"KADER KARŞITI" part2

106 12 0
                                    

Sağlıklı okumalar dileriz...

Yemeğin daha olmasına neredeyse bir saat vardı. Ama sorun o değildi, asıl sorun yaptığı yorumun yanıtı olan onlarca insanın tezahürat yaparcasına katılmalarıydı çünkü ona yanıt veren biri apaçık çıkma teklifi ediyor olmasıydı. Ardındaki insanlar ise hayırlı olsun maiyetinde sanki evlenmişler de nedimeleri telkin ediyormuşçasına olmuştu.

Bu durum rahatsız etmişti daha tanımıyordu bile bu genci. Hemen hesabına girdi paylaştığı hikayeleri gördü ama bişiy fark etti.
Bu çocuk ona çok tanıdık geliyordu sanki siması eskiye dayanan bir hukukunun olduğuna işaret ediyor gibiydi. Ardından bir mesaj geldi hesabına.

Mesajı o çocuk atmıştı ama hiç centilmen bir yaklaşıma sahip değildi cümlesinde." Merhaba dünyanın en güzel eline sahip kızı" idi.
Bu mesaja cevap vermek istiyordu ama yaklaşımını yumuşak yapmak istemiyordu,
cevaben.

"Bak çocuk benimle uğraşma çok kötü olur sonu" bu mesajın ardından verdiği tepki çok iç yumuşatmıştı.

- heheheh sakin ol tanışmak senin için bu kadar zor olmasa gerek he.
- Ne istiyordun sen ve kimsin.
- Ben Kadim ve senin müstakbel sevgilinim.
- Heh.. küstah..! Sen benim hiçbir şeyim olamazsın Kadim efendi.
- Neden bu kadar sertsin anlayamıyorum Beliz hanım.
- Sert falan değilim ben sadece tanımadığım biri benim hiçbir şeyim olamaz... hem sen benim adımı nereden biliyorsun, hesabımda ismime dair hiç bir kanı yok.
- Nasıl yani tanışmak istiyorum tersliyorsun ve hiçbir şey olamayız mı diyorsun..? Hadi bir düşün, insanlar tanışmadan nasıl bir yerlere gelebilsin ki tanışalım işte, olur sonrası artık.
- hımm.. sen cevap versene nereden biliyorsun adı mı.?
- eeeem.. şu şekilde ben seni ilk gördükten sonra arkadaşlarınızıda stakladım ve orada isminiz bariz bir şekilde tanıtılmıştı.
- Nasıl yani hangi hesapmış bu.?
- Siz bunları sorgulamak yerine neden beni tanımak istemiyorsunuz ki.?

Biraz tedirgindi, acaba neyi biliyordu kendisi hakkında. Acaba bu çocuk sahtemiydi çünkü konuşma tarzı fazla cüretkardı ve şüphe uyandırıyordu, belliki isminden daha fazlasını biliyor olmalıydı ki merakına yenik düşerek kendisi hakkında bilgi malumatına rastlamaya çalıştı.

- Anlat benim hakkımda neleri biliyorsunuz Kadim bey.. tabi isminiz gerçekten Kadim ise..?
- hehehe sahte bir insan değilim öncelikle bunu söyleyeyim de.
- Uzatma yahu.
- Aslen Rizeli ama İstanbul doğumlusunuz.
Veeee 3 ay sonra yaşınız 17 olacak ve hafızsınız.
- Kimsin ulan sen..?
- Kadim ben.
- Yazma bana sahtekar şerefsiz seninle ayrıldık biz, artık yazma bana..!
- Ne..! Ne saçmalıyorsun kızım ne ayrılması daha sevgili bile olmadık biz.
- Bak son kez soruyorum kimsin sen..!?
- Vallahi Kadim benim ismim ya hatta dur seni görüntülü arayayım.

Gördüğü suret gerçekten de tanımadığı birine aitti ama hala o ilk evrede aklından çıkamayan tanıyor olabileceği bir yüze sahipti.
Sanki daha önce tanıyor ve bir geçmişi varmış gibi idi. Ama hala şüpheleri vardı içinde, tekrar sordu.

- Tamam sen o değilsin. Ama nerden bileyim senin onun ile arkadaş olmadığını.?
- Ne..!? Kim Allah aşkına ya sürekli o olabileciğimi düşündüğün kişi.?
- Eski sevgilim ve beni terk etti.. benim ile oyuncak gibi oynuyor. Senide o zannettim hatta onun oyunu olduğunuda düşünüyorum.
- Benim onun ile hiçbir alakam yok stalk'da yalandı aslında senin ile özel görüşmeliyim Beliz.

Neden görüşmek istediğini bilmiyordu tehlikeli bir teklifti ve ne anlatacağını bilmiyordu bir yandan eski sevgilisinin bir tezgahı olduğunu düşünüyor bir yandan emelleri kötü biri olduğunuda.
Tek yapmak istediği daha çok tanımak ve karara varmak.

- Burada söyle.
- Yüz yüze söylersem daha iyi olur eğer burada söylesem inanmaz ve deli olduğumu düşünürsün Beliz lütfen..!

Bu son söylediği söz ve ses tonu aklında şimşekler çakmasına neden olmuştu ve söylediği cümle mantıklı gelip teklifi kabul etti ardından hemen sordu.

- Tamam gelicem ama bişiy sorabilir miyim.?
- Tabi dinliyorum Beliz.
- Benim ile ne yapacaksın?
- Evleneceğim..!
- Bu bir çıkma teklifinin başlangıcı olan iltifat gibi bişiy mi?
- Tabi sende düşünürsen eğer neden olmasın.

Beliz bu teklifin ardından yorumlardaki tezahürat yanıtlarına son noktayı koymak babına cevap verdi.

"Sakin olun gençler biz zaten sevgiliyiz"

CHALK (spiritüel)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin