Deniz
Cemre'nin elinden tutup onu yönlendirmeye devam ettim. Bu kız bir gün gerçekten benim ölüm sebebim olacaktı!
"Cemre, lütfen in şuradan!" Dediğimi umursamadan devam etti işine. Sikeyim 2. Kattaydık ve düşerse hiç iyi olmazdı! Gözlerimi devirip elimi elinden çektim. Arkasını dönecekken onu kucaklayıp aşağı indirdim ve bir şey demesine izin vermeden elindeki bezi, camsil'i aldım. Ardından kenara çıkıp camları silmeye başladım.
"Deniz sen iyi misin?" Gözlerimi devirdim. Minicik boyuyla köşelere çıkıyordu. Salak! Ya düşerse? Ne olacağını hiç düşünmüyordu bu salak. Onu umursamadan işime devam ettim.
Yaklaşık bir buçuk saat önce nöbetten dönmüş, kendimi yatağıma atmıştım. Amacım uyumaktı fakat her zamanki gibi Cemre bu planımı bozmuştu. Odasının camlarını temizlemesi gerektiğini, yardıma ihtiyacı olduğunu ve annemle babamın evde olmadığını söyledi. Bende yardıma geldim.
Fakat bu Gerizekalı, hiçbir şekilde düşünmeden cam kenarına çıkmış, pencereleri silmeye başlamıştı. Bende onu tutmuştum. Gerisini de siz biliyorsunuz zaten. Cemre'den cidden nefret ediyordum! Uykulu uykulu bana iş kitlemişti resmen.
Son pencereyi de sildikten sonra aşağıya indim ve pencereyi kapattım. Elimdekileri köşeye koyup Cemre'ye döndüm.
"Çok yorgunum, işimiz bittiğine göre uyumaya gidiyorum." Cemre masum masum başını sallayınca ona gülümseyip kapıya doğru yürümeye başladım.
"Deniz!" Cemre'nin seslenmesi ile ona döndüm. Utangaçça bana bakıyordu. "Şey, teşekkür ederim." Tebessüm edip başımı salladım ve odasından çıkıp odama girdim.
Tek istediğim güzel bir uykuydu, sonrasını düşünecek başka bir zaman bulurdum elbet.
- - -
Cemre//Deniz
Cemre
Deniz, neredesin?
Annem soruyor. (18.23)Deniz, annem sinirlenmeye
başladı.
Neredesin?
Ayrıca bende meraklanmaya
Başladım. (20.54)Deniz, saat gece yarısı oldu
Hala neredesin?
Bugün nöbetin yoktu
Hastanede olamazsın
Ki olsan bile en azından küçük
bir mesaj yazardın.
Umarım iyisindir, Deniz. (00.02)Deniz, saat çok geç oldu.
Korkuyorum...
Elektrikler gitti, çok fırtına var.
Bilirsin, fırtınalardan çok korkarım...
Hala haber alamadık senden zaten...
Lütfen küçük bir yaşam belirtisi göster...
Lütfen, Deniz... (02.08)Deniz
Cemre, benim. (03.27)
Cemre
NEREDESİN SEN?
COK MERAK ETTİK
İYİ MİSİN?
NEDEN ARAMALARIMIZA
CEVAP VERMEDİN
KORKUDAN ÖLÜYORDUK APTAL!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefret -c.c-
FanfictionCemre ve Deniz'in arasında dağlar vardı, belki de çöller, kutuplar, kıtalar... ×texting-Düz yazı×