İlk Adım
O an kötü birşey söyleyeceğinden çok emindim.Çünkü ondan beklenen tam da buydu.
Th:Jungkook ne yapıyorsun?bırak kızın kolunu.!
Jk:Kötü bişey yapmıcam merak etme.Dediklerinden sonra içim bir nebze olsun rahatlamıştı.Merakla söylemesini bekledim.
Jk:Ben biraz önce söylediklerim için özür dilerim,çok kötü zamanlar geçirdim ve kendimde değildim.
Yaşadıklarımdan sonra kimseye güvenim kalmadı lütfen kusura bakmayın.
Y/N:Önemli değil sizi anlıyorum,bende bir zamanlar sizinle aynı şeyleri yaşadım.
Jk:Anlayışın için sağol ama benim yaşadıklarımı nereden öğrendin?
Y/N:Arkadaşınız söyledi.
Jk:Peki,sana gelince senin hesabını evde görücem Taehyung.!
Th:Ben kötü bişey yapmadım ama neyse.Bu arada yemekler için teşekkürler,buraya artık sık sık gelicez gibi görünüyor.Son cümlesini söylerken jungkook'a bakıyordu ama neden baktığını anlamamıştım Jungkook ise göz devirerek başını yan tarafa çevirdi.
Jk:Biz gidelim en iyisi,sizi de meşgul etmeyelim.
Y/N:Peki,tekrardan bekleriz efendim.İyi günler:)
Th:Sizede:)Deyip Restoranttan çıkmışlardı,bende tekrardan işimin başına döndüm.Yaklaşık 40 dk sonra işim bitmişti,son olarak tüm masaları temizleyip evime gidecektim.
Sırada bugün Jungkook ve Taehyung'un oturduğu masayı temizlerken masanın altında bir şey farkettim.Ne olduğunu merak ettim ve elime aldım,bu bir karttı ve üzerinde birinin telefon numarası yazıyordu.
Muhtemelen Jungkook'un numarasıydı.Bunları düşünürken fazlasıyla oyalandığımı anladım ve kartı montumun cebine atıp işime odaklandım.
Jungkook'tan
Restoranttan çıktık ve eve doğru yol aldık.15 dk sonra eve varmıştık, yorgun olduğum için kendimi yatağa attım ve telefonumda gezinmeye başladım.Taehyung ise o sırada üzerini değiştirip yanıma gelmişti
Y/N'den
Yarım saat sonra işim tamamen bitmişti,üstümü çıkartıp evime doğru yürümeye başladım,yolda yürürken elimi cebime attığım sırada bugün yerde bulduğum kart elime geldi,karta bakarak düşünürken eve varmıştım,kapıyı açıp eve girdim daha sonra kartı montumdan alıp montu askıya astım.
Bugün çok fazla yorulmuştum bu yüzden üzerimi değiştirip salondaki koltuğa oturdum.Telefonumu elime alıp karttaki numaraya mesaj attım.
Y/N
Selam.Jk
Selam ama kimsiniz ve numaramı nereden buldunuz?Y/N
Bugün geldiğiniz restorantta tanışmıştık Y/N ben.Oturduğunuz masanın altına bir kart düşmüştü üstünde numaranız yazıyordu.Jk
Demek adın Y/N'di,tekrardan tanıştığıma memnun oldum Y/N.Y/N
Bende çok memnun oldum Jungkook.Jk
Bir daha karşılaşırmıyız bilmiyorum ama şimdilik hoşçakal.Y/N
Hoşçakal.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güvenilmez Aşk~JJK
FanfictionSen tam bir yalancısın Jungkook,nasıl böyle muhteşem olmayı başarabildin,hayatim boyunca gördüğüm en mükemmel insansın,sana aşık olmak ta haklıymışım,bir insan senin gibi birine aşık olmakdan başka ne yapabilir ki,iyiki o gün karşıma çıktın yoksa ha...