Jak powstał AseksualnyGrzyb część 2

44 4 6
                                    

Weszłam do domu przed Julką perfidnie jej nie przepuszczając .                                                                  Kiedy już odłożyłam moją wspaNIAłą kurkĘ , poczułam zapach ... PIĘKNY ZAPACH ! Zajrzałam do kuchni i zobaczyłam SPAGHETTI !  Chwilkę później zrespawnowała się najmłodsza siora Juli i do mnie :

-LU NA ! >:3 CZ E E ŚĆ

ja do niej również uprzejmie

-No cześć *czochru czochr po jej włosach *- uśmiechnęłam się . Uwielbiałam i nadal uwielbiam to robić .


Skip do popołudnia >=3

Było pięknie, wspaniale . Wydawać by się mogło że nic mi nie zepsuje tego dnia ! Uśmiechnięta zeszłam na parter z Julką aby zobaczyć kto przyjechał . I do teraz żałuję że zeszłam .                            Był to ON (uznajmy że będzie miał tutaj pseudonim "idiota" :> pozdrawiam jeżeli to widzisz idioto) . Kompletny idiota powiedział do mnie pełen jakby "obrzydzenia" 

-NO NIEEEEE LAMA ! - Wypchnęłam go za drzwi i spojrzałam błagalnym wzrokiem na przyjaciółkę -Co on tu do cholery jasnej robi- próbował się wbić do domu ale go znowu wypchnęłam i zamknęłam mu drzwi przed nosem .-JuuuulKAAAAA chodź pójdziemy się schować przed tym Golumbem gdzieś w krzakach albo w rowie albo na łąkach D:    .

-Ja niestety nie mogę ... Znaczy nie możemy .

Moje  myśli były znaczone jednym zdaniem - Kuwa mać kiedy ten idiota sobie z tąd pojedzie ... Następnie Idiota znowu się wpierniczył do pokoju . Ja byłam tym wielce załamana no bo komu chciałoby się siedzieć z takim dzieciakiem ???

Skip do nocy 

Gadałam z Julką o różnych głupich/dziwnych/wattpadowych rzeczach aż tak pomyślałam sobie magicznie na głos "AseksualnyGrzyb" . 

-JULKA ! MaM POMysŁ nA nOWą NaZWę !

Przyjaciółka spojrzała się na mnie jak na jakiegoś Zgredka któremu się popierniczyły domy .

-No ... Dajesz . 

Dumnie odpowiedziałam :

-AsEKSUaLnY GRzYb uWu

// I noł że tom krótkie ale tego miało to dotyczyć . Prawda ? Tego jak powstała NaZwA zAJEbIstOŚcI :> . Napiszcie w kom czy chcecie jakieś ciekawe , głupie , zboczone przygody xD (jak nikt nie napisze to i tak to wstawię więc .. Heh )




Jak powstał AseksualnyGrzyb i inneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz