Religia i przemyślenia Julii

23 4 0
                                    

Witam ponownie moje najwspanialsze najbardziej odurzające grzybki halucynogenne ~! :D

Mam dla Was wspaniałą historię a raczej kilka nawet urywków haha mam nadzieję że się wam spodoba !

Wystąpują:

Karaczan ,oraz Natka end  Zuzeł z Ms. Szopina


Zacznijmy WmiArę normalnie ... :>


02.06.2021R.

A więc moi drodzy , jest wspaniały dzień słonko grzeje ptaszki śpiewają Karaczan powoli dobija AseksualnegoGrzyba , ludzie rzucają się na żelki , nauczycielka od religii mając nas dosyć wzywa egzorcystę .

Jest godzina któraś i siedzimy na religii z Wysocką oczywiście my jak to wspaniała , IDEALNA klasa a głównie ja *chrząknięcie* zadajemy jej wspaniałe jak my pytania typu.

- Jak to się stało proszę Panią że do Maryi przyleciał duch Święty i ją począł :> W sensie jak to się stało .

Zuzeł i błyskotliwość :                                                                                                                                                           -On przyleciał do Maryyyji i powiedział jej "Cześć Maryjo jesteś w ciąży! :D"

Pani dostaje załamania nerwowego i nagle od czapy odzywa się Spinka:                                                     -Och ~Proszę Panią a czy ja to mogę zdać jednego dnia wszystkie modlitwy ~

Zuzeł 

-CZY CIEBIE BÓG OPÓŚCIŁ ?! 

Pani od religi robi tzw slap i się załamuje po czym przemyślenie Karaczana po ukazaniu about nabnorzeństwa czerwcowego (?)

Pani:

-A więc bla bla bla Ogień gołąb wiatr woda .

*Przemyślenia*

-Grzyb bo ja już to rozumię .... Ogień spala gołębia wiatr go rozprzestrzenia a woda go gasi ...

Me : Otwierają mi się czakramy - Ty no . MASZ RACJĘ!


Jak powstał AseksualnyGrzyb i inneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz