Oğlan, tam genç kızın önünde durdu. Kendi kalp atışlarını duyabiliyordu. O kadar yüksek sesliydi ki Tenten'in de duymaması için dua ediyordu. İkisi arasında kısa bir bakışma yaşandıktan sonra Neji, söze girdi.
"Selam, Tenten. Buraya seni çağırdım çünkü..." kız bir kaşını kaldırdı ve gülümsedi.
"Çünkü??"
"Çünkü ben, senden çok hoşlanıyorum." oğlan, söylediği şeyden sonra derin bir 'oh' çekti. Her ne kadar Tenten'in kendisine aşık olduğunu bilse de; o Neji'ye değil, Lila'ya aşıktı. Bu yüzden hem üzgün, hem de mutluydu. Şu an olacaklar yüzünden gergindi de. Ancak bu konuşmada ne yaşanırsa yaşansın önemli değildi. Çünkü Neji, çoktan amacına ulaşmıştı.
"Ben de senden çok hoşlanıyorum..." oğlan, genç kızın dediği şeyle kaşlarını çattı. Şu anda düşündüğü tek şey Tenten'in onu kendisi ile aldattığıydı. İkisi aynı kişi olabilirdi ama Tenten bunu bilmiyordu. Bu durumda o, Neji'yi Lila ile; Lila'yı de Neji ile aldatmış oluyordu. Oğlanın bu düşüncelerini bölen şey kızın tekrar konuşmasıydı.
"...ben de senden çok hoşlanıyorum, Lila." oğlanın gözleri açılmıştı. Aynı anda birçok duyguyu yaşıyordu. Ancak hepsini geride bırakıp mutluluğunu öne çıkardı ve gülmeye başladı.
"Demek beni buldun ha?"
"Evet, seni buldum. Şimdi de söylediğim sözün arkasında durma vakti."
"Sen ne söylemiştin ki-" Neji'nin lafını bölen şey yüzüne yediği sert tokat olmuştu. Elini yanağına götürüp ovalamaya başladı.
"Bunu neden yaptın?" sesi hüzünlü bir şekilde çıkmıştı.
"Sen istemiyor muydun gül kokan ellerimden tokat yemek?" genç kız, ellerini
göğsünde birleştirip oğlana keskin bakışlar atıyordu."Gerçekten yapacağını düşünmemiştim." saçma bakışmalardan sonra ikisi de gülmeye başladı. Biraz daha gülüşmeden sonra Tenten'in telefonu çaldı.
"Efendim Sakura?"
"Hem bizi bir yerde topluyorsun hem de geç kalıyorsun öyle mi? ÇABUK GEL VE BİZİ NEDEN TOPLADIĞINI SÖYLE!" Tenten'in gözleri büyüdü ve aceleyle cevap verdi.
"Sizi tamamen unutmuşum. Bekleyin geliyoruz!"
"Geliyoruz derken? KİMLE-" Tenten, telefonu Sakura'nın yüzüne kapatmıştı. Neji'nin elini sıkıca tuttu ve buluşma yerine doğru koşmaya başladı.
Neji bir yandan kızarıyor bir yandan da Tenten'in onu tutan eline bakıyordu.
"Nereye gidiyoruz Tenten?" Genç kız, yanakları kızarmış oğlana baktı ve gülümsedi."Sevgili olduğumuzu söylemek için arkadaşlarımızı bir araya topladım." Oğlanın kızarmış yüzü gitmiş, onun yerine kendinden emin bir ifade gelmişti.
"Sevgiliyiz ha? Mükemmel!"
"Hızlı koş Neji! Sakura'dan dayak yemek istemiyorum."
"Arkanda koskoca sevgilin var kim sana vurabilir ki?" Genç kız, oğlana bıkmış bir bakış attı.
"Suyunu çıkarma." oğlan ağlama taklidi yapmaya başladı.
"Özür dilerim ühü."
▪︎▪︎▪︎
"Yaklaşık 15 dakikadır koşuyoruz Tenten. Buluşma yeri bu kadar uzakta olmak zorunda mıydı?" ikisi de eğilip dizlerini tutmuşlardı ve nefes nefeselerdi.
"Ah, kusura bakma! Ramen dükkanında buluşmanın herkesi toplamak için iyi bir yer olacağını düşünmüştüm." oğlan, genç kıza döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐋𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐆𝐚𝐦𝐞 ᯽ 𝐍𝐞𝐣𝐢𝐓𝐞𝐧
Diversos𝘁𝗵𝗲𝗹𝗶𝗹𝗮𝘀𝗹𝗮𝘃𝗲: bir oyun oynamak ister misin? 𝗸𝘂𝗻𝗮𝗶𝘁𝗲𝗻𝘁𝗲𝗻: nasıl bir oyun? 𝘁𝗵𝗲𝗹𝗶𝗹𝗮𝘀𝗹𝗮𝘃𝗲: sevgiliymişiz gibi davranacağız ve bana aşık olursan kaybedeceksin :) »^~᯽~^« [𝗍𝖾𝗑𝗍𝗂𝗇𝗀] 𝖡𝖺𝗌̧𝗅𝖺𝗇𝗀ı𝖼̧ 𝖳𝖺𝗋𝗂𝗁�...