Eveet aciklamami yapıyorum hemencicik
Cemre ve Deniz'in babası anlaşmalı olarak evleniyorlar. İkisi de terk edildikten sonra bir daha aşık olamayacaklarını düşünüyorlar bu yüzden evleniyorlar. Ayrıca Deniz'in babası biraz zengin olduğu için Cemre ve annesine bakabilecek.
Bunlar evleniyorlar, bu yüzden Deniz ve Cemre üvey kardeşler.
Deniz 9. Sınıf ve Cemre 7. Sınıftayken sevgili oluyorlar. Deniz 22, Cemre 20 yaşında iken Cemre pic birisi yüzünden Deniz ile ayrılıyor. Deniz Cemre'nin peşinden çok koşuyor ama maalesef birlikte olamıyorlar.
Olay bu:*
---
Cemre
Deniz?
Engeli açmışsın...
Çok kötüyüm, yanıma gelebilir misin?
İletildi, 12.34
Görüldü, 23.43Deniz
Gelemem.
Bugün nöbetçiyim.Cemre
Gerçekten çok kötüyüm
Lütfen?
Ben gelsem?Deniz
Seni görmek istemiyorum.
Lütfen daha fazla yazma bana.
Canımı sıkıyorsun.
Görüldü, 23.54- - -
Kürşat
Dostum
O insülin değil
Dikkat et birazDeniz
Ahh evet, görmemişim.
Teşekkür ederim KürşatKürşat
Rica ederim kardeşim✊🏻
- - -
Deniz elindeki serumu askıya astı.
"Ne zaman biter hemşire abi?" Küçük kızın sorduğu tatlı soruya gülümsedi ve saçlarını okşadı. "Birazdan biter meleğim. Bittiğinde geri geleceğim. Bay Kahve sözü!" Küçük kız Deniz'e gülümseyip çizgi filmine geri dönünce Deniz de odadan çıktı.
Cemre'nin yüzsüz gibi kendisine yazması cidden sinirlerini bozmuştu.
2 yıl önce yeterince koşmuştu zaten peşinden. Yüz vermeyen oydu. Şimdi de kendisi geliyordu ama bu sefer Deniz'in onunla ilişkiye girebilecek gücü yoktu. Tekrar aynı şeyleri yaşayabilir miydi, bilmiyordu. Şuan da tek istediği birazcık huzurdu.
Açıkçası bunun için yapacağını bilmiyordu. Belki küçük küçük tatil güzel olabilirdi...
---
BEN GELDİMMMAAAĞ
SELAMKEEEE
Nabersiniz nasılsınıZ GÜNÜNÜZ NASIL GEÇIYO
AMANIN ÖZLEMIŞIM
NEYSE AMK
KONTROL ETMEDİM UMARIM BOKLUK YOKTUR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefret -c.c-
FanfictionCemre ve Deniz'in arasında dağlar vardı, belki de çöller, kutuplar, kıtalar... ×texting-Düz yazı×