Multi var bu bölümü sevdiğim bi arkadaşım olan şengül Karadağ'a itafen yazıyorum.Bebişkem seviyom seni len
İşte büyük gün diyemeyeceğim ama yeni bir gün iste.Hayatımın sapığıyla buluşucam.Ondan hiç korkmadığım söylenemez ama ne yaparsa yapsın öldürse bile zaten ayaz gittikten sonra öldüğüm için yaşamanın bir anlamı yok...
"Günaydın anneee" dedim kahvaltıya inerken.
"Günaydın kızım." dedi annem.Babamsa başıyla onayladı.
"Bugün üniversite hazırlık kitapları alıp ders çalışmaya başlıycaksın .Kaç hafta kaldı onu bile bilmiyoruz.Ama ben çalışamam diyorsan özel olarak yazılırsın sorun değil bizim için bunu bil yeter." dedi gülümsemesini yüzünden silmeden.
"Teşekkür ederim ama ben çalışacağım.İstediğimi tutturamazsam parayla hallederiz artık." dedim tabağıma salam doldururken.
"Peki hangisine gitmek istiyorsun?"dedi babam annemden sözü devralırken
"Ben Boğaziçi istiyorum ama İTÜ'de olur."dedim çayımdan içerken.
"Güzel tercihler ama puanlara bağlı biliyorsun değilmi bu kadar kısa sürede nasıl yapıcaksın"dedi annem bu sefer.
"Anne zaten ben önceden de çalışıyordum.Simdi önceden calıştıklarımı tekrar ederim olur biter.Bence abartmaya gerek yok" dedim ve devam ettim."Size afiyet olsun.Anne ben hazırlanıyim sende hazır olunca bana haber ver " dedim ve ikisininde birşey söylemesine izin vermeden merdivenlerden koşarak odama çıktım.
Aslında alışveriş falan hikaye ama annemler beni tek dışarıya göndermek istemiyor.Ama benim hava almaya ihtiyacım var.
Üzerimi giydikten sonra (multedia nefesin giydikleri) salona inip annemi beklerken flappy bird oynamaya başladım.Kendi kendime oyuna küfrederken annem geldi ve evden çıktık. Annem şoföre nereye gideceğimizi söylerken bende pencereden dışarıyı izliyordum.Araba durunca kapımız açıldı ve alışverişe başladık.Bir an önce işimi bitirip parka gitmeliydim.Bugün bana mesaj atan sapıkla buluşacaktım.
"Anne ilk önce ben biraz test falan alcam sen dolaş sonra haberleşiriz"dedim ve cevap vermesini beklemeden yanından ayrıldım.
Dediğim gibi birkaç test kitabı aldıktan sonra daha fazla alışverişe ve anneme katlanamaacağım için aldıklarımı şoföre verdikten sonra sahile doğru yürümeye başladım.1 saat kadar yürüdükten sonra buluşacağımız parka doğru gittim.Bir banka oturduktan sonra beklemeye başladım.Telefonuma gelen mesaj sesiyle irkildim.