״ אמרתי, הולך לכיוון הארון. הוא הנהן ויצא מהחדר, לחדר האמבטיה.

הוצאתי מהארון ג׳ינס שחור וחולצת בייסיק לבנה והלכתי לחדר האמבטיה.

לפני שנכנסתי, לא היססתי לבהות בגבו החשוף והשרירי של הארי ״אני רואה אותך בוהה...״ הארי הסתכל עליי דרך ההשתקפות של המראה עם חיוך.

״מותר לי״ השבתי ונכנסתי לחדר. הבאתי להארי את הבגדים והוא התלבש.

_

הנסיעה הייתה די בסדר עד שנגמרו לנו נושאי השיחה, והיה שקט מעצבן כזה.

הארי התרכז בכביש ואני נכנסתי למחשבות על האוכל של אמא, כי זה בכל זאת אוכל. (אני רעבה | ה.כ)

לאחר כמה דקות, ומחשבות על לזניה ועוגת שוקולד, עלה לראשי רעיון. החלקתי את ידי למושב הנהג ולפתח מכנסיו של הארי.

הארי הסיט את מבטו מהכביש ״לו, מ-מה אתה עושה?״ שאל, נושם עמוק ומנסה להתרכז בנסיעה ״מעביר את הזמן״ לחשתי

*סמאט

פתחתי את כפתור מכנסיו ואת הרוכסן, משכתי את מכנסיו כלפי מטה. טפחתי על ירכו של הארי כדי שירים את עצמו מעט, הוא הבין את הרמז והתרומם כדי שאוכל להוריד את מכנסיו ותחתוני הבוקסר שלו.

Secret love - Larry Stylinson (Hebrew)Where stories live. Discover now