Miyuki, Sawamura'ya hiçbir zaman yalan söyleyemez ya da olmadığı biri gibi davranamaz. Sebebi ise, bir nedenden dolayı, Eijun'un onu tahmin ettiğinden daha iyi tanımasıdır. Gözlüklü çocuk ne zaman yalandan gülse Sawamura ona kızar, ne zaman dürüst olmasa Sawamura bunu anlar. Kazuya muhtemelen bunu asla ona söylemeyecek olsa bile, Eijun'un yanında hiç olmadığı kadar rahat hissediyor.
Yalan yok, oyun yok, rol yapmak yok.
Ama bu çok güzel, hiç senin gibi birini tanımamıştım.
"Şuna bak!" Küçük olan yerde kenetlediği ellerini açtığında, Miyuki neler olduğunu anlar.
Sawamura'nın ellerinin arasındaki karahindiba, gözlerinden düşen bir altın damlası gibi parlak görünüyor.
Miyuki'nin boğazı kuruyor. "Bu yüzden mi önüme atladın?"
"Elbette bu yüzden! Miyuki Kazuya, az kalsın onu ezecektin!" Eijun çatık kaşlarla ona bakıyor ve işaret parmağını ona doğrultur. "Yürürken etrafına bak, seni dört göz!!"
Ama bu çok güzel, hiç senin gibi birinin hayalini kurmamıştım.
Kazuya inanamaz. "Anlamıyorum ...neden? Eline bassaydım önümüzdeki birkaç maça çıkamayacaktın."
Sawamura'nın gözleri önündeki karahindibaya kayıyor, dudaklarında bir tebessüm beliriyor ve rüzgar saçlarını dalgalandırıyor. "Bu çiçek etrafındaki kuraklığa rağmen açmayı başardı. Sapasağlam ayakta ve çok güzel görünüyor. Onunla gurur duyuyorum!" Sonra büyüğüne bakar, Gülümsemesi genişler. "Büyümek için çok çabaladı! Bu yüzden, elimi ezseniz bile onu korurdum!"
Ve yaşam boyunca aşkın bir kereye mahsus olduğunu duymuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
miyusawa ー dandelions
Fanfictionmiyuki, hayatında ilk defa beyzboldan daha değerli bir şey bulduğunu düşündü. ー miyuki + sawamura