Sol Yanım.

115 12 0
                                    

Kimse ßiLmiyo Sana Yazdığımı , HeLe ArkadaşLarım Duyarsa YıkarLar OrtaLığı Hepsi Çok Kızgın Sana .. OnLarda da Suç ßuLma , OnLar ; ßeni Sana , Seni ßana Emanet EttiLer . Sessizce Oku Sende , Ya da DinLe !ELbet ßen Yazarken Rüzgar Getirir Nefesimi Sana ..- NasıLsın ?- İyi ßakıyo mu Yanındaki Sana ?- KoLLuyo mu Gözünden ?... - Sakınıyo mu Kendinden ßiLe ?- NasıL GüzeL Geçiyo mu GünLeriniz ?Ama ÖzeLiniz Dimi ? Pardon SormamaLıydım .. Uzun Zaman Sonra İLk Defa Yazıyorum Sana , UnutamadığımdanYada HaLa sevdiğimden DeğiL .. İnan ßana Daha Yeni Kendime GeLiyorum . Artık ßahsetmiyorum Senden ßaşkaLarına ..Duydum da Geçen Gün ßeni Sormuşsun , TembihLemişsin " SöyLeme " Diye , SeviLirim ßiLirsin ! HeLe ki Konu " SEN " OLunca Hemen SöyLediLer . ßüyüdüm ßen. Çok Yordun ßeni . ßiLirsin Çabuk SinirLenirim , OkuLda Heryerde Senin Gibi , Ciddi Duran O SinirLi Gözüken Ama En SevimLi GüLüşLerini ßana SakLayan Sen Gibi .. Çok KoLayda AğLamam ßiLirsin , Giderken de ; " Sakın AğLama ! " Demiştin .. Sözünü DinLiyorum . OLsun Sen " ßaşkasınınsın ! " .. Sadece YıkıLdım O Kadar , ßirşeyim YOK .!İyiyim ßen ! Senin Yüzünden Hergün Dost , Kardeş Dırdırı Çekiyorum MaLesef .. Tamam Çok Konuştum , SöyLe O Yanındakine Çok İyi ßaksın Sana... HoşçakaL SoL YaNıM .!

Vote ve yorumlarınızı bekliyorum:-) iyi okumalar...

Nur İçinde Yat Kalbim : Katilini Çok SevdimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin