3

9.8K 916 532
                                    

Karnına yediği yumruk ile bacaklarının son gücü de tükenmişti. Karnını tutarak yere yığıldı. Birkaç tekme daha yedikten sonra karnını tuttuğu kollarında kalan gücü de tükenmişti.

"Gerçekten aptalsın Yeonjun"

Soobin yerde uzanmış acıyla kıvranan çocuğun yanına çömelip ellerini her zaman yaptığı gibi saçlarına daldırdı. Parmaklarını saçlarının içinde birkaç kez dolaştırıp eliyle bir tutamını çekiştirdi. Yeonjun'un canı yanıyordu, ağlıyordu, bağırıyordu ama Soobin ağlamasını veya acı çekmesini umırsamıyordu.

"Her zamanki gibi uslu ol Choi. Hem sana iyilik yaptım, insanlara güvenmemen gerektiğini öğrenmiş oldun."

"Soobin hadi gidelim, oyun salonu kapanacak." Soobin büyük salonun kapısından bağıran çocuk ile ayaklanmış, duvarın arkasındaki çantasını takıp uzaklaşmıştı.

Spor salonunda son olarak büyük kapının kapanma sesi yankılanmıştı. Ve şimdi sadece Yeonjun'un ağlama ve hıçkırık sesleri kalmıştı.

Beklediği gibi olmamıştı. Soobin ile beraber dışarı çıkacakken bir anda tekme yemişti. Yardım etmek istediği çocuğun gözlerindeki saf nefreti çok kolay görmüştü. Neyin nefretiydi bu? Ne yapmıştı da Soobin ondan bu kadar nefret etmişti?

O Soobin'e iyilik yapmak isterken Soobin ona zarar vermişti.

Her zamanki gibi..

.....

Birkaç kez daha tükürdükten sonra ağzındaki kanın iyice gittiğinden emin olmuştu. Saat sabahın altısı olmuştu. Güneş doğmuştu ve o daha yeni toparlanmıştı.

Karnında, yüzünde hatta vücudunun her yerinde morluklar vardı, kan kusuyor ve ayakta zor duruyordu. Duş musluğu ile yüzünü temizlemişti. Ama morluklar hala belli oluyordu.

Soyunma odasından çıkıp yerdeki çantasını aldı, telefonunun ekranını açmaya çalıştı ama şarjı bitmişti. Telefonu tekrar sandalyeye bıraktı ve Başka bir sandalyeye oturdu. Karnı çok acıyordu. Aynı şekilde bacakları ve kolları da.

Yine iyi niyeti yüzünden canı yanmıştı. O Soobin'i kendine getirmek için kahve almayı düşünürken dayak yemişti. Yine. Yine kanmıştı.

Çok aptaldı Yeonjun, Soobin de öyleydi. İkisi de kendi suçları olmayan bir şey yüzünden acı çekiyorlardı. En çok acı Yeonjun'a kalsa da Soobin'in de canı yanıyordu.

..........

Kitabın başında karakterlere sövmeyin diyip, yazarken söven salak kimdir?

Evt benim

Bu arada Måneskin dinleyin dinlettirin ✊🏻✊🏻

Boy In The Bubble, Yeonbin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin