10. fejezet

190 7 8
                                    

A tanévzáró után két héttel levelem érkezett.

Nagyon meleg volt aznap, így tekintettel a hőségre inkább otthon maradtam és a szobámat rendezgettem.

Egyszer csak kopogást hallottam az ablakom irányából, majd amikor megfordultam boldogan vettem észre Apám baglyát.

Oda futottam az ablakhoz, a madár pedig átadta nekem a levelet, majd elrepült.

Leültem az ágyamra, majd kibontottam a borítékot.

"Drága Kislányom!

Remélem, hogy jól telik a nyári szünet. Élvezd ki minden pillanatát, mivel ki tudja, hogy mi jön ezek után.

Hallottam Voldemort visszatéréséről, és attól tartok, hogy hamarosan sötét kor köszönt majd a varázsvilágra.

Épp ezért, fontos hírem van a számodra. Hamarosan hazatérek, persze teljes titokban.

Nagy dolgok vannak készülőben, és szeretném, ha ennek te is a része lennél.

Nyár végén találkozunk, addig is vigyázz magadra és Édesanyádra.

Szerető Apád, T. B."

A levelet olvasva nagyon boldog lettem, hiszen végre újra láthatom Apát.

Őszintén, nem igazán féltem attól, hogy mit hoz a jövő, hisz tudtam, hogy ott vannak a barátaim, akikkel minden bajt képesek vagyunk megoldani együtt. És ott van Draco is, aki egy hatalmas fordulatot vett a jó irány felé, amiért nagyon büszke voltam rá, és biztosra vettem, hogy ő is támogatni fog engem amikor szükségem lesz rá.

Ráadásul Apa is hazatér hamarosan, és amég ő itt van mi baj történhetne?


_______________________________________

Hát ez lenne a könyv vége. Remélem, hogy tetszett. A folytatással valamikor a héten jelentkezem. Addig is szép hetet mindenkinek!❤️

A Maximoff lány és a Tűz Serlege (Harry Potter ff.) /BEFEJEZETT/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora