7. fejezet

190 7 2
                                    

Másnap reggel Hermione és én épp a Nagyterembe készültünk reggelizni, amikor összefutottunk Harryékkel.

- Sziasztok! Hogy aludtatok? - mosolygott ránk a szemüveges.

- Köszi jól. Hosszú volt a tegnapi nap, eléggé elfáradtunk. - válaszoltam.

- Hermione haragszik még Ronra? - suttogta, hogy a lány ne hallja.

- Igen, eléggé. - válaszoltam.

- És milyen volt a bálban Malfoyjal? Halálra idegesített igaz? Nem is értem miért vele mentél és nem Harryvel. - szólalt meg a vörös hajú is. Az utolsó mondata miatt pedig kapott egy csúnya pillantást Harrytől.

- Egész jó volt. Draco tud rendes is lenni, ha akar. Egyébként meg ő hívott el előbb. - feleltem.

- És ha tudnátok, hogy mi volt miután mi eljöttünk! - kezdett bele barátnőm.

- Na, mi? - nézett rám vigyorogva Ron.

- Hermione! Ne! - néztem rá ijedten.

- Miért ne? Miért ne tudhatnák, hogy Malfoy megcsókolt téged? - kérdezte, ezzel elárulva azt amit még nem akartam, hogy tudjanak.

- MI?!? - akadt ki teljesen Ron.

- Ez van, nem kell ezen fennakadni! - nyugtattam a vörös hajút.

- Nem-e? Te összeálltál az ellenséggel? - üvöltött rám mérgében.

- Draco nem az ellenségünk! - védtem a Mardekárost.

- Hát akkor mi okból szekál minket már negyedik éve, ha?!? - lépett közelebb hozzám.

- Mert féltékeny ránk, féltékeny arra, hogy mi barátok vagyunk, mert neki nincsenek igazi barátai tudod? - mondtam, mire Ron, mint akit leforráztak hátra lépett, megragadta Harry karját, és futva indultak meg a Nagyterem felé.

- Wow! Gondoltam, hogy Ron nem képes bevallani, ha nincs igaza, de hogy ennyire! - ámult el Hermione.

- Talán majd egyszer. Na, menjünk mi is mert éhen halok! - húztam magam után barátnőmet.

Délután Hermione beszélt Harryvel az aranytojásról, és kiderült, hogy Harry még nem jött rá, hogy mi lesz a második próba.

Másnapra viszont sikerült kiderítenie, Cedric segítségével. Mi pedig a könyvtárban kutakodtunk, hogy hogyan lehetne megoldani a tojás rejtélyét.

- Harry, mondd el újra! - utasította Hermione.

- "Jöjj, várunk lent, hol szavunk szól..." - kezdte.

- A Fekete tóban, ez világos. - állapította meg a lány.

- " Csak egy órád lesz, ne feledd..." - folytatta a fiú.

- Ez is világos. Igaz, felvet némi problémát. - gondolkodott el Hermione.

- Felvet némi problémát? Kellett már neked egy órán át víz alatt maradnod Hermione? - emelte fel a fejét az előtte heverő könyvről Harry.

- Harry, figyelj rám! Meg tudjuk oldani, ha összefogunk kitaláljuk! - vigasztalta őt Hermione.

- Nem szívesen zavarom az ötlet börzét, de McGalagony a szobájában vár titeket! Pottert és Maximoffot nem, csak Weasleyt és Grangert! - jelent meg mellettünk Mordon Professzor.

- De Tanár Úr! Reggel lesz a második próba és... - szólalt fel Hermione.

- Pontosan! Potter bizonyára jól felkészült és fontos, hogy kipihenje magát. Indulás! - terelte kifelé Ronékat.

- Én is megyek Harry, megbeszéltük Dracoval, hogy ma még találkozunk. Jó éjt! - intettem Harrynek, majd a Nagyteremhez siettem.

- Cora, de örülök, hogy el tudtál jönni! - ölelt meg Draco.

- Én is, de sajnos nem maradhatok sokáig, mivel már így is késő van. - simítottam meg az arcát.

- Rendben, amúgy is csak ezt akartam odaadni. - mondta, majd előhúzott a háta mögül egy vörös rózsákból álló virágcsokrot.

- Uramisten, Draco! Köszönöm szépen! De ezt miért kapom? - lepődtem meg.

- Nincs különösebb oka, csak az, hogy szeretlek. - csókolt meg.

- Én is szeretlek Draco! - simítottam meg az arcát.

Másnap volt a Trimágus Tusa második próbája.

Hermionet és Ront sehol sem találtam, így Draco mellett foglaltam helyet a lelátón.

A próba hamarosan elkezdődött, a bajnokok feladata pedig az volt, hogy megtalálják a Fekete tóban azt, amit az éjjel elloptak tőlük.

Én feszülten vártam, hogy mi fog történni, de Dracot nem igazán hatotta meg a tény, hogy hogyha nem sikerült Harrynek 1 órán belül felérnie, akár meg is halhat.

Elsőként Cedric bukkant fel a vízből, Cho Chang kíséretében, majd Viktor is felért Hermioneval.

Időközben kiderült, hogy Fleur nem tudta teljesíteni a próbát, így ő ebből a körből kiesett.

Néhány perccel később Ron úszott fel a víz felszínére, Fleur kishugával együtt, majd Harry is követte őket, aki szerencsére még épp az egy órás határidőn belül teljesítette a feladatot.

A próbát Cedric nyerte, viszont Viktor helyett Harrynek ítélték a második helyezést, mivel meg akart menteni mindenkit a vízben lévők közül.

A Griffendél minden tagja ujjongott, beleértve engem is, este pedig megünnepeltük Harry második helyezését.

Másnap Hagriddal sétáltunk az erdőben, amikor Harrynek egyszer csak fájni kezdett a sebhelye. Nem messze pedig a fiú rátalált Barty Kupor holttestére, amiért Dumbledore Professzor irodájába hívatták, hogy elmondja mi történt.

Miután Harry visszatért a klubhelyiségünkbe elmondta, hogy megtudta, hogy Piton Professzor is halálfaló volt, nem csak Igor Karkaroff.

Ezen kívül végre megtudta, hogy a Voldemorttal kapcsolatos álmában az idegen férfi nem volt más, mint az Ifjabb Barty Kupor.


______________________________________

Folytatás: június 17 (csütörtök)

A Maximoff lány és a Tűz Serlege (Harry Potter ff.) /BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now