Zaman kaderin hiyerarşisinde çizgi üretme yükümlülüğü olan mekanizmadır, mekanizmayı bozan veya çizgiyi kendi emelleri için yürütenler ise büyük bedel öderler. ZAMAN KENDİ BAŞINA BİR ÇİZGİDİR DEĞİŞTİRENLER DEĞİŞTİRİLİR..
Çizgi misali ilerleyen zaman ama bir türlü düzlüğe çıkamayan gezgin. Gezginler görevli değildirler mekanizmayı bilirler kaderlerini isterler ise kendi emelleri için çizerler.
Nitekim kendi emelleri dışında menfaatsiz gezginler de vardır onlara glass chalks denir, hatalarını canı ile öderler hataları olmaz ise bağışık bir yaşam sürerler ölüm bedenlerine uğramaz heryer de izlerini bırakırlar ama o izleri sadece kendileri , kendi gibi olanlar ve charcoal chalks gezginleri bilir.
Hayatlarının bedelini ödeyenler ise charcoal chalks 'dır mekanizmanın çizgisini bozan ve eline aldığı kalem ile kendi emelleri için ve kendi kanununu kendi gibi olanlar ve hatta kendileri dahil bozamayan gezginlerdir tek amaçları kendi yaşamlarını belirleme cüretinde bulunan ve Cam tebeşir klanının bıraktığı izleri gördüğü anda silen kirli hayatlardır onların çizdiğini de ancak cam tebeşir siler..
Hayatını kaderini ve çizgisini kaybeden bir gezginin yaşamına rastlacaksınız onları görebilirsiniz aranızdalar siz istemeseniz de bu dünyadalar, şehriniz de, mahalleniz de, sokağınız da, apartmanınız da, yan daire de, yanınız da veya yatağınız da.
Onlar heryer de yada siz onların yanındasınız onlar sizi sizde onları keşfedemezsiniz sadece diamond chalk bilebilir elmas tebeşir klan değil kişidir, sadece 60 yıl yaşar ve ölür, onun yerine rastgele bir insan doğar elmas tebeşir olur.
Elmas tebeşir kendini 18 yaşına gelene kadar anlamaz ölmüş elmaslar kendisine zaman dışı boyutta bildirir. Elmas tebeşirin diğer gezginlerden farkı ise mekanizma tarafından görevli olması. İzleri görür, gezgineleri görür, ve görevi uğruna siler.
Zamanın bedeli çizgidir, çizginin bedeli hayattır..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CHALK (spiritüel)
SpiritualBölüm 5. "İLK ANI" YAYIMDA. 03.06.2021 #otobiyografi +1 🥇