➪𝖳𝗈𝗀𝖾𝗍𝗁𝖾𝗋 𝖳𝗂𝗆𝖾

635 63 134
                                    

"Tenten, neredesin sen? Hepimiz seni bekliyoruz!" Sakura ile telefonda konuşuyorduk. Daha doğrusu o bana bağırıyordu çünkü geç kalmıştım ve hepsi beni Hinata'nın evinde bekliyordu. Beraber zaman geçirmek için arada bir evlerde toplanıyorduk.

"Kapının önüne geldim kapıyı açın." telefonu kapattım ve arka cebime koydum. Kapıyı birçok kere tıklattım ki rahatsız olup kapıyı hemen açsınlar.

Birkaç saniye sonra kapı açıldı ama kapıyı açan kişi bizim kızlardan değildi. Kapıyı açan kişi Neji'ydi.

"Merhaba Tenten, hoşgeldin." dedi eve girmem için yana çekilirken.

"Merhaba Neji, hoşbuldum." sorgulayıcı bir ses tonunda konuşuyordum çünkü Neji'yi Hinata'nın evinde beklemiyordum. Neji, kapıyı kapatırken tekrar söze girdi.

"Kızlar Hinata'nın odasında, ben de içecekleri alıp yanınıza geleceğim." çantamı dolaba koyduktan sonra Neji'ye döndüm ve başımı sağa eğdim.

"Yanımıza?"

"Yoksa istemiyor musun? E gideyim ben o zaman." kapıyı açmak için elini uzatırken açmaması için kolunu tuttum.

"Saçmalama, sadece senin burada olacağını bilmiyordum." Neji, geri adım atınca kolunu bıraktım.

"Hinata bana cumartesi bize gel demişti ama gelecek cumartesiden bahsediyormuş. Ben de o kadar evine gelince geri göndermedi, bugün sizinle takılmamı istedi." anlıyorum şeklinde başımı salladım.

"Umarım eğlenebilirsin bizimle. Kız muhabbeti falan yaparız büyük ihtimalle." dedim Hinata'nın odasına çıkmak için merdivene doğru yürürken.

"Eğlenirim ben, sen merak etme. İçecek olarak ne istersin?" Neji'ye döndüm.

"İçecekleri neden sen getiriyorsun? Sen misafirsin." dediğim şeyle elini başının arkasına götürdü.

"Şey... Hinata yanlış gün geldim diye ceza olarak bugün tüm getir götür işlerini benim yapacağımı söyledi." dediği şeyle gülmeye başladım. Hatta elimi karnıma koyarak gülüyordum çünkü gerçekten çok komikti.

"En iyisi içecekleri götürmende yardım edeyim." başını yere eğdi.

"Teşekkür ederim."

"Rica ederim. Hadi gel şu içecekleri bir an önce götürelim de bizim kızlar mızmızlanmasın."

▪︎▪︎▪︎

"Ino'nun kaşları çikolatalı?" Neji'nin dediği şeyle hepimiz kahkaha atmıştık. Kulaktan kulağa oynuyorduk ve son söylenen şeyler hep ilk söylenen şeyden alakasız oluyordu.

"Söylediğin asıl şey neydi?" dedim Temari'ye dönerek.

"Sakura'nın saçları boyalı demiştim ama Hinata belli ki yanlış söylemiş size."

"Hayır ben aynı bu şekilde söyledim. Tenten sen Sakura'ya ne söyledin?"  işaret parmaklarımı birleştirerek konuştum.

"Ino'nun kaşları boyalı dedim ben." dediğim şeyle Sakura bana ciyaklamaya başladı.

"Sakura'yı nasıl Ino anlamış olabilirsin ki!?" bir yandan gülüyor bir yandan da Sakura'yı susturmaya çalışıyordum.

"Ben mutfağa gidiyorum. İstediğiniz bir şey var mı kızlar?" Neji'nin sorusuyla ben dahil herkes aynı anda konuşmaya başladı.

"Jelibon."

"Bir dilim kek."

"Elma suyu."

"Cips."

"Çikolata. Tenten sen de Neji ile git yardım et ona. Hepsini taşıyamaz o." dedi Hinata. Söylediği şeye kaşlarımı çattım.

"Neden ben?"

"Çünkü geç kaldın." dedi Ino.

"Çok kötüsünüz arkadaşlar." dedim ağlama taklidi yaparken. Neji bana döndü ve konuşmaya başladı.

"Aww hadi gidelim. Daha fazla beklemek istemiyorum." Neji'nin arkasından gidiyordum. Aşağı inerken telefonumu çıkarıp Lila'ya mesaj attım.

Lila Slave DM

kunaitenten: şu an bizimkiler bana
kölelik yaptırıyo hü hü 😣😭

Telefonumu tekrar cebime koydum ve Neji ile beraber mutfağa vardım.

"Senin bir şey yapmana gerek yok. Bunları taşımamda yardım etmen yeterli." Neji'nin dediği şeyi umursamadan cips paketini açıp büyük kaseye doldurdum.

"Benim de elim kolum var. Sana yardım edebilirim yani." dediğim şeyle gülümsedi.

"Pekiii, o zaman sen elma suyunu koyup çikolata çıkar, ben de keki ve jelibonu tabaklara koyayım." başımı 'tamam' anlamında salladım. İşleri halledip yukarı çıktıktan sonra telefonuma bir mesaj geldi. Lila'dan olduğunu düşünerek gülümsedim. Ancak gelen mesaj Lila'dan değildi.

Uzumaki Naruto✌︎ DM

uzumakinaruto_: Tenten

biraz konuşabilir miyiz?

biraz konuşabilir miyiz?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

»^~᯽~^«

➪ Ayy heyecanlanmaya başladım. 😳

➪ Bölüm hakkında düşünceleriniz neler?

𝐋𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐆𝐚𝐦𝐞 ᯽ 𝐍𝐞𝐣𝐢𝐓𝐞𝐧Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin