Deniz
Eve elimdeki kedi ile geldiğimde annem baya şaşırmıştı ama sırası değildi. Hemen odama koşup kapıyı kapatıp kitledim. Şuan gerçekten bu kediden başka kimse ile ilgilenmek istemiyordum.
Banyoya gidip pansuman aletlerini çıkarttım, kapaklı dolaba gidip kapağını açtım ve içindeki tıraş makinesini çıkarttım. Kedinin bacağı hafif bir şekilde kanıyordu. Mikrop kapmaması için temizlemem gerekiyordu ve orada kılları olduğu için bunu rahatça yapamazdım.
Elimdekileri köşeye bırakıp kediye eğildim. "Merhaba küçüğüm, ben Deniz abin. Şimdi sana güzelce bakıcam, bu yüzden lütfen bana zorluk çıkartma tamam mı?" Kedi beni anlamış gibi usluca durdu. Buna sevinmiştim çünkü zaten canı acırken biraz daha acımasını istemezdim.
Tıraş makinesinin fişini prize taktıktan sonra dizlerimin üzerine çöktüm. Pansuman malzemelerini alırken çıkarttığım pamuğu biraz ıslatıp kedinin yaralı olmayan bacağını okşarken yarayı temizlemeye başladım. Kedi birazcık miyavlasa da görünür hale getirmeyi başardım.
Ardından tıraş makinesi ile oradaki kılları alıp yaraya baktım. Cidden kötü bir yaraydı. Yüzümü buruşturup bir pamuk daha aldım, üzerine batikonu boşalttıktan sonra yaraya hafifçe uygulamaya başladım. Kedi hala miyavlıyor, onun dışında hiçbir şey yapmıyordu.
Sonunda başardığımda üzerine yine Pamuk koyup sargı bezi ile sardım. Ardından bir bez alıp onu ıslattım, elimle iyice sıktıktan sonra kediyi nemli bezle silmeye başladım. Patilerini, yüzünü ve vücudunu iyice temizledikten sonra havluya sarıp banyodan çıktım.
Bundan birkaç saat önce Yusuflara gitmiştim. Hepsinin Matematiği berbat olduğu için benden matematikte yardım istemişlerdi. Ciddi ciddi 4 saat matematik çalıştıktan sonra eve gelirken, yolda acı acı miyavlayan bir kedi görmüştüm. Yoldan geçen herkes duyuyor, ama hiçbiri yardım etmiyordu. Benim de içim el vermeyince, kucağıma alıp eve getirdim. Sonrasını biliyorsunuz zaten.
"Tamamdır kedicik. Yaranı hallettik. Şimdi sana uyuyabileceğin bir yer ayarlayalım." Kenarda duran battaniyeyi alıp kediyi sarmaladım. Şuanlık böyle durması gerekiyordu maalesef. Anneme sorduktan sonra onun için birkaç şey alabilirdim.
Onu yatağıma bırakıp banyoya gittim. Güzelce temizledikten sonra bende banyoya girdim ve temizlendim. Üzerimi giyip saçlarımı da kuruttuktan sonra banyodan çıktım ve direkt kapımın kilidini açtım. Ardından kedinin yanına gittim, güzel bir uyku çekmek için yattım.
🧚🏻♀️Girl's🧚🏻♀️
Cemre
Az önce Deniz geldi
Elinde de yavru kedi vardı
Ayrıca yaralı görünüyordu
Kalbini yiyesim geldi🥺💖Berfin
Ne alaka abi
Yağız da kedi görse
yardım eder aqCemre
Kanka
Yağız zaten hayvanlara aşık
O yüzden mantıkenBerfin
Sizden
Berfin yazıyor...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefret -c.c-
FanfictionCemre ve Deniz'in arasında dağlar vardı, belki de çöller, kutuplar, kıtalar... ×texting-Düz yazı×