נקודת מבט הארי:
.שכבתי על מיטת חדר המלון עד ששמעתי דפיקה בדלת
.קמתי מהמיטה ופתחתי את הדלת החושפת את לואי המחייך חיוך ביישן, התקרבתי לנשק אותו נשיקה קצרה ״היי״ אמרתי לאחר שניתק את הנשיקה ״היי״ הוא השיב בחיוך ונכנס לחדר
התיישבתי על קצה המיטה וסימנתי ללואי להתיישב עליי, הוא ישב על ירכיי שכל אחת מרגליו בצד אחר של גופי ונישק את שפתיו, החלקתי את ידי במעלה רגלו עד שאחזתי בישבנו ולחצתי עליו גורם ללואי לפלוט גניחה קטנה, הורדתי את חולצתי ועברתי לנשק את צווארו, אך הפסקתי כאשר ראיתי צלם פפראצי בבניין ממול
.״מה קרה?״ לואי שאל אותי, הצבעתי לעבר החלון ולואי ראה את הצלם וירד ממני במהירות
.הוא סגר את הווילון והתחיל להתנשם בלחץ, קמתי אליו וחיבקתי אותו חזק כדי שירגע ״הכל יהיה בסדר״ אמרתי ברוגע אך הוא הניד בראשו ״ההורים שלי, אסור להם לדעת״ הוא אמר כשדמעות איימו לצאת מעייניו
במשך חצי שעה בערך ניסיתי להרגיע אותו אך ללא הצלחה.
.הטלפון של לואי צלצל, הוא הרים אותו וקפא שקרא את השם, אביו מתקשר אליו ״הלו?״ הוא ענה ״אבא אני מצטער בבקשה-״ הוא הפסיק, אני מניח שאביו קטע אותו
.לואי ניתק את השיחה והתחיל לפרוץ בבכי ״אני חייב ללכת״ הוא אמר אך לא הסתכל עליי ״לואי, אני מצטער״ אמרתי בעצב ״זאת לא אשמתך״ הוא אמר בחיוך מתאמץ והלך
.בעטתי בפח שהיה מונח לידי ולא יכולתי לעצור את הדמעות שמיהרו לרדת_
:נקודת מבט לואי
נכנסתי לבית וראיתי הוריי ניגשים אליי בכעס, ״איך אתה מעז?!״ אבי צעק עליי ״אחרי כל מה שעשינו בשבילך אתה יוצא נגדנו?!״ אמי הצטרפה למריבה ״אמא בבקשה אני מצטער, אני לא התכוונתי להיות נגדכם, אני התאהב-״ לפני שהספקתי לסיים את המשפט אבי סטר לי, החזקתי את לחי והרגשתי את הכעס בוער בי ״התאהבתי בו! אני מאוהב!״ צעקתי בכל רחבי הבית במטרה להראות להם שאני לא מפחד.
אמי האדימה מכעס ולחשה לאבי משהו באוזנו, ניסיתי לשמוע אך לא הצלחתי.
לפתע, אבי אחז בגופי בחוזקה ודחף אותי לכיוון חדרי, ניסיתי להתנגד אך הוא היה חזק מידי, התחלתי לבכות בין ידיו ״לא! אבא בבקשה״ אמרתי נאבק להשתחרר מאחיזתו ללא הצלחה.
הוא הכניס אותי לחדר ונעל את הדלת, הוא הצמיד אותי לקיר ואחז בצווארי מונע ממני לנשום, החזקתי בידו מנסה לשחרר אותה ממני אך אחיזתו רק התהדקה יותר סביבי ״א-אבא בבק-קשה אני ל-לא נוש-שם״ התחננתי אליו שיעזוב אותי אך הוא לא שיחרר, הרגשתי את עיניי נעצמות מחוסר אוויר, ניסיתי להילחם בו אך הייתי חלש, לא הצלחתי לנשום ואיבדתי את הכרתי._
התעוררתי קשור לכיסא בסלון, אמי ואבי מולי ופיבי ודייזי עומדות מפוחדות מאחוריהם.
ניסיתי להשתחרר מהחבל אך הרגשתי ידיים רועדות אוחזות בי, שמעתי בכי מאחורי, הסתובבתי וראיתי את לוטי מחזיקה בי עם דמעות בעיניה ״לוטי...״ הסתכלתי עליה במבט מופתע ודמעות ירדו מעיניי ללא שליטתי ״לואי אני כל כך מצטערת״ היא אמרה והשפלתי את מבטי בעצב.
״תסתכל עליי״ שמעתי את אבי מאחוריי, עצמתי את עייני ולא סובבתי את מבטי, הוא החזיק חזק בסנטרי וסובב את ראשי לכיוונו.
פחדתי, לא הצלחתי לנשום וכל גופי רעד ״אתה חרפה למשפחה הזו״ אבי אמר והכה בפניי מספר פעמים עד שעצר ולקח מן חפץ מברזל, שטוח עגול ושטוח עם מוט באמצעו מהמטבח.
הוא הושיט את ידו לכיוון דייזי שהיססה קצת אך לבסוף מסרה לידו להביור, ניסיתי להלחם בקשרים ובלוטי אך לא הצלחתי ״לוטי בבקשה תשחררי אותי, אני מתחנן״ אמרתי עם דמעות בעיניי ״אני לא יכולה״ היא אמרה והידקה את אחיזתה בי למקרה שאצליח לברוח.
אבא חייך אליי חיוך מרושע והפעיל את הלהביור על קצה המוט, הוא התקרב אליי והרים את חולצתי, הוא קירב את המוט לבטני ״אבא בבקשה אל תעשה א-״ הפסקתי לדבר שהרגשתי את כף ידה של לוטי על פי מונעת ממני לדבר ״ככה יותר טוב״ אבא אמר, רעדתי מפחד שהוא התקרב לבטני יותר, הוא הצמיד את המוט הלוהט לבטני ושרף את עורי, נאנקתי מכאב וניסיתי להשתחרר ללא הצלחה.
לפתע נשמעה דפיקה בדלת שעצרה את אבי ממעשיו, הוא ולוטי הרימו אותי למסדרון ואמי והתאומות אחרינו ״אמא בבקש-״ לחשתי בבכי עד שהיא שמה את ידה על פי ״אם אני אשמע אפילו ציוץ קטן אני מבטיחה לך לואי שתתחרט על זה״ אמא איימה עליי והפסקתי להיאבק יודע שאין לי סיכוי.
״היי אני כאן בשביל לואי״ שמעתי את קולו של הארי ועיניי נפערו, מה הוא עושה כאן?!
שמעתי רעש חזק של נפילה והבנתי שאבא הכה אותו, ״אתה!״ אבא קרא ״תתרחק ממני ומהמשפחה שלי״ אבא אמר וגרם לאמא שלי להבהל מעט ולהרפות את אחיזתה מפי נותנת לי את ההזדמנות לקרוא לו לעזרה, ״הארי!״קראתי לו ״הארי בבקשה תעזור לי!״ קראתי ואמי לקחה מחבט גולף והכתה את בטני בעזרתו גורמת לי להתקפל מכאבים.
הארי הגיע לשם מסתכל עליי מופתע שראה שאני קשור לכיסא ופצוע ״תתרחקו ממנו, עכשיו!״ הארי קרא והתקדם לכיווננו, אמי ניסתה להכות אותו אך הוא תפס את ידה והוריד אותה ממנו ״לא הארי אל תפגע בה!״ קראתי, היא אמנם פגעה בי אבל היא עדיין אמא שלי.
הארי הנהן ובא לשחרר אותי, לוטי, פיזי ודייזי התרחקו ממנו בפחד, הוא פרם את הקשר מאחורי גבי והרים אותי לחיבוק ״בוא נלך״ הוא אמר וליטף את גבי, הנהנתי והתקדמתי לכיוון הדלת שם עמד אבא וניסה למנוע מאיתנו לצאת.
הארי מיהר להכות את אבי ואני לא עצרתי אותו, רציתי שייפגע כמו שפגע בי. הארי הושיט את ידו אליי ואחזתי בה יוצא איתו מהבית.
״לואי אני מצטער, אני כל כך מצטער״ הוא אמר וחיבק אותי, חיבקתי אותו חזרה והנדתי בראשי ״זה בסדר, אתה לא אשם״.
YOU ARE READING
Secret love - Larry Stylinson (Hebrew)
Fanfic//גמור// *אזהרת כתיבה כושלת* הארי ולואי יוצאים כבר חצי שנה בלי לספר לאיש, הם חיו חיים סודיים אך מאושרים. מה יקרה שהסיפור יתפוצץ?! האם ינסו להפריד בין זוג האוהבים?! מכיל: - תכנים מיניים - שפה גסה - אונס (מראש מתנצלת על ההתחלה הנוראית!) #1 music #4...