Sziasztok! Elérkezett a negyedik Pride kihívás ideje, amiben ismét arra hívlak titeket, hogy tájékozódjunk és másokat is tájékoztassunk az LMBTQ kultúráról/történelemről.
Az eddigi években mindig zseniális és kreatív megoldásokat láttam tőletek, amiket nagyon szépen köszönöm! Csodásak vagytok, komolyan ❤
A szabályok nem változtak, de a biztonság kedvéért leírom még egyszer.
Amit tenned kell:
1. Válassz ki egy történelmi vagy akár mai is élő LMBTQ+ személyt, akire felnézel, akit csodálsz, akit inspirálónak tartasz.
2. Legyen Ő a profilképeden és a írj bio-ba egy rövid ismertetőt róla.
A végére írd oda: "Ő az én LMBTQ hősöm. Neked ki?"3. Maradjon így a profilod egész júniusban!
4. Hívj ki annyi embert, ahányat csak tudsz! (Nyugodtan lehet az én kommentszekciómban jelölgetni, talán az a legegyszerűbb 😊)
***
Én 2018-ban Alan Turingot, 2019-ben Frida Kahlót, tavaly pedig Magnus Hirschfeldet választottam. (A tavalyi bejegyzésnél mellékeltem a screenshotokat is, ha valakit esetleg érdekel).
Idén egy rendkívül sokoldalú művészre esett a választásom, akiről sajnos csak idén hallottam először, annak ellenére, hogy alakja már sok évtizede meghatározó aktivista körökben.
Ő pedig nem más, mint Audre Lorde: költő, író, filozófus, aktivista és minden szempontból fenomenális nő.
Kihívottjaim:
+ aki szeretne részt venni 😇
Puszi,
Holli2021. 06. 01.
BẠN ĐANG ĐỌC
Szégyen meg gyalázat
Ngẫu nhiênFolytonosan újuló hiperfixációim gyűjteménye. festmény: Two women in a boat under the willows (John Singer Sargent)