Üzgünüm Yapamam
Y/N:Ne oldu Jungkook bir yerlere daldın?
Jk:Hah!Yok bişey ya,benim çok önemli bir işim var da gitmem gerek görüşürüz.
Th:Görüşürüz de bu önemli iş ne?
Jk:Soru sorma taehyung.!(gider)
Y/N:Jungkook neden böyle yapıyor taehyung?biraz önce sınıfta seninle konuşurken de böyle davranmıştı.
Th:Bilmiyorum Y/N ben Jungkook'un yanına gidiyim belki neler olduğunu öğrenebilirim.
Y/N:Tamam Taehyung görüşürüz.Taehyung gittikten sonra uzun uzun düşündüm,Jungkook neden böyle yapıyordu sanki benden uzaklaşmaya çalışıyormuş gibi bir hali vardı.Düşüncelerimi bir kenara bırakıp sınıfa girdim.
Taehyung'tan
Y/N nin yanından ayrıldım ve Jungkook'un peşinden gittim,onu gördüğümde bi banka oturmuş boş boş düşünüyordu hemen yanına gittim.
Th:Jungkook burda ne yapıyosun hani önemli bir işin vardı.
Jk:Kafam çok karışık taehyung ne yapacağımı bilmiyorum.
Th:Bana anlatmak istediğin bişey varmı?
Jk:H-hayır.
Th: pek öyle görünmüyo,bana anlatabilirsin sır tutarım.
Jk:Tamam ama Y/N ye söyleme ne olursun.
Th:Tamam söylemem merak etme,anlat hadi.
Jk:Y/N yanında durduğum her an beni kendine bağlıyor taehyung,bu yüzden ondan uzaklaşmaya çalışıyorum,eğer daha fazla yanında durursam ona daha çok bağlanıcam,ona daha fazla aşık olmak istemiyorum.
Th:Anladım,madem Y/N den uzak durmaya çalışıyosun ona bunu nazikçe anlat o da seni anlayacaktır.
Jk:Teşekkürler taehyung bunu denicem,hadi gidelim artık.
Th:Tamam.*Bu şekilde 1 hafta geçer,bu 1 hafta içerisinde Y/N Jungkook'a karşı birşeyler hissetmeye başlar ve Jungkook'un yanından ayrılmaz ama Jungkook hep Y/N den uzak durmaya çalışır,o gün Y/N ye herşeyi açıklayacaktır*
Y/N'den
Bugün okula mutlu bir şekilde gittim çünkü Jungkook'a hislerimi dökecektim,neşeli bir şekilde sınıfa girdim,Jungkook ve Taehyung gelmiş sıralarında oturuyorlardı.Bende hemen sırama oturdum ve heyecanla zilin çalmasını bekledim.yaklaşık 40 dk sonra zil çaldı ve hemen Jungkook'un yanına gittim.
Y/N:Merhaba Jungkook benimle biraz dışarı gelir misin seninle önemli bi konu konuşucam?
Jk:Peki geliyorum.Heyecanla dışarı çıktım.
Jk:Evet Y/N ne söyliyecektin?
Y/N:Jungkook b-ben sana..
Jk:Sen bana?
Y/N:A-aşık oldum.
Jk:Ne dedin sen?
Y/N:Duydun,sana basbaya aşık oldum.Jungkook şaşırmış bir şekilde bana bakıyordu sonra bir anda yanıma gelip beni duvarla arasına aldı o an çok yakındık bu yüzden yanaklarım kızarmıştı,o an beni öpmesini beklerken o konuşmaya başlamıştı
Jk:Benden uzak dur Y/N!.Benden sana fayda gelmez,ben kimseyi sevmiyeceğime söz verdim,seni de sevmiyorum eğer bana karşı birşeyler hissediyorsan da bunu kendi içinde yaşa yani beni karıştırma.
Dediklerinden sonra dünyam başıma yıkılmıştı sanki.Ama beni sevmeyen birini sevmem saçmalıktı,bu yüzden aşkımdan vazgeçtim,artık Jungkook diye biri yoktu benim için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güvenilmez Aşk~JJK
FanfictionSen tam bir yalancısın Jungkook,nasıl böyle muhteşem olmayı başarabildin,hayatim boyunca gördüğüm en mükemmel insansın,sana aşık olmak ta haklıymışım,bir insan senin gibi birine aşık olmakdan başka ne yapabilir ki,iyiki o gün karşıma çıktın yoksa ha...