Yoğun bir çalışma haftasından sonra Kadim hafta sonunda evinde zaman geçirme kararı aldı ilkbaharın sonları bir Paskalya günüydü.
Evinin ışık almayan bir odası tahsis edildiğinden yadırgamıyordu ve halinden memnundu.
Daha sessiz, daha loş ve daha serindi. Lakin odası penceresiz değildi tek gördüğü binaların arka cephesi ve çamaşırlıklardı ama onun için bir sorun teşkil etmiyordu.Hiçbir şey yapmak istemedi bırakın gündemi takip etmek için sosyal medyaya bakmayı, film izleyecek hali kalmamıştı. Her şey onun için gereksizdi haftanın altı günü iş tatil gününde ise ne yapsa faydasızdı her haftası böyle geçen gereksiz bir yaşam parçası olarak görüyordu her gereksiz yaşam parçası birey gibi yatağına uzandı tavana baktı.
Daha yeni uyanmasına ve uykusunu almasına rağmen uykusu vardı sorunda etmiyordu, eğer uyursa belki Beliz'i görebilir yeni malumat sahibi olabilirdi. Kadim o gördüğü kızı tanıyordu onun hakkında öğrenecek daha gerçek bir bilgi için her şeyi yapardı ama aklında vicdani olarak kötü hissettiği bir his vardı daha kız kendini tanımadığı halde onun o kız hakkında temel bilgiye vakıf olması kendisini kötü hissettiriyordu.
Uzun bir aradan sonra belki eğitim sahasında kendisine yardımcı olan kadına rastlar ve ne yapması gerektiğini belki öğrenebilirdi. İstekli ve gevşemiş vücûdu uykuya müsait bir umut pahasına hazırdı eğitim sahasına.
Kaos... Kaos... Kaos...
Sanki bir orkestra gibi fısıltı halinde duyduğu bu ses onu doğruca isteğine kavuşturmuştu eğitim mülakatlarının olduğu ortam onun hafızasına yer edinmişti hafızası kuvvetliydi.
Kadını her zamanki yerinde bulmuş ve konuşmak için yaklaşmıştı, her zamanki gibi şık ve bir o kadar da otantik duran garip giyimi hiç değişmemişti.- Merhaba.
- Hoşgeldin Kadim.
- Hoş buldum.. teşekkür ederim. Kusuruma bakmayın lütfen tanışamadık benim ismimi biliyorsunuz ama ben hala öğrenemedim..isminiz?
- Miskin.. daha öğrenemediğin ve öğrenmekte direndiğin çok şey var gezgin sana kaosunu sorgulama ve değiştirme demiştim şimdi yaptığını beğendin mi..!
- Özür dilerim.. ımm ıııh şey senden bazı şeyleri öğrenmek istiyorum ne yapmalıyım öğret bana Miskin.
- Senin yaptığın bu oynama Beliz ile tanışmanı erkene aldı..Bugün.
- Hadi ya özür dilerim.
- Aklında ne var senin beni aptal mı sanıyorsun bin yaşındayım ben çocuk ciddiye al beni, ben sanki bilmiyor muyum bu zaman kaymasını yaşattıktan sonra pişman olmayıp hayatının aşkını bulduktan sonra sevgilinden ayrıldığını..! İşine geldi zaten sevgi denen şey sende noksan olduğundan tamamlayan kişinin Beliz olduğunu farkına vardın ve pişman olmadın.. ımm hhh
- İyi misin Miskin.!?
- Biz camların hataları olduğu vakit ölümsüzlük ödülümüz geri alınır Kadim benim hatam sen oldun. Senden ricam bir yılın var 18 yaşına kadar kendini belirle kaderin belli ama sen bilme önemi yok..! Tek isteğim o kıza iyi bak.Miskin Kadim'in kollarında can çekişirken ölüm konusunda hiç bir emare belirmemişti nasıl öleceği hakkında bir fikri yoktu sonuçta bin yaşında bir kadındı düşündüğü bir çok ölüm trajedisi canlandı ve hepsi korkunçtu.
O sırada bir yırtılma yaşandı tıpkı ipsus gibi ama garip bir loş bir ambiyans belirdi boşluktan ve ortasında garip bir orta çağını anımsatan giyime sahip bir adam belirdi.Ellerinin birinde cam, diğerinde ateş misali bir hançer tutan simsiyah derisi ve korkunç surata sahip bu adam Kadim'e baktı tekme atıp uzaklaştıran bu adam hemen sağ elindeki hançere davranıp yerde yatan kadının kalbine saplayıp paramparça olana kadar cam parçacıklarına ayırdı bedenini. Kadim ne kadar bağırsada ne kadar atılıp yetişmeye çalışsada sadece Miskinden geriye kalan cam parçaları ile baka kaldı oracıkta diz çöküp ağlamaktan başka bir şey yapamayan Kadim elinden geldiğince ona verilen hayat pahasına verilen bu nasihat bilgisi aklından silinmeyecekti.
Bu akşam yayımlanan bölüm part halinde sunulup yarın devamı olacak şekilde siz okur severlerin heyecanına heyecan katacaktır
YARINI BEKLEYİN
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CHALK (spiritüel)
SpiritualBölüm 5. "İLK ANI" YAYIMDA. 03.06.2021 #otobiyografi +1 🥇