6. fejezet

196 6 1
                                    

A karácsonyi bál szombat este került megrendezésre.

Odakint hullott a hó, az iskolát pedig a bálra érkező diákok zsivalya töltötte be.

Hermione és én a hálókörletünkben készülődtünk. Mindketten nagyon izgultunk az este miatt.

Barátnőm gyönyörűen festett a fodros, rózsaszín ruhájában, bármennyire is nem akarta elhinni. Biztos voltam benne, hogy nagyon fog tetszeni Viktornak.

Az én választásom egy ujjatlan, piros ruhára esett, mivel ennek a színe megegyezik a varázs erőm színével és mellesleg a kedvenc színem is ez

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Az én választásom egy ujjatlan, piros ruhára esett, mivel ennek a színe megegyezik a varázs erőm színével és mellesleg a kedvenc színem is ez.

Az én választásom egy ujjatlan, piros ruhára esett, mivel ennek a színe megegyezik a varázs erőm színével és mellesleg a kedvenc színem is ez

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Miután mindennel elkészültünk a Nagyterem felé vettük az irányt.

Hermione és én egymásba karolva vonultunk le az utolsó lépcsősoron is, ahol Viktor és Draco már vártak minket.

- Kisasszony. - csókolt kezet a szőke, amitől elpirultam.

Ekkor láttam meg Harryt, aki szintén a lépcsőnél várakozott Parvati Patillal.

- Szia Harry! - intettem a fiúnak, majd bementünk Dracoval a Nagyterembe.

Néhány perccel később a négy bajnok is bevonult, a kísérőikkel együtt, majd a terem közepére mentek és elkezdték a nyitó táncot, ezzel pedig kezdetét vette a bál.

A teremben egyre többen kezdtek táncolni, köztük Dumbledore Professzor is McGalagony Professzoral.

- Szabad? - nyújtotta felém a kezét Draco.

- Persze. - mosolyogtam rá, majd mi is táncolni kezdtünk.

- Olyan gyönyörű vagy. - suttogta a szőke, mire az arcom felvette a ruhám színét.

- Köszönöm. - mondtam lehajtott fejjel, hogy ne lássa, hogy elpirultam.

Hosszú percekig táncoltunk. Furcsán jó érzés volt Dracoval lenni úgy, hogy az egész iskola lát minket, de nem féltem attól, hogy mit mondanak majd a többiek.

- Lekérhetem a hölgyet? - jelent meg mellettünk hirtelen Harry.

- Nem. - vágta rá egyből Draco.

- Draco, ne csináld már! Csak egy tánc, mindjárt jövök! - mondtam, majd Harryhez léptem és táncolni kezdtünk.

Ahogy vége lett a számnak, visszamentem Dracohoz, aki elég morcos volt a Harryvel való táncom miatt.

- Draco, ne most duzzogj, kérlek! Gyere! - fogtam meg a kezét, majd vissza húztam a táncparkettre.

- Mi bajod van Harryvel? - kérdeztem néhány perc múlva.

- Oh, semmi, csak az, hogy mindig körülötted ólálkodik. - felelte a szőke.

- Harryvel barátok vagyunk, azért töltünk olyan sok időt együtt. - magyaráztam el neki a nyilvánvalót.

- Cora, te nem is látod, hogy néz rád? Potter fülig szerelmes beléd. - mondta felháborodottan.

- Tessék? Dehogy is! Honnan vetted ezt a butaságot? - akadtam ki.

- Hallottam amikor Granger és Weasley erről beszéltek. De amúgy teljesen nyilvánvaló. - felelte a szőke.

- Hogy mi? Jesszus! De ez miért zavar téged ennyire? - faggattam tovább.

- Hát azért mert... Na szóval azért, mert... Mindegy, csak zavar. - zárta rövidre a mondanivalóját.

Az este hátralévő részében a bál átalakult egy hatalmas bulivá. Egy rock zenekar játszott, miközben mindenki a színpad előtt ugrált, Draco és én pedig Hermioneékkal táncoltunk távolabb a színpadtól.

Ahogy a szám véget ért a fiúk elmentek innivalóért, mi pedig leültünk Harryékhez, akik ott unatkoztak az egyik asztal mellett.

Hermione megkérdezte tőlük, hogy nem akarnak-e odajönni hozzánk, de a beszélgetés végére csak összevesznie sikerült Ronnal, úgyhogy inkább vissza mentünk a fiúkhoz és táncoltunk tovább.

A bál végén Hermione és Ron nagyon csúnyán összevesztek, így míg én a lépcsőn ülve vígasztaltam barátnőmet, addig Draco a Nagyterem bejáratánál várt engem.

Ahogy Hermione jobban lett, egyből a hálókörletünkbe sietett, én pedig vissza mentem a terembe táncolni Dracoval.

- Mi baja volt Grangernek? - érdeklődött Draco.

- Összeveszett Ronnal. - feleltem.

- Amúgy hamarosan nekem is mennem kéne, már elég későre jár. - mondtam néhány perc múlva.

- Rendben, menj csak, ha elfáradtál. - kísért az ajtóhoz Draco.

- Akkor... jó éjszakát! - öleltem meg, majd elindultam a lépcső felé.

- Cora! Várj! - futott utánam Draco.

- Mit sze... - kezdtem, de befejezni nem igazán tudtam, mivel Draco megcsókolt.

Teljesen lefagytam. Azt sejtettem, hogy Draco is hasonlóképp érez irántam, de erre nem számítottam.

- Szeretlek. Csak ezt akartam mondani. - simította meg az arcomat.

- Én is szeretlek Draco. - mondtam fülig érő mosollyal.

- Jó éjt. - adtam puszit az arcára, majd felszaladtam a lépcsőn.

Még intettem egyet Draconak, majd a hálókörletünk felé vettem az irányt, miközben azon gondolkodtam, hogy hogy a jó életbe mondjam el ezt Hermionenak úgy, hogy ne akadjon ki túlságosan.


_______________________________________

Folytatás: június 13 (vasárnap)

A Maximoff lány és a Tűz Serlege (Harry Potter ff.) /BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now