Capitolul 8

543 38 7
                                    

Sasuke isi dezlipi usor buzele de cele ale Sakurei, uitandu-se la chipul mirific al fetei.

Era atat de fragila, de inocenta, de plapanda... De ce nu era al lui? Cine ar fi indraznit sa o atinga inafara de el?

-De ce trebuie sa apartii altcuiva...

Vorbele baiatul aveau o tonalitate atat de adanca, de profunda, incat Sakura simti fiori pe sira spinarii.

Brunetul isi lasa lin capul pe pieptul fetei, inspirand adanc mirosul ei imbatator.

-...micul meu inger?

Apelativul folosit de strain, o determina pe Sakura sa ramana socata.

Ingerul lui? De ce ar numi-o acest individ "ingerul" lui? Cine era acest strain? Dar mai ales, de ce tocmai ea?

Tanara simti cum presiunea de pe pieptul ei dispare, semn ca baiatul si-a ridicat capul.

Sakura era pierduta in mii de ganduri, dar vocea barbateasca o aduse din nou cu "picioarele pe pamant".

-El...

Sasuke inspira adanc, cand se gandi ca un alt baiat ar fi facut ce urma el sa faca, fetei lui...

Isi trecu limba rozalie peste buze si continua:

-Te atinge el asa cum o fac eu?

Avea o voce senzuala care o coplesea pe Sakura.

Mainile puternice, dar totodata cu o atingere blanda ale lui Sasuke ii apucara trupul fetei, mana lui dreapta ducand-o pe unul din sanii fetei, incepand sa-l maseze usor.

Sakura scoase un sunet gutural.

-Te saruta el, asa cum te sarut eu?

Continua Sasuke, vocea lui devenind tot mai excitanta pentru rozalie.

De ce avea efectul asta asupra ei?

Buzele lui se intalnira din nou cu cele ale fetei, incepand sa le framante intr-un sarut pasional, erotic chiar.

Limba lui forta intrarea fetei, patrunzand cu forta in gura ei, incepand sa cerceteze curioasa toate colturile gurii acesteia.

Cand ii gasi limba rozaliei, incepu sa o invarta cu ardoare cu a lui, luptand pentru dominatie.

Cand s-au dezlipit din sarut, amandoi respirau sacadat.

Sakura tacea... Nu a fost sarutata niciodata. Si niciodata asa!

Nu putea nega! I-a placut extrem de mult. Felul cum limba lui o invartea pe a ei,  cum ii simtea saliva scurgandu-se pe barbia ei, corpul lui lucrat si fierbinte lipit de al ei, toate lucrurile astea o...innebuneau de-a binelea.

Nu e adevarat!

Pe cine pacaleste? De ce incearca sa se minta singura?

A/N: Oi, ce faceti?
In sfarsit capitolul 8...
Sincer, nu stiu daca va va placea... Nu prea stiu sa descriu scene "fierbinti"...
Vreau sa-mi cer scuze pentru greselile gramaticale, l-am scris de 2 ori si o data mi s-a inchis telefonul, deci am pierdut tot...
Era sa uit...
Capitolul acesta ii este dedicat lui Raikim_123NP ( nu pot da dedicatie, nu stiu de ce), si as vrea sa va rog sa treceti si pe la povestea ei " Viitorul in prezent". Eu una admir felul ei de a scrie, si o recomand. Mie chiar mi-a placut!
Acum, Becky-chan se culca ca e tarziu si a inceput sa vorbeasca ca Tobi...
Va multumesc pe 1k cititori, apropo!

StrangerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum