נקודת מבט הארי:
מה שלואי אמר לי בבוקר הציק לי מאוד, לאחרונה הייתי כל כך עסוק במריבות עם ההנהלה שיתנו לנו להיות יחד, אבל שכחתי מלואי.
אני עכשיו באמצע פגישה נוספת, לואי סימס לי שהוא קיבל עבודה, אני מקווה שזה יעזור לו ״הארי, מה אתה אומר?״ פאק לא הקשבתי ״אמ... אני מצטער תוכלי לחזור על זה שוב?״ היא גלגלה אליי עיניים, אבל לפני כמה זמן היא הייתה מאושרת שאני מועמד לפרס, כנראה שזו הייתה סתם הצגה, לאף אחד במקצוע הזה לא אכפת ממני, חוץ מג'יימס כמובן ״האם אתה מוכן לצאת לעיתונות ולומר להם שהכל זה סתם אי הבנה?״ היא חזרה על שאלתה ופערתי את פי ״אין מצב! עד שסוף סוף אנשים יודעים, אנחנו לא יכולים לחזור לסודיות שוב!״ לא אכפת לי מההנהלה המזדיינת הזאת, אני אהיה עם לואי ולא אכפת לי מה לעזאזל הם יגידו.קמתי ממושבי והתפרצתי החוצה בכעס, אני פשוט שונא את המצב הזה, אני עובד כל כך קשה על המערכת יחסים בנינו ויכול להיות שבגלל טעות קטנה היא בכלל לא תהיה.
דמעות החלו לעלות לעיניי, לא יכולתי לסבול יותר את היחס שאני מקבל מהם ״הארי!״ שמעתי מישהו קורא לי, הסתובבתי וראיתי את ג׳יימס בא לכיווני ״הארי אני מצטער״ הוא נאנח, קשה לי לנחם אותו, הוא עשה טעות עם החוזה ואני צריך לשלם עליה ״יהיה בסדר״ השבתי במטרה לנחם אותו מעט, כן... רוב האנשים יאמרו ׳זו לא אשמתך׳ אבל אני לא יכול לשקר לו, זו באמת אשמתו._
נקודת מבט לואי:
אני עכשיו בסוף המשמרת, העבודה החדשה הזו די מהנה.
הכרתי ידידה חדשה, אמה, והיא כל כך מצחיקה וחמודה, היא בת 17 והיא עובדת כאן כדי לממן את הלימודים.
המשמרת שלי נגמרה לפני כמה דקות ואני כבר בדרך הביתה, התחלתי לחשוב על אתמול, אמרתי להארי שמצאתי עבודה אבל הוא לא יכל לפנות לי שתי דקות מהפגישה שלו בשביל זה, אני לא רוצה להיות כזה אבל כל הריחוק הזה בנינו מקשה עליי. אתמול בלילה הוא חזר מאוחר מאוד ולא הספקתי לראות אותו לפני שהלכתי לישון, והיום בבוקר הוא יצא ממש מוקדם ולא הספקנו לדבר.
אחרי המון מחשבות קשות על המצב בנינו הגעתי הביתה, חיפשתי את המפתח בכיסי אך לא מצאתי אותו ״שיט״ מלמלתי וחזרתי על צעדיי כדי למצוא את המפתח.לבסוף מצאתי אותו על המדרכה וחזרתי הביתה במהירות, פתחתי את הדלת והופתעתי לראות את הארי בסלון, התקרבתי אליו וראיתי שהוא בוכה ״היי, מה קרה?״ שאלתי והוא משך באפו ״אני מצטער, אני כל כך מצטער בבקשה רק תסלח לי, אני מבטיח שאני בחיים לא אתייחס אליך ככה שוב, ואני כל כך מצטער שלקח לי כל כך הרבה זמן להבין את זה״ הרגשתי מעט הקלה שהוא מודע למצב, אך לא רציתי שיגיע למצב כזה ״זה בסדר, אתה לא צריך להתנצל״ אמרתי וחיבקתי אותו ״אני כן, אני כל כך דפוק, אני לא מגיע לך. אתה אמור להיות עם מישהו טוב שיתייחס אליך ולא ישלה אותך״ אני לא מאמין, הוא לא אמור להרגיש כל כך רע, משהו קרה בפגישה הזאת אתמול ״הארי שלא תעז להגיד את זה, אתה מבין אותי?״ ניתקתי את החיבוק ואחזתי בפניו, מלטף את לחיו עם ידי ״אני אוהב אותך, ורק אותך. ואני בחיים לא אחשוב להיות עם מישהו אחר״ אמרתי לו והתקרבתי אליו מעט, הוא חייך והתקרב אליי גם.
YOU ARE READING
Secret love - Larry Stylinson (Hebrew)
Fanfiction//גמור// *אזהרת כתיבה כושלת* הארי ולואי יוצאים כבר חצי שנה בלי לספר לאיש, הם חיו חיים סודיים אך מאושרים. מה יקרה שהסיפור יתפוצץ?! האם ינסו להפריד בין זוג האוהבים?! מכיל: - תכנים מיניים - שפה גסה - אונס (מראש מתנצלת על ההתחלה הנוראית!) #1 music #4...