1. fejezet

313 8 0
                                    

A nyár utolsó napjai mindig nagyon gyorsan telnek.

Odakint gyönyörűen sütött a nap, a hőmérséklet pedig meghaladta a 30°C-ot.

Én a szobámban ülve gyakoroltam a tárgyak lebegtetését, amikor egyszer csak egy bagoly jelent meg az ablakban.

Oda szaladtam a madárhoz, az pedig odaadta nekem a levelet amit hozott, majd elrepült.

A borítékon a Malfoy család címere volt látható, így sejtettem, hogy kitől jöhetett a levél.

Gyorsan kibontottam és olvasni kezdtem.

"Szia Cora!

Remélem jól telik a nyarad.
Szeretnék utólag is boldog születésnapot kívánni.
Már nagyon várom, hogy újra találkozzunk.

Draco Malfoy"

Mosollyal az arcomon tettem le a papírt az asztalra, majd folytattam a gyakorlást.

Este az ablakomban ülve nézegettem a csillagos égboltot és a másnapi iskolakezdésen gondolkodtam.

Vajon milyen lesz az idei tanév? Be fogja tartani az ígéretét Draco? - gondolkodtam.

Egyszer csak kék fényre lettem figyelmes a hátam mögött, így gyorsan megfordultam, és megpillantottam egy kékes fehér fényt kibocsátó kutyát.

- Szia Cora! - szólalt meg az Apám hangján.

- Apa? Hogy csinálod ezt? - kérdeztem meglepetten.

- Ez a patrónusom. Ezen keresztül tudunk beszélgetni, vagy üzenni is tudok, ha kell. - magyarázta.

- Azta! Erre mindenképpen taníts meg! - lelkesedtem fel.

- Jól van, megtanítlak. - mondta nevetve.

- Igazából azért jöttem, hogy jó iskolakezdést és sok szerencsét kívánjak neked. - jött oda hozzám a kutya.

- Köszönöm, remélem kevesebb balhé lesz idén, mint az előző években. - mosolyogtam rá.

- Azt én is! - nevetett.

- Na mennem kell, vigyázz magadra! Szeretlek! - mondta mielőtt még eltűnt volna.

- Én is szeretlek, Apa! - mondtam, majd aludni mentem, hiszen másnap kezdődik az iskola.


_______________________________________

Folytatás: május 21 (péntek) vagy május 22 (szombat)

Sziasztok! Már itt is a folytatás, remélem tetszeni fog! A részek mostanában kicsit össze-vissza lesznek, de mindig jelezni fogom, hogy mikor.
Emellett mostantól Instagramon is megtalálható vagyok coramaximoff18 néven. Tervezek kvízeket és kérdezz-felelek-et a könyvvel kapcsolatban. Akit érdekel, azt sok szeretettel várom. 🙂

A Maximoff lány és a Tűz Serlege (Harry Potter ff.) /BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now