Sasuke isi lipi din nou buzele de ale Sakurei, incepand un nou sarut, care o ducea pe rozalie pe culmile extazului.
Sakura simtea saliva necunoscutului pe buzele ei. O innebunea de-a binelea. In curand isi va pierde mintile!
-Te pot ajuta sa implinesti (suna mai plauzibil decat "sa faci") tot timpul in care nu ai fost sarutata, Sakura. zise brunetul, punand accent pe numele ei.
-Iad, iti ofer acum un an plin de saruturi!
Brunetul plasa un sarut gentil in spatele urechii fetei, coborandu-si buzele pe gatul acesteia.
Isi scoase limba, trasand linii umede si fierbinti pe pielea moale si alba ca spuma laptelui a Sakurei.
"Asta nu e corect!" gandi rozalia, cand tipul necunoscut incepu sa-i ridice maieul in sus, dezvaluindu-i sutienul.
Sasuke continua sa o sarute pe preaiubita lui, in timp ce mana lui stanga apuca cupa sutienului negru.
Isi duse buzele spre sanii palizi ai tinerei, incepand sa-i sarute cu pofta, oprindu-se din cand in cand pentru a-si trage rasuflarea.
Gemetele Sakurei umpleau intreaga incapere, sunetele de placere pe care le scotea ea fiind singurul lucru ce se auzea.
-Iti place? intreba Sasuke, cu un ranjet pervers pe fata.
Rozalia isi intoarse putin capul intr-o parte, apoi raspunse.
-Da. zise clar.
Nu putea minti. Nu avea de ce. Ar trebui sa fi nebun sa nu iti placa "tratamentul" acestui barbat.
A/N: Hei din nou :)) Wow, doua capitole intr-o zi... Cineva sa-mi dea un Os...car (>^•^)>
As avea o intrebare.... In urmatoarele pagini, ca sa zic asa, vor fi cam putine replici... Mai mult ahm, actiune... XD Doamne, da-mi putere sa scriu toate alea ~•~
Ce ar fi daca as folosi mai multe pagini intr-un capitol? Adica, pana acum foloseam doar cate 2... La capitolul asta am facut o exceptie... Am folosit 3. Sunt o fata rea :))
Ce spuneti?
Apropo! In legatura cu dedicatiile... Daca vreti dedicatie la un capitol anume, lasati comentarii pe pagina mea. Fie daca vreti capitole trecute, prezente sau viitoare ^-^
Primul venit, primul servit!
Pff, parca cartea asta ar fi nu stiu ce :)) Oricum... Bucurati-va de capitol :3
Oh, inca un lucru si va las. Promit! As vrea sa va rog sa ma sustineti in noua mea "cariera" de creatoare de amv-uri (anime music videos), dand un subscribe canalului de youtube --> Tatsumi&Funk AMV (daca nu il gasiti, va las link cu ultimul videoclip incarcat pe pagina mea)
Multumesc de suport :*