9. fejezet

162 5 0
                                    

Hamarosan elkövetkezett a tanévzáró napja.

Az iskola minden diákja a Nagyterembe sereglett, ahol Dumbledore Professzor megtartotta az év végi beszédét, aminek végén Cedricről is szó esett.

Elmondta, hogy Cedricet Voldemort ölte meg, és hogy ez a tragédia talán szorosabbá teszi az iskolák diákjai között köttetett barátságokat.

A tanévzáró után mindenki visszavonult a hálókörletébe, hogy összepakolja a holmiját, utána pedig az udvarra mentünk, elbúcsúzni a Durmstrang és a Beauxbatons diákjaitól.

Hamarosan a vendégek megkezdték útjukat a saját iskoláik felé, mi pedig Roxmortsba mentünk, ahol már várt minket a vonat.

- Lesz nekünk valaha egy nyugis évünk a Roxfortban? - kérdeztem barátaim felé fordulva.

- Nem. - vágták rá egyszerre, amin jót nevettünk.

- Végülis, sárkányokkal szép az élet. - mondta Ron.

- És Corának lett is egy. - nézett rám a vörös, majd ismét nevetni kezdtünk.

- Ígérjétek meg, hogy írtok, mindhárman! - nézett ránk szigorúan, mégis mosolygva Hermione.

- Minek? Én úgyse fogok! - vonta meg a vállát Ron.

- És te Harry? - nézett a fiúra Hermione.

- Hát persze, hetente. - kuncogott Harry.

- De te írsz, ugye? - fordult felém a lány.

- Persze Hermione, ha rájuk nem is, rám számíthatsz. - öleltem meg legjobb barátnőmet.

- Cora! - lépett mellénk a szőke Mardekáros.

- Szia Draco! - pusziltam meg mosolyogva az arcát.

- Csak szerettem volna jó nyarat kívánni nektek, és bocsánatot kérni a viselkedésemért. Elég szemét voltam veletek, főleg veled Potter...Ööö akarom mondani Harry. Sajnálom. - mondta lehajtott fejjel Draco.

- Semmi baj, el van felejtve. - tette a kezét a szőke vállára Harry.

- Köszönöm. - mosolygott Draco.

- Mostmár mennem kell, sziasztok! - adott puszit a számra, majd a barátaihoz futott és egy utolsót intett nekünk, mielőtt még felszállt volna a vonatra.

- Mit csináltál Malfoyjal? - vont kérdőre Hermione.

- Semmit. - válaszoltam.

- Pedig magától nem szokott ilyen lenni. - mondta csípőre tett kézzel a lány.

- Tényleg nem csináltam vele semmit. Ezt magától mondta. - néztem boldogan a szőke után.

- Akkor ez biztos a Cora hatás. A szörnyetegből is szépséget csinál. - röhögött Ron, majd mi is követtük a példáját.

Hamarosan felszálltunk a vonatra, ami legközelebb Londonban állt meg.

Az egész utat végig beszélgettük, elméséltük egymásnak a nyári terveinket, és Hermione tovább győzködte a fiúkat, hogy írjanak neki a nyáron, kevés sikerrel.


_______________________________________

Folytatás: hamarosan

A Maximoff lány és a Tűz Serlege (Harry Potter ff.) /BEFEJEZETT/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora