5.Bölüm

51 6 0
                                    

Benim Suçum

Jungkook'tan

O an o kadar üzgün ve pişmandım ki daha çok Y/N yi üzmemek için hemen oradan ayrıldım.
Ağlayarak sınıfa geçtim çok üzgündüm ama bir yandan da kendime çok kızgındım çünkü beni seven birini üzmüştüm,şunu biliyordum ki Y/N benim yüzümü dahi görmek istemeyecek.

Y/N'den

Jungkook gittikten sonra biraz üzülmüş bir şekilde sınıfa geçtim,jungkook'a baktım ağlıyordu fakat ben o kadar da üzgün değildim çünkü artık herkesin gerçek yüzünü öğrenmiş oldum,o yüzden şuan gayet mutluyum.

Th:Ne oldu Jungkook neden ağlıyosun?
Jk:B-boşver taehyung çok önemsiz bişey.
Th:Önemsiz olsa ağlamazdın,anlatsana ne oldu!?
Jk:Evde anlatırım burda olmaz.
Th:Peki tamam.

Taehyung'tan

Bir kaç dakika sonra okul bitti ve jungkook'la beraber eve doğru yürüyorduk,jungkook'a baktım ağlaması kesilmişti fakat çok üzgündü, ben onu teselli ederken eve vardık.

Th:Jungkook anlatacakmısın artık ne olduğunu?
Jk:Tamam anlatıcam,Y/N beni yanına çağırmıştı bana bişey diyeceğini söyledi...
Th:Ne söyledi?
Jk:Sözümü kesme de anlatayım,ben sana a-aşığım dedi.
Th:Ne! eee sen ne söyledin,sert davrandın demi?
Jk:Galiba biraz sert davrandım çok üzülmüştü bende daha fazla üzülmesin diye ayrıldım yanından,keşke ona gerçekleri söyleyebilsem.
Th:Merak etme onunda zamanı gelicek.
Jk:Hayır taehyung hiçbir zaman gelmicek,ben asla kimseye güvenemicem ve bu sayede de saçma sapan bir hayatım olacak.
Th:Böyle düşünme Jungkook,ilerleyen zamanlarda açılacaksın Y/N ye,inan bana.
Jk:Öfff taehyung nasihat vermeyi bırak artık.(gider)

Jungkook'tan

Odama çıktım yatağıma yattım ve kendimi suçlamaya başladım"neden gerçekleri söylemedin","Seni seven birine bunu nasıl yaptın Jungkook?"bunları söylerken uyuya kaldım.
Sabah taehyung beni dürterek uyandırdı,ne olduğunu sordum.

Jk:Ne oldu taehyung neden uyandırdın beni,kötü bişey mi oldu?
Th:sana çok kötü bir haberim var Jungkook.
Jk:Ya ne oldu söylesene artık!?
Th:Y/N...
Jk:N-ne olmuş Y/N ye?(yakasına yapışarak)söylesene olm ne olmuş dedim?
Th:(Üzgün bir şekilde)İn-intihar e-etmiş.
Jk:NE!? Sen ne dediğinin farkındamısın taehyung!?
Th:Doğru duydun Y/N intihar et-miş!!!
Jk:(ağlayarak)b-bu nasıl olabilir ya,hepsi benim suçum,benim SUÇUUUM.!




Güvenilmez Aşk~JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin