Deniz
Son kez sargıyı doladıktan sonra yanımdaki makasla kestim. Ardından elimdekileri bir kenara bıraktıktan sonra Cemre'nin yüzüne baktım. Gözlerindeki yaşlar yanaklarında kurumuştu. Ellerimi yanaklarına koyup baş parmaklarımla yaşları temizledim.
"Dikkat et biraz güzelim. Bak kırdın kolunu..." sağlam olan kolundaki elini tuttum ve indirdim aşağı.
2 saat önce geldikleri an röntgen çekilmiş ve kolunda kırık olduğu görülmüştü. Bu yüzden alçıya almıştım. Alçıyı yaparken biraz ağlamıştı ama sonradan yatıştırmayı başarmıştım. İşte sonunda bitmişti, bende bitmiştim. Zaten nöbetteydim ve bir sürü hasta gelmişti...
"Ama napayım, demiştim sana o küfürü edersen ölürüm diye. Anırarak gülerken yataktan düşeceğimi hesaba katmamıştım." Derin nefes alıp verdim ve kolunun izin verdiği kadar sarıldım ona. Kızmam bir şeyi ifade etmeyecekti çünkü zaten olan olmuştu...
"Mehmet seni eve götürsün, benim daha işim var." Kafasını sallayınca kollarımı ondan ayırdım ve odadan çıktım. Mehmet'in yanına gidip omzuna dokundum.
"Kanka Cemre'yi eve götürsene. Biraz dinlensin." Mehmet kafasını sallayıp içeri girince bende hemşire odasına doğru yürümeye başladım.
Daha ne kadar ondan nefret ediyormuş gibi davranacaktım, bilmiyordum... Ama böyle yapmak zorundaydım. Bir daha kalbimin kırılmasına izin veremezdim. Kalpti bu, oyuncak değil. Rahatça oynanamazdı.
Koltuğuma oturup biraz dinlenmek amacı ile kolumu kendime dolayıp gözlerimi kapattım.
Cemre//Deniz
Cemre
(Ses kaydı, 02.42)
"Eve geldim ve suan kolum çok ağrıyor. İnanamıyorum kırık böyle bir şey miymiş! Ama ben sana demiştim Deniz. O küfürü edersen ölürüm demiştim ama dinlemedin beni, yine yazdın. Kolumun kırılması işine geldiğini sanıyorsan yanılıyorsun. Bütün ayak işlerimi yaptıracam sana, bekle sen!"
(Ses kaydı, 00.21)
"Ay bu çok rahatsız ediyor, yani alçı. İğrenç bir şeymiş. İnanamıyorum hala ya!" (03.32)
Deniz
Ayak işlerini yapacağımı düşünüyorsun... (10.22)
Çok beklersin bebeğim
Bu asla olmayacak çünkü yorgunum
Ayrıca tüm gün ayak işleri yaptım zaten
Dinlenmem lazım.
Sana hayırlı başarılar. (10.23)Venüs//Deniz
Deniz
Oraya geliyorum, Venüs
Almamı istediğin ya da herhangi bir isteğin var mı?Venüs
Hayır Deniz
Bir sey istemiyorum
Sadece gelsen yeter
Seni özledimDeniz
Uçuyorum kardeşim!
Aç kollarını<3- - -
1 saate 3 bölüm yazdım.
Bugünlük 3 bölüm yeter.
Ayrıca her gün böyle 3 bölüm atmam haberiniz olsun:)
Neyse bücürler ben kaçar, bye💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefret -c.c-
FanfictionCemre ve Deniz'in arasında dağlar vardı, belki de çöller, kutuplar, kıtalar... ×texting-Düz yazı×