9.Bölüm

31 5 0
                                    


Abimi gördüğüm anda koştum ve sıkıca sarıldım.

Yn:A-abi seni çok özledim.
Jh:Bende seni çok özledim
*sarılmayı bırakıp*
Yn:Abi çok değişmişsin seni en son gördüğümde böyle değildin.
Jh:Evet biraz değiştim çünkü 3 yıl boyunca bir mafyanın yanında yaşadım.
Neyse başka zaman konuşuruz,artık evlerinize gidin,ben sana haber veririm ara sıra buluşup konuşuruz yn.
Yn:Tamam abi,görüşürüz.
Jh:(jungkook'a donerek)sen yn nin sevgilisi olmalısın öyle degilmi?
Jk:h-hayır biz sadece arkadaşız.

Jungkook'tan

Bana o soruyu sorduğunda nedensizce gözlerim doldu,iki insanın birbirine aşık olmasına ve bunu ikisininde bilmesine rağmen arkadaş kalması çok garipti,artık buna kararlıyım yakın bi zamanda yn ye çıkma teklifi edicem.

Jh:ohh pardon bilmiyordum,ama olmanızı çok isterdim iyi birine benziyosun.
Yn: sevgili olmamızı bende istiyorum ama maalesef Jungkook yüzünden olamadık.
Yn bunu dediğinde kalbim kırılmıştı,sanki herşey benim sucummus gibi hissettim,bunu en yakın zamanda telafi edicem.

Jh:hadi daha beklemeyin evinize gidin.
Yn:Tamam görüşürüz abi.
Jh:görüşürüz.
*arabada*
Jk:*bir yerlere dalmış ve hiç konuşmadan arabayı sürüyordu*
Yn:Jungkook ne düşünüyosun,şuanda araba sürüyosun farkındaysan kaza yapabiliriz.!
Jk:lütfen üstüme gelme yn.
Yn:ben özür dilerim kötü bişey yok demi.
Jk:hayır sadece düşünüyorum.
Yn yi evine bırakıp bizde eve geçtik,eve girince koltuğa oturdum ve düşünmeye başladım,acaba yn ye çıkma teklifi etsemmi,etmesemmi?
Ben çok kararsizken yanıma resmen yardımcı meleğim geldi.

Th:niye düşünüp duruyorsun Jungkook.
Jk:çok kararsizim tae ne yapsam bilemiyorum.
Th:ne hakkında,anlatırsan yardımcı olurum.
Jk:bugün hoseok ve yn nin dedikleri beni çok üzdü sanki herşeyin suçlusu benim gibi hissettim,bende artık zamanın geldiğini farkettim.
Th:neyin zamanı
Jk:ahh tae,yn ye çıkma teklifi etmeyi düşünüyorum ama çok kararsizim ya o da beni aldatırsa.
Th:beni iyi dinle Jungkook,siz yn ile birbirinize çok asiksiniz,birbirinizi seviyorken hala arkadaş kalmanız mantıksız,birbirinize bu kadar aşıkken sevgili olmamanizda çok saçma,yani bence sevgili olmalısınız hem o zaman ikinizde çok mutlu olacaksınız.
Jk:çok sağol tae,sen olmasan ben ne yapardım.

Gülustuk.2-3 saat birşeylerle uğraşıp
Odama gidip yattım ,bugün erken yatıyordum çünkü yarın yn ye çıkma teklifi edecektim çok mutluydum.heyecanla yarim ne yapacağımı düşünürken uyuya kaldım.
Çıkma teklifini akşam edeceğim halde sabah erkenden uyandım çünkü heyecandan uykum kaçmıştı,odamdan çıkıp mutfağa gittim neşeli bir şekilde kahvaltı hazırlamaya başladım,o sırada da tae uyandı.

Th:ooo Jungkook bakıyorumda bugün erkencisin.
Jk:uyku tutmadı taehyung.
Th:niye noldu
Jk:bugün yn ye çıkma teklifi edicem.
Th:oooo hayırlı olsun kardeşim kkkk
Jk:sağol,darısı senin başına kardeşim.
Th:kkkkk,bende o şans yokken biraz zor be kardeşim.
Jk:öyle deme taehyung karşına bi kız çıkar aşık olursun,sonra peşinde süründürür seni kkkkkk.
Th:ben öyle birine benziyormuyim gerçekten
Jk:ne yalan söyleyim benziyorsun kkkkkk.
Th:offf Jungkook şuan senle hiç uğraşasım yok  valla.
Jk:Tamam kızma gel kahvaltı edelim.
Th:Tamam.

Kahvaltımızı ettik,heyecanla aksamı bekledim ama zaman bir türlü geçmiyordu.evde canım çok sıkıldı bende biraz dışarı çıktım,o sırada da yn yi aradım.

Jk:Alo yn nasılsın:)
Yn:iyiyim de sen neden bukadar neselisin.
Jk:bugün benim için çok özel ve güzel bir gün.
Yn:peki,sen beni neden aramıştın.
Jk:bugün akşam yemeğini beraber bir restorantta yiyelimmi diye soracaktım.
Yn:olur,ne zaman çıkarız.
Jk:saat 20.00 da ben senin evin onunda bekliyor olacağım.
Yn:Tamam görüşürüz.
Jk:görüşürüz

Yn den
Bir kaç saat geçmişti,bende elbisemi giyindim hafif bir makyaj yaptim,nedense heyecanlıydım, jungkook'a beklemeye başladım.2-3 dk sonra telefonum çaldı arayan jungkook'tu hemen açtım.

Jk:hazirmisin yn.
Yn:Evet hazırım bende seni bekliyodum.
Jk:Tamam evin önündeyim ben.
Yn:Tamam geliyorum.

Jungkook'tan

Evin önünde yn yi beklerken yn evden çıktı,gözünü yn den alamadım çok güzeldi tabii bu her zaman ki hali.suan gözüm yn den başka biseyi görmüyor,ben yn ye dalmışken yn arabanın yanına gelmişti bile,bana seslendi.

Yn:Jungkook,geldim hadi gidelim.
Jk:...........
Yn:JUNGKOOK!!!
Jk:Anan-çok pardon yn dalmışım bi an.
Yn:kkkkkkkk,o kadar mı güzelim ya senin dikkatini çekecek kadar.
Jk:Evet o kadar güzelsin ama sadece benim dikkatimi çekecek kadar.
Yn:sen biraz kiskancmisin kkkk.
Jk:ev- yok canım ne kıskanması kk.
Yn:tabi tabi baya inandım.
Jk:beni rezil etmekte üstüne yok yn.
Yn:belki de seni rezil etmek hoşuma gidiyordur ha ne dersin?
Jk:neden beni utandirmak hoşuna gidiyor yn merak ettim doğrusu
Yn:utaninca çok tatlı oluyosun çünkü.
Jk:her zamanki halim kkkkkk.
Yn:pislik,gıcık şey.
Jk:kkkkkkk.
Yn:niye guluyosun ben gayet ciddiyim.
Jk:nasıl yani ben pislikmiyim,peki yn öyle olsun(dudağını büzer).
Yn:ya tamam şaka yaptım,üzülme lütfen özür dilerim.
Jk:özrün kabul edildi

Arabayı sürerken bir yandan da bunları konuşuyorduk ve sonunda vardık  heyecanım daha da artmıştı
Rezil olmamak için dua ediyordum.
Restoranta girdik yn nin sandalyesini çektim ve sonrada karşısına ben oturdum.
Yn nin ellerini tuttum ve konuştum.

Jk:yn bugün sana çok önemli birşey diyeceğim için buraya geldik.
Yn:Evet bekliyorum Jungkook.

Kalbim deliler gibi atıyordu,içimden 'keşke bi mucize olsa da bu andan biran önce kurtulsam' diye geçirmiyor değildim,artık kurtulamayacağımı anlayıp söze başladım.

Jk:yn seni çok seviyorum Bunu sende biliyorsun.
Yn:Evet,biliyorum.
Jk:Bende daha fazla birbirimizi seviyorken hala arkadaş kalmamızın saçma olduğunu düşündüm ve bu kararı aldım.
Yn:hadi Jungkook söyle artık catlatma insanı.
Jk:Tamam

Yn den

O an çok heyecanlıydım,bana çıkma teklifi edeceğini anlamıştım o yüzden çok heyecanlıydım,heyecandan yerimde duramaz haldeydim.jungkook konuşmasına devam etti.

Jk:seni çok seviyorum yn,benimle çık-
(Telefonu çalar)pardon yn önemli bi konu konuşmam gerek geliyorum birazdan.
Yn:tamam bekliyorum.
Jungkook'tan

Yn nin yanından ayrılıp restorantın dışına çıktım,telefonla konuşmam biraz uzun sürmüştü,konuşma bittiğinde yn yi daha fazla bekletmemek için koşarak içeri girdim,girmez olsaydım,gördüğüm manzara ile şoka girdim

Güvenilmez Aşk~JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin