Capitolul 5

524 30 3
                                    

Sasuke incepu sa-i sarute fruntea rozaliei, coborand apoi spre obrazul ei imbujorat, pe pieptul ei aproape dezgolit, mai apoi spre gatul ei, unde se opri, incepand sa-i sarute pielea fina si alba, ca de portelan, cu o pofta salbatica.

In timpul actiunilor strainului, Sakura simtea cum devine din ce in ce mai excitata, desi era speriata de cel care patrunsese in casa ei.

-Te...rog...Opreste-te! De ce faci asta...? intreba fata, tremurand sub atingerea fierbinte a buzelor baiatului, pe gatul ei.

Brunetul lua o portiune de piele de pe gatul fetei, intre dinti, muscand-o.

-Nu vreau asta! ingaima Sakura, simtindu-i limba calda a strainului peste zona inflamata.

Sasuke se afla deja in patul Sakurei, tinand-o cu mainile de talie.

O saruta lung pe frunte si ii vorbi, avand buzele lipite de urechea ei.

-Esti sigura de asta...?

Vorbele lui erau provocatoare, senzuale, dar pentru fata, vocea lui parea cunoscuta.

Mainile lui puternice incepura sa-i frece (stiu ca suna ciudat, dar asa scria :]]) spatele.

Sakura isi simtea obrajii deja arzand.

Dar era sigura de asta? Chiar nu vroia asta?

Se indoia...Dar...

A/N: Hei lume!! Am revenit dupa un timp destul de lung si cu capitolul 5.
Imi pare rau ca v-am facut sa asteptati atata, dar a fost perioada aceea cu simularile, la care apropo am facut varza, si nu am putut sta atat de mult pe wattpad :))
Sper sa va placa capitolul si sa ramaneti cu mine pentru a afla ce se intampla in continuare :3
P.S.: Am inceput o poveste SasuSaku, creatie proprie, impreuna cu o prietena, si anume "Memories"... V-as fi foarte recunoscatoare daca ati trece pe la ea, si sa-mi lasati o parere :3
Arigato

StrangerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum